حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به گوشی تاشو اوپو در حق اختراع این برند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو

اگر به یاد داشته باشید در MWC 2019 بود که گوشی تاشو اوپو معرفی شد. آن دستگاه چیزی شبیه به Mate X هواوی بود. به تازگی اما این برند در حال توسعه دستگاه دیگری است. نگاهی به گوشی تاشو اوپو در حق اختراع این برند به ما نشان می دهد که نگاه بعدی آن ها شبیه به گلکسی زد فلیپ خواهد بود.

گوشی تاشو اوپو

توسعه تلفن های تاشو در صنعت گوشی های هوشمند کند اما پایدار است. در حال حاضر، فقط تعداد معدودی از سازندگان تلفن ها یک تلفن قابل جمع شدن در قفسه های فروش خود دارند. امثال سامسونگ، موتورولا، هواوی، ال جی، رویول و چند برند دیگر می توانند حداقل با یک گوشی تاشو افتخار کنند. با این حال، تولیدکنندگان معروف مانند اپل ، شیائومی و سایر محصولات هیچ کدام را ندارند.

اکنون، سندی از LetsGoDigital نشان می دهد که اوپو روی دستگاه تاشو خود کار می کند. گزارش اخیر نشان می دهد که سازنده چینی درخواست ثبت اختراع تلفن تاشو را داده است. از طرح های ثبت شده، اکنون مجموعه ای از رندرهایی این گوشی هوشمند داریم.

بعضی تلفن های تاشو با صفحه نمایش تاشو به بیرون عرضه می شوند. در نتیجه، هنگامی که تلفن را تا می کنید با خود می برید، از صفحه به میزان قابل توجهی محافظت نمی شود. در این بین، به نظر می رسد اوپو نیز در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو است. حق ثبت اختراع یک گوشی تاشو با صفحه نمایش قابل انعطاف تاشو را توصیف می کند. این گوشی تاشو از لولایی کاملاً جالب استفاده می کند. این طراحی لولا تجربه تاشو بهتری را ایجاد می کند، چین صفحه را کاهش می دهد و طول عمر را بهبود می بخشد.

لولا نسبت به خود گوشی کمی بازتر است. این باید امنیت تلفن را در نقاط مختلف امکان پذیر کند. به حالت Flex در Samsung Galaxy Z Flip فکر کنید.

عملکرد مناسب لولا به طور قابل توجهی تجربه کاربر را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، شما نمی خواهید در هنگام تا خوردن صداهای عجیب و غریب شکاف بشنوید و لولا نباید خیلی سخت کار کند. با این حال، انعطاف پذیری بیش از حد نیز خوب نیست، زیرا در این صورت دستگاه می تواند خیلی راحت در جیب شما باز شود. علاوه بر این، باید از ورود گرد و غبار و خاک به مکانیسم جلوگیری کند. این می تواند بر عملکرد فرآیند تاشو تأثیر منفی بگذارد.

شایان ذکر است که این حق ثبت اختراع فقط به عنوان ذخیره فنی مورد استفاده قرار می گیرد و لزوما نمی تواند نشان دهد که OPPO این مدل را در آینده راه اندازی می کند.

نظر شما درباره این حق اختراع گوشی تاشو اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

دگزو برا بررسی نوت 20 اگزینوس دستشه یا اسنپ؟

Mahdi

اگزینوس

Milad7

آینده گوشی ها به این سو حرکت میکنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)