حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم Redmi Earbuds 2C با قیمت ۲۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی

ردمی ۲ هندزفری جدید معرفی کرده است. در این مطلب به نمونه TWS آن می پردازیم که به نوعی نسخه به روزشده نمونه های محبوب قدیمی است. هندزفری بی سیم Redmi Earbuds 2C با قیمت ۲۰ دلار رسما معرفی شده است و با قیمت و عملکرد خوب می تواند برای خیل عظیمی از کاربران مفید باشد.

هندزفری بی سیم Redmi Earbuds 2C

ردمی Earbuds 2C به رنگ مشکی مات است. ردمی ادعا می کند که به راحتی درون جیب قرار می گیرد (! برند داخلی عزیز GLX، بشتاب که شعارت را بردند). هندرفری Redmi Earbuds 2C دارای گوشی های سیلیکونی است که امکان جلوگیری از ورود نویز محیطی را فراهم می کند

هدفون ها از جفت شدن بلوتوث آسان استفاده می کنند که به شما امکان می دهد از تک گوشها به طور مستقل استفاده کنید. دکمه های لمسی گوشی به کنترل دریافت / پایان تماس ، پخش / مکث موسیقی و احضار دستیارهای صوتی کمک می کند.

ردمی Earbuds 2C دارای ENC بهبود یافته (لغو نویز محیطی) است که با میکروفون های داخلی خود کیفیت تماس واضح را فراهم می کند. این هندزفری دارای ۱۲ ساعت عمر باتری البته با کیس شارژ است و همچنین دارای یک امتیاز IPX4 است که باعث می شود در برابر عرق و پاشش مقاوم باشد. انتظار داریم همانند نسل های قبلی کمی بیشتر از ۳ ساعت را با هربار شارژ ارایه کند.

قیمت ردمی Earbuds 2C برابر ۲۰ دلار است که در جشنواره خاص این برند در هند موقتا ۱۷.۷ دلار فروخته می شود. نظر شما درباره این هندزفری تکراریِ جدید (!) ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

از بادز سامسونگ استفاده کنید تا رستگار شوید. Roh Tae-moon

Mahdi

۲۰+۲۰×۴۴٪ = ۲۸.۸
۲۸.۸ × ۳۰۰۰۰ = ۸۶۴۰۰۰

نیما عرفانی

؟

Auroro

🤷‍♂️

Mahdi

قیمتش تو ایران

Tahamonesno

۷۵۰تا ۱ میلیون

Mahdi

اصولیش ۸۵۰ تومن درمیاد

Milad7

زشته باش حال نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)