حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فقط ۱۰ درصد کاربران تمایل به خرید آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ دارند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

یک نظرسنجی جدید Piper Sandler نشان می دهد که تنها ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند مدل جدید “آیفون ۱۲” را در پاییز یا زمستان سال ۲۰۲۰ خریداری کنند، این نشان می دهد که پیش از معرفی رسمی، مصرف کنندگان در حال از دست دادن علاقه خود به محصول جدید اپل هستند.

آیفون ۱۲

در نتایج یک تحقیقات تحلیلگر ارشد Harsh Kumar جزئیات نتایج نظرسنجی از حدود ۱۰۰۰ آمریکایی را که در اواخر سپتامبر سال 2020 در بانک سرمایه گذاری  انجام داده اند، بیان کرد.

براساس نتایج، فقط حدود ۱۰ درصد از این تعداد گفته اند كه انتظار دارند آیفون جدیدی خریداری كنند یا در نیمه دوم سال 2020 به مدل 5G مجهز به “آیفون ۱۲” ارتقا دهند. همانطور كه ​​كومار خاطرنشان می كند، این بسیار كمتر از نظرسنجی قبلی است 23٪ از پاسخ دهندگان را برای ارتقا پیشنهاد کرده اند اما می تواند ناشی از بحران جهانی ویروس کرونا باشد.

کومار می نویسد:

“ما با توجه به انتقال نسل مخابراتی جدید (ارایه 5G) از تقاضای کمتر از حد انتظار کمی متعجب شده ایم، اما همه گیر جهانی ممکن است این پاییز / زمستان بر الگوی هزینه ها فشار وارد کند.”

آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس

از بین کسانی که قصد دارند تا پایان سال ۲۰۲۰  آیفون جدید بخرند، حدود نیمی از آنها اظهار داشتند که این کار را برای قابلیت های 5G دستگاه جدید انجام می دهند. نیمی دیگر گفتند که آنها به سادگی نیاز به به روزرسانی دستگاه های خود دارند.

سایر جزئیات نشان داده شده در این نظرسنجی شامل متوسط ​​سن آیفون فعلی حدود ۲.۳ سال است. پاسخ دهندگان همچنین گفتند که انتظار دارند متوسط ​​قیمت آیفون 5G حدود 1015 دلار باشد، کمی کمتر از متوسط ​​قیمت 1068 دلار در سه سال گذشته.

پایپر سندلر همچنین از شرکت کنندگان خود در مورد سایر دستگاه های اپل سوال کرد. در اینجا پاسخ آن ها را بررسی می کنیم:

  1. ۱- حدود یک چهارم پاسخ دهندگان گفتند که برای Apple Watch Series 6 جدید ارزش قائل هستند، اما فقط 8٪ گفتند که یکی را خریداری کرده اند.
  2. ۲- 12 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که قیمت ارزان تر Apple Watch SE باعث می شود خرید یک گجت پوشیدنی اپل بیشتر شود.
  3. ۳- کومار می گوید که محدودیت های مشابه مربوط به همه گیری بودجه می تواند باعث “سطح پایین بهره” برای Apple Watch شود.
  4. ۴- حدود 15٪ از پاسخ دهندگان گفتند که به دلیل “تغییر سبک زندگی اخیر” انتظار دارند به زودی یک iPad جدید خریداری کنند.

میانگین سنی پاسخ دهندگان ۴۷ سال بوده است (که به نظر من ارزش این نظرسنجی را پایین می آورد) و در میان نظرسنجی شده ها 52 درصد مرد و 48 درصد زن بودند. این تحقیق می گوید 33٪ در جنوب، 23٪ در غرب، 29٪ در غرب میانه و 14٪ در شمال شرقی بودند.

نظر شما چیست؟ من شخصا پیش بینی فروش خوبی برای خانواده آیفون ۱۲ دارم. به هر حال آیفون ۱۲ مینی اینجا هست، پشتیبانی از شبکه 5G برای مدل های گران تر هست، طراحی نسبتا به روز شده خودش می تواند موثر باشد و در مجموع به هر حال دارندگان آیفون های قدیمی نیز زیاد شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samouelkarter

من فکر میکنم که این همه گیری باعث شده تا مردم بیشتر پول خود را ذخیره کنند تا خرج!
چون معلوم نیست تا کی قراره این وضعیت ادامه داشته باشه در نتیجه مخارجی مثل خرید یک گوشی جدید در آخر لیست خرید اکثر مردم قرار خواهد گرفت مخصوصا اگر در مورد جدیدترین مدل آیفون باشه که باعث میشه مردم محتاط تر عمل بکنند

Milad7

واقعا آیفون های سری 12 اون قدر که باید جذابیت ندارن تا کاربران سری 11 را مجاب به ارتقا بکنن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)