حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۵ یک بلندگوی زیر نمایگشر در قسمت بالایی دارد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | گوگل

گوگل Pixel 5 ممکن است با وجود صفحه پانل انعطاف پذیر OLED از اسکنراثر انگشت در صفحه برخوردار نباشد، اما ممکن است یک جزئیات جزئی وجود داشته باشد که مردم متوجه نشده باشند. گفته می شود که پیکسل ۵ یک بلندگوی زیر نمایگشر در قسمت بالایی دارد. این موضوع در معرفی رسمی عنوان نشده بود اما در دفترچه راهنما وجود دارد.

پیکسل ۵

گوگل علاوه بر اینکه در برجسته ساختن طرح تقریباً بکر این پرچمدار که از حاشیه های متقارن تشکیل شده است، ساکت بود، این واقعیت را که Pixel 5 از یک بلندگوی جلوی صفحه استفاده می کند را نیز رسما اعلام نکرد.

در ظاهر سخت افزاری Google Pixel 5 هیچ بلندگوی بالایی قابل مشاهده نیست.

این فقط یکی از مواردی است که اتفاقی از دست رفته است زیرا صادقانه بسیار ناچیز است و می توان بخاطر بی توجهی به آن بخشیده شد! صرف نظر از این، ما باید Google را برای انتخاب آن تمجید کنیم زیرا قسمت جلوی Pixel 5 را حتی بیشتر تصفیه می کند. با توجه به نمودار سخت افزاری فاش شده در Reddit ، که به صفحه پشتیبانی گوگل برای جدیدترین مدل های Pixel منتهی می شود، می توانید برچسب های برجسته هر منطقه در Pixel 5 مشاهده کنید.

به طور معمول، جایی که دوربین های جلو با سوراخ نمایشگر در مرکز پیدا می شوند، به نظر می رسد بلندگوی بالای صفحه در جای خود قرار دارد. مطابق نمودار، به نظر می رسد که میکروفون در قسمت بالایی وجود دارد، اما به نظر می رسد این اجزا حتی در رندرهای موجود در Google Store کاملاً پنهان هستند. این احتمال وجود دارد که Google از یک بلندگوی پیزوالکتریک استفاده کند که صفحه را می لرزاند تا صدا تولید کند. بسته به کیفیت بلندگو، کاربران ذکر کرده اند که در برخی موارد کیفیت صدا بهتر است.

طبق نمودار سخت افزاری لو رفته، گوگل Pixel 5 از یک بلندگوی روبرو در بالای صفحه استفاده می کند

صرف نظر از تصمیمی که گوگل در استفاده از بلندگو روی صفحه نمایش در Pixel 5 اتخاذ کرده، این که این شرکت در مورد ارائه این تغییرات در ارائه صحبت نکرد، ما را آزار می دهد. در صورت تعجب، در مورد پشتیبانی از شبکه های mmWave 5G نیز صحبتی نشده است، و این ویژگی در Pixel 5 و Pixel 4a 5G وجود دارد ، علی رغم اینکه قیمت نسبتا پایین آنها در مقایسه با رقبا است.

پیکسل 5 با قیمت 699 دلار رسماً معرفی شد

ما مطمئناً از تلاش هایی که تیم سخت افزاری گوگل برای ارائه یک دستگاه دست ساز با کیفیت بالا انجام داده قدردانی می کنیم، حتی اگر طراحی دوربین سلفی درون سوراخ چیزی غیرعادی نیست. امیدوارم که غول فناوری بتواند در محصولات آینده نیز به همان جزئیات توجه داشته باشد، و حتی اگر Google در ارائه های آینده این جزئیات را ذکر نکند ، همیشه می توانید روی اینترنت حساب کنید تا متوجه این تغییرات شوید.

نظر شما درباره این تصمیم گوگل چیست؟ به نظر می رسد گوگل پیکسل ۵ کم ایرادترین طراحی ۳ سال اخیر این شرکت باشد!

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

😍👍📳⬅️💵💵💵⬅️😭⬅️😎⬅️GLX

Mahdi

عاشقتم پیکسل

AŁɪ

#بیگ مانستر
اورکلاک پردازنده غول اینتل یعنی core i9 10900k به فرکانس ۷٫۷ گیگاهرتز 🔥🤯😱 بله پشماتون ریخت توسط تیم برند ایسوس 👇
این پردازنده روی مادربرد Asus ROG Maximus XII APEX تست شده که یک محصول اورکلاک محور است. ولتاژ در نظر گرفته شده برای چیپ 1.194 بوده و خنک کننده هلیم مایع به خوبی توانسته حرارت چیپ را در چنین سرعت کلاکی کنترل کند.

Mahdi

چرا یه خبر میدی پشمام بریزه
http://uupload.ir/files/dusb_images.jpeg

AŁɪ

😂😅😂😅😅😂😅😂😅😂😂😂😂😂😅😂😅😂😅😂😅🧠😅😅🧠😅🧠😅🧠😅😂😂😅🧠😅😂😅😂😅😅😂😅😂😂😅😂😅😂😂😅😂😅😂😅🧠😅🧠🧠😅😂😅🧠😅😅🙏🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😂🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😅🤣😅🤣😂🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😍😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😂😅🤣😍😂🤣😂😭😅🤣😂🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣😂😆😂😆🤣😆🤣😁🤣😁🤣😁🤣😄😂😄😂😄😂😁😂😆😂😆🤣😆🤣😆🤣😆😂😁😂😁😅😄😅😄😅😃😅😃😅😀😅😀😅😃😅😄😅😁😂😁🤣😆🤣😆🤣😁😂😄😅😄😅😃😆😃😁😀😁😀😆😅😄😅😁😂😁🤣😁🤣😁😂😁😂😄😅😃😅😃😆😃😆😀😆😀😆😃😆😃😆😄😅😁😂😁🤣😁🤣😆😂😄😅😄😅😄😅😃😆😀😁😀😆😄😅😁😂😁😂🤣😆🤣😆🤣😆🤣🤣😆😆😄😆😄😅😁😂😁😂😆😂😆🤣😆🤣😆🤣😆😂😆😂😁😃😆😄😆😄😆😃😁😃😁😀😄😀😄😀😁😃😁😃😆😄😅😁😂😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😄😆😄😅😆😂😆🤣😆🤣😆🤣😆😂😁😅😄😆😃😁😀😁😀😄😃😆😄😅😁😅😆🤣😅🤣😅🤣😆😂😆😂😁😅😄😅😄😆😃😁😀😁😀😁😃😆😄😅😆😂😆🤣😆🤣😂😆😂😃😅😃😅😁😄😀😄😀😁😅😆😄😆😅😂😅😂😅🤣😃😅😁😄😀😄😀😄😁😅😃🤣😄😆😄😂😅😂😅😆😅🤣😃😅😁😄😀😄😀😄😁😅😃🤣😄😆😅😂😅😂😅😆😃😅😁😄😀😄😀😄😀😅😁😅😃🤣😄😆😅😂😅😍😅🤣😄🤣😃😅😁😄😁😄😀😄😁🤣😃🤣😄😆😅😂😅😂😅😆😄😅😁😄😀😄😀😄😁😅😃🤣😄😆😄😂😄😂😅😂😄🤣😄😅😃😄😁😄😀😄😁🤣😃😆😅😂😅😂😅😆😄🤣😃😅😁😄😀😃😀😄😁😅😃🤣😄😆😄😂😅😂😅😆😄😅😁😄😀😀😅😁🤣😃🤣😄😆😄😂😄😄🤣😁😅😁😄😀😄😁😅😁🤣😄😆😅😂😅😆😄🤣😁😁😅😁😄😀😅😁🤣😃🤣😄😆😄😂😅😆😅🤣😄😅😁😄😀😄😀😄😁😅😃😆😅😂😅😂😄🤣😃😅😁😅😀😄😀😅😁🤣😃😆😄😂😅😂😅😆😃😅😃😅😁😅😀😅😁😅😄🤣😄😂😅😂😄🤣😃😅😁😄😀😅😁🤣😃😆😄😂😄😂😄😆😃🤣😁😅😀😀😄😁😅😃😆😄😂😄😆😱🤣🔥😅😁😄😀😄😀😅😁🤣😃🤣😄😂😄😆😄🤣😃😅😁😄😀😁🤣😃😆😄😆😅😆😅

Mahdi

😂😂😂😱

The MTest MT

اورکلاک رو گوشی هم حال میده انصافا
یه نفرو میشناختم خیلی وارد بودبه کار موبایل همیشه اورکلاک میکرد پردازنده گوشی هارو بعد یه فن مخصوص میبست بهشون
اورکلاکو از اون یاد گرفتم

SHREK

برای گوشی خیلی جالب نیست باعث ناپایداری میشه و توی بلند مدت به چیپست آسیب وارد میکنه. اورکلاک باید خیلی اصولی انجام بشه و غیر از شرکت سازنده کسی نمیتونه این کار درست انجام بده.چیپست مدیاتک که خودش همینجوری داغ هست که هیچی کایرین هم خیلی سخته، فقط میمونه اسنپ که اونم خیلی تاثیری نداره.

Mahdi

فکر کنم تو گوشی فقط به درد بالا بردن بنچمارک میخوره

Mahdi

فن؟ چجوری؟

SHREK

مثل فن‌های بلک شارک فک کنم.

Milad7

پیکسل ها کلا اسپیکر های خوبی دارن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)