حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro با قابلیت حذف نویز فعال به قیمت ۲۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

اگر از طرفداران هندزفری های بلوتوث و لوازم جانبی مقرون به صرفه شیائومی هستیم، امروز خبر جذابی برای شما داریم. هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro با قابلیت حذف نویز فعال به قیمت ۲۵ دلار رسما معرفی شده است. با توجه به عمر باتری ۲۰ ساعته ممتد، به نظر می رسد که ما با یک هندزفری بلوتوث خیلی جذاب رو به رو هستیم.

هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro

تا به حال به بازار هندزفری های بی سیم، عمیق تر فکر کرده اید؟ اینجا چند نمونه وحود دارد که رقابت بین ۲ دسته اصلی است:

  1. ۱- دسته هندزفری های کاملا بی سیم که هر دوگوش به صورت بی سیم ارتباط می گیرند و به دلیل عمر باتری کم و همینطور نیازمند بودن یه یک فضا برای نگهداری این کوچولوهای شیطون (!) یک قاب شارژر هم همراه آن ها فروخته می شود.
  2. ۲- هندزفری های بی سیم دورگردنی که دوگوش هندزفری به صورت سیمی با هم متصل هستند. به دلیل طراحی کلی این دستگاه ها می توان یک باتری بزرگتر در آن ها قرار داد و عمر باتری بهتر را داشت. همینطور مثل کوچولوهای شیطون (!) دسته اول، چون خیلی مستعد گم شدن نیستند، نیازی به قاب هم ندارند.
هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro

جعبه هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro

به گزارش androidauthority شیائومی پیش از این هدست بلوتوث Mi Neckband خود را سال گذشته عرضه کرده بود، اما حالا با یک مدل Pro که به تازگی معرفی شده است، یک پیشرفت اساسی ارایه می کند.

شیائومی هند هندزفری بی سیم Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro را رونمایی کرده و در مقایسه با محصول سال گذشته پیشرفت های زیادی داشته است. برای شروع باید بدانید که مدل Pro گزینه لغو فعال نویز (ANC) را ارائه می دهد. به گفته این شرکت، فناوری استفاده شده در این هندزفری قادر است تا ۲۵ دسی بل نویز محیط را کاهش دهد.

هندزفری Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro همچنین دارای گواهی مقاومت در برابر آب و خاک درجه IPX5 است و باعث می شود تا در برابر تعریق شما در اثر فعالیت ورزشی، مقاوم باشد. این مورد در مدل سال گذشته وجود نداشت، بنابراین اگر زیر باران یا با تعریق حین ورزش گرفتار شدید، اینجا خیالتان راحت تر است.

دیگر مشخصات هندزفری دورگردنی شیائومی Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro

هندزفری بلوتوث جدید شیائومی همچنین تا ۲۰ ساعت پخش مدام موسیقی را ارایه می کند. این در مقایسه با عمر باتری ۸ ساعته نسل قبل، یک پیشرفت بزرگ است. البته، توجه داشته باشید که معیار سنجش عمر باتری کمی متفاوت شده است. عمر باتری مدل جدید با ۵۰ درصد بلندی صدا سنجیده شده اما مدل عادی با ۸۰ درصد بلندی صدا تست شده است. این یعنی یک شیطنت کوچک برای بیشتر کردن عمر باتری مدل جدید وجود دارد!

همچنین هیچ خبری در مورد زمان پخش مدل Pro با فعال بودن ANC وجود ندارد. علاوه بر این، هدست جدید دارای یک باتری کمی بزرگتر در مقایسه با باتری قبلی است (۱۵۰ میلی آمپر در برابر ۱۴۰ میلی آمپر).

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی از طریق دستیار تلفن، صدای کم تأخیر و درایور باس ۱۰ میلی متر اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه (البته نه از نظر مثبت) شارژ از طریق microUSB است که در سال ۲۰۲۱ کمی ناامید کننده است و پورت USB C قطعا انتخاب بهتری بود. خوشبختانه قیمت دستگاه، انتخاب درگاه شارژ را جبران می کند.

هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با عمر باتری ۲۰ ساعتی و شارژ سریع رسما معرفی شد

انتظار می رود قیمت معادل ۲۵ دلاری برای Mi Neckband Bluetooth Earphones Pro برای کاربران حسابی جذاب باشد. این امر آن را در رده قیمتی ارزان تر از وان پلاس Bullets Wireless Z قرار می دهد، اگرچه دو دستگاه دارای عمر باتری مشابه و امتیاز IP مشابه هستند، دستگاه شیائومی به هر حال ANC را پشتیبانی می کند که هندزفری OnePlus فاقد آن هستند. در همین حال، هندزفری وان پلاس شارژ سریع را ارائه می دهد (۱۰ دقیقه شارژ برای ۱۰ ساعت پخش به شما می دهد)، در حالی که هندزفری شیائومی برای شارژ کامل 1.5 ساعت طول می کشد.

نظر شما درباره هندزفری جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)