حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی هوشمند اپل HomePod Mini با تراشه اپل S5 و قیمت ۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، بلندگو هوشمند

اپل نسخه جدید اسپیکر هوشمند HomePod خود را با نام HomePod Mini رسما معرفی کرد. این بلندگو هوشمند نسخه کوچکتر از نسخه اصلی است مدل اصلی را کم حجم تر و کوچک می کند. این بلندگو هوشمند با تراشه اپل S5 و قیمت ۹۹ دلار معرفی شده است.

اپل HomePod Mini

مانند HomePod بزرگ، هوم پاد مینی هنوز هم از یک پارچه مشبک خارجی در دو رنگ سیاه و سفید همراه با یک نمایشگر کوچک در بالا برای نشان دادن شکل موج Siri بهره می برد. مدل جدید بیشتر به شکل کوتاه و کروی است، به جای طراحی مستطیل بیشتر.

اپل HomePod Mini

اپل HomePod Mini

اپل HomePod Mini

اپل HomePod Mini

بلندگو هوشمند HomePod اصلی در ابتدای معرفی در سال 2018 حدود 349 دلار هزینه داشت و گرانتر از هر آمازون Echo یا بلندگوهای Google Home است. این قیمت بالا، همراه با محدودیت های نسخه اصلی (که فقط با اپل موزیک کار می کرد، مشکلی که اپل اکنون با iOS 14 این پاییز برطرف می کند)، فروش آن را به خصوص اگر با نمونه های ارزان تر و بهتر یعنی گزینه های مناسب گوگل و آمازون مقایسه شود، پایین می آورد.

و در حالی که اپل سرانجام قیمت HomePod اصلی را کاهش می دهد (اکنون قیمت فروش آن به طور معمول 199 دلار است) ، هنوز گران است. HomePod Mini جدید باید با ارائه ویژگی های مشابه اصلی اما با قیمت بسیار مطبوع تر، به تغییر آن کمک کند.

این نیز یک تصمیم بزرگ است، زیرا HomePod فقط یک بلندگوی هوشمند نیست. به عنوان یک مرکز اصلی برای هر دستگاه HomeKit عمل می کند، به کاربران امکان می دهد تا مواردی مانند چراغ یا درب خود را در زمانی که در خانه نیستند کنترل کنند. فعال کردن ویژگیهای اتوماسیون برای برنامه Home Apple با HomePod با دسترسی بیشتر فقط راه های بیشتری برای وارد کردن Siri و Apple Music به خانه های مردم در اختیار اپل قرار نمی دهد، بلکه به گسترش کل حضور اپل به عنوان بخشی از تنظیمات خانه هوشمند شما کمک می کند.

هوم پاد مینی دارای یک درایور اصلی، دو two passive radiators و یک “acoustic waveguide” در پایین است.

جدید HomePod mini دارای تراشه اپل S5 است که به گفته اپل امکان پردازش “محاسبات صوتی” را فراهم می کند تا صدای موسیقی شما 180 بار در ثانیه تنظیم شود. چند اسپیکر کوچک HomePod همچنین می توانند موسیقی را به صورت همگام پخش کنند و “به طور هوشمند” هنگام قرار گرفتن در یک اتاق، جفت شدن استریو ایجاد می کنند. اپل همچنین از تراشه های U1 که برای اولین بار در آیفون های سال گذشته معرفی شد استفاده می کند تا تجربه بدون دست بهتری را در اواخر امسال ایجاد کند.

اپل قول پشتیبانی اپل از سرویس های موسیقی شخص ثالث ، لیستی شامل Pandora ، Amazon Music و iHeartRadio است اما به ویژه، Spotify نیست.

اپل همچنین یک ویژگی جدید “Intercom” را ارائه داد که به مشتریان با چندین دستگاه HomePod در اتاق های مختلف امکان برقراری ارتباط در سراسر خانه را می دهد. پیام های اینترکام همچنین در iPhone ، iPad و Apple Watches متصل نشان داده می شوند (اگرچه بلافاصله با صدای بلند پخش نمی شوند، مانند آنچه در HomePod mini انجام می شود.)


شما می توانید بلندگو هوشمند HomePod mini با قیمت 99 دلار از ۱۶ آبان ۹۹ سفارش دهید. نظر شما درباره بلندگوی هوشمند کوچک اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

برید سر اصل مطلب

Milad7

ماشالا قیمت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)