حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بلوتوثی گردنی Poco در راه است : POCO Bluetooth Wireless Neckband

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات، لوازم جانبی

تقریبا می توان انتظار داشت هر محصولی که تحت برند شیائومی است، تحت برند Redmi و Poco هم ارایه شود. چهار ماه پیش بود که هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro با قابلیت حذف نویز فعال به قیمت ۲۵ دلار رسما معرفی شد. امروز خبر می رسد که هندزفری بلوتوثی گردنی Poco در راه است. نام این محصول احتمالا POCO Bluetooth Wireless Neckband باشد. دستگاهی ری-برند شده از Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro.

هندزفری POCO Bluetooth Wireless Neckband

پوکو سال گذشته، اعلام کرد که به زودی با محصولات صوتی وارد بخش لوازم جانبی تلفن های هوشمند خواهد شد. این شرکت عنوان کرد که در حال کار بر روی هدفون های استریو بی سیم واقعی (TWS) به نام POCO Pop Buds است. ماه گذشته ایربادز پوکو Pop Buds در لیست بلوتوث SIG ظاهر شد و نشان داد که این چیزی نیست جز Redmi AirDots 3 Pro با نام تجاری جدید.

ایربادز Airdots 3 Pro با قیمت ۵۵ دلار رسماً معرفی شد

امروز ما هندزفری بلوتوثی گردنی POCO را در وب سایت صدور گواهینامه BIS مشاهده کرده ایم که اشاره به معرفی قریب الوقوع آن دارد. لیست صدور گواهینامه نشان می دهد که این محصول با شماره مدل LYXQEJ05WM همراه خواهد بود. این تأیید می کند که این محصول یک ری-برند داخلی دیگر است.

لیست BIS نشان داد که هندزفری بلوتوثی گردنی POCO دارای شماره مدل LYXQEJ05WM خواهد بود. Mi Neckband Earphones Pro که چند ماه پیش معرفی شد نیز همین مدل را دارد. این بدان معنی است که پوکو محصول دیگری را با برند خودش (POCO) عرضه می کند که از قبل با نام تجاری Mi موجود است.

هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro با قابلیت حذف نویز فعال به قیمت ۲۵ دلار رسما معرفی شد

برای یادآوری باید بگویم که Mi Bluetooth Neckband Earphones Pro دارای درایورهای ۱۰ میلی متری است و از حذف نویز دوگانه از جمله ANC و ENC پشتیبانی می کند. قابلیت Active Noise Cancellation می تواند صدای اطراف را تا 25db کاهش دهد. همچنین دارای حالت صوتی تأخیر کم 125 میلی ثانیه است.

هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro

هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro

هندزفری Mi Bluetooth Neckband Pro دارای یک باتری پلیمری لیتیوم یونی ۱۵۰ میلی آمپری است که با یک بار شارژ ۲۰ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. از پورت میکرو USB برای شارژ برخوردار است و همچنین دارای گواهی IPX5 بوده که باعث می شود در برابر پاشش آب و عرق مقاومت داشته باشد. برای اتصال از Bluetooth 5.0 استفاده می کند و فقط ۳۶ گرم وزن دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری پوکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)