حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بلوتوث Redmi SonicBass Wireless Earphones با قیمت ۱۸ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی

با هم با هندزفری بی سیم Redmi Earbuds 2C آشنا شدیم. حالا نوبت به نسخه ارزان تر آن است که یک نمونه دورگردنی به شمار می رود. هندزفری بلوتوث Redmi SonicBass Wireless Earphones با قیمت ۱۸ دلار رسما معرفی شده است و می تواند همزمان با ۲ دستگاه جفت شود که ویژگی مهمی است.

Redmi SonicBass Wireless Earphones

هدفون بی سیم Redmi SonicBass یک هندزفری دورگردنی است. این هندزفری همراه با کنترل میزان صدا و دکمه چند منظوره همراه است. وزن آن 21.2 گرم بوده و دارای نوک گوش های سیلیکونی anti-wax با گوش های آهنربایی است.

Redmi SonicBass

Redmi SonicBass

هدفون بی سیم Redmi SonicBass دارای درایور 9.2 میلی متر است که بیس خوبی را فراهم می کند. باتری ظاهراً 12 ساعت پخش مداوم موسیقی با 80٪ صدا و زمان آماده به کار 200 ساعت را دوام ارایه می کند. همچنین دارای امتیاز IPX4 است که باعث مقاومت در برابر تعریق می شود. این دستگاه از بلوتوث 5.0 LE بهره می برد که امکان را حتی برای دو دستگاه متصل نیز ارایه می کند.

هدفون بی سیم Redmi SonicBass دارای میکروفون دوتایی همراه با ENC (لغو نویز محیطی) است. طبق گفته Redmi ، دو میکروفون همزمان با ENC کار می کند تا صدای محیط را حذف کند.

هدفون بی سیم Redmi SonicBass در رنگ های سیاه و آبی در دسترس خواهد بود. قیمت این هندزفری برای ۱۸ دلار است اما در جشنواره ای خاص با قیمت ۱۳.۵ دلار ارایه می شود.

نظر شما درباره این هندزفری بلوتوث دروگردنی ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۱۸+18×۴۴درصد×۳۰۰۰۰ = ۷۷۷۶۰۰

Auroro

سامسونگ همینو اگه میزد میفروخت کم کم 120 دلار

OnePlus_Fan

قیمتش که خوبه امیدوارم کیفیت صدای خوبی هم داشته باشه

afsoon

نگاه به قیمتش نکنید شیائمی همیشه با کیفیت و بهترین عملکرد رو داره .حدالق می‌تونه با بقیه برند ها به دو تا سه برابر قیمت خودش به راحتی رقابت کنه .

OnePlus_Fan

امیدوارم

Milad7

قیمتش عالیه طبیعتا اسم شیا کیفیتش را هم تضمین میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)