حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خانواده آیفون ۱۲ لو رفت: از ۶۵۰ تا ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 47 دیدگاه | اپل

خانواده آیفون ۱۲ احتمالا خیلی زود معرفی می شود، اما پیش از این جزئیات زیادی از جمله اطلاعات اخیر قیمت گذاری برای هر مدل به بیرون درز کرده است. هر چند اختلاف نظر وجود دارد و دو منبع مختلف داریم که قیمت های کمی متفاوت است. قیمت خانواده آیفون ۱۲ لو رفته و از ۶۵۰ تا ۱۴۰۰ دلار است. این به وضوح اصلاح راهبرد اپل و گسترش بازه قیمتی محصولاتش را نشان می دهد. به این بازه یک آیفون SE مدل ۲۰۲۰ با قیمت ۴۰۰ دلار را هم که اضافه کنید مشخص می شود که کوپرتینویی ها واقعا می خواهند در اکثر رده های قیمتی یک نماینده داشته باشند.

قیمت خانواده آیفون ۱۲

در ابتدا، ما یک منبع به نام a_rumors1111 داریم که ادعا می کند آیفون ۱۲ مینی 5.4 اینچی 649 دلار (تقریباً 500 پوند / 910 دلار استرالیا) با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 699 دلار (حدود 540 پوند / 975 دلار استرالیا) با 128 گیگابایت و 799 دلار (تقریباً) 615 پوند / دلار آمریکا 1150 دلار) با 256 گیگابایت است.

در همین حال گفته می شود که آیفون ۱۲ استاندارد 6.1 اینچی (که برخی شایعات قبلی آن را آیفون 12 مکس خوانده بودند) 749 دلار (حدود 580 پوند / 1050 دلار استرالیا) با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 799 دلار (تقریبا 615 پوند / 115 دلار استرالیا) با 128 گیگابایت و 899 دلار (حدود 695 پوند / 1255 دلار در استرالیا) با 256 گیگابایت خواهد بود.

با رفتن به مدل های Pro ، آنها ادعا می کنند که آیفون ۱۲ پرو از 999 دلار (تقریبا 770 پوند / 1400 دلار استرالیا) با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی آغاز می شود ، و با 1099 دلار (حدود 850 پوند / 1،535 دلار استرالیا) با 256 گیگابایت و 1299 دلار برای مدل 512 گیگابایت ارایه می شود.

سرانجام ، آیفون ۱۲ پرو مکس اگر بخواهید با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، ۱۰۹۹ دلار (تقریباً 925 پوند / 1675 دلار استرالیا) با 256 گیگابایت  ۱۱۹۹ دلار و مدل 512 گیگابایت 1399 دلار (تقریباً 1080 پوند / هزار و 955 دلار آمریکا) داشته باشید.

تصویر زیر خیلی راحت تر خطوط بالا را مشخص می کند:

با این حال ،iAppleTimes (یک خبرچین دیگر) پاسخ داد که با قیمت گذاری Pro موافق است، اما گفت که قیمت آیفون 12 مینی و آیفون 12 اشتباه است ، به نظر می رسد هر فضای ذخیره سازی 50 دلار (تقریبا 40 پوند / 70 دلار استرالیا) بیش از ادعاهای @ a_rumors1111 است.

شایان ذکر است که هیچ یک از این منابع دارای باسابقه نیستند، بنابراین ما می توانیم هر دو ادعا را خیلی جدی نگیریم اما هر دو مجموعه قیمت ها تقریباً مطابق با مواردی است که قبلاً شنیده ایم ، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که قیمت گذاری در این نوع مناطق انجام شود – به ویژه برای آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس ، زیرا این دو منبع در مورد یکدیگر توافق دارند.

به زودی باید مطمئناً قیمت نهایی را بدانیم، زیرا شایعه شده است که اپل در تاریخ ۲۲ مهر از آیفون 12 رونمایی خواهد کرد، بنابراین انتظار تقریباً به پایان رسیده است.

نظر شما درباره این قیمت گذاری احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
47 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

فک کنم گرون ترین عضو خانواده آیفون 12 (با حداکثر کانفیگ)رو توی ایران حدودا دویست تومن و ارزون ترین عضو رو حدودا سی تومن به پاچه ملت حواله کنند.
به امید روزی که میلیون ها ، میلیارد ها شوند.

SHREK

تا 1400 با آیفون 1400 دلاری…

OnePlus_Fan

شعار زیبایی بود🤏

نیما عرفانی

⁦🤦‍♂️⁩منو یاد خدمتم انداختی … 😑

OnePlus_Fan

؟

نیما عرفانی

هیچی فقط اون تا ۱۴۰۰ منو یاد یه چیزی انداخت 🙂⁦🤷‍♂️
بیخیال

OnePlus_Fan

اها 1400 باس بری سربازی
منم کنکور دارم
چه سو تفاهم زیبایی

نیما عرفانی

نه عزیزم همین الانشم سربازم منتها منظور این بود که تا ۱۴۰۰ ادامه داره ⁦🕶️⁩

The MTest MT

ما که معاف بودیم :))

Farcry

به نظرم قیمتش اصلا بد نیست (البته باید معرفی بشه تا مشخصات و قیمت نهایی معلوم بشه) شما ها دارید قیمت آخرین کانفیگ رو با بقیه مقایسه میکنید.

OnePlus_Fan

اها به سلامتی
امیدوارم بهت خوش بگذره
منم در تلاشم بپیچونمش بنظرم فقط هدر دادن عمره
دو سال از بهترین سال های زندگیت رو به فنا میدی

نیما عرفانی

@The MT
خوش به سعادتت🙂

نیما عرفانی

ممنون عزیز البته خوش گذرونی رو تو این دوران خودت برای خودت به وجود میاری ، چحوری؟ با برنامه‌ریزی و استفاده مفید از تایمت و إلا از پارسال درگیرشم.
برا کنکورت هم فقط خوندن ملاک نیست بلکه باید ببینی چقدر راندمان داشتی و تایم مفید مطالعه و تلاشت چقدر بوده . در هر صورت از صمیم قلب امیدوارم موفق باشی و به اون رشته ی تحصیلی و دانشگاهی که مدنظرته برسی⁦❤️⁩🎼
تو فقط تنها نیستی و گویا چند نفر دیگه از کاربران سایت هم سال دیگه کنکور دارن.

نیما عرفانی

ج

OnePlus_Fan

من اصلا نمیتونم به سربازی رفتن فکر کنم
تا این سن 17 یا 18 سالگی کار مفیدی انجام ندادم اینکه دو سال دیگه از عمرم رو به فنا بدم بدون هیچ عایدی اصلا برام قابل تحمل نیست
البته اگه این گوشی بزاره تمام تلاشم رو برای یه رتبه خوب میکنم
دانشگاهی هم که بهش علاقه دارم و هدفمه فرهنگیانه
خیلی وقت نیست که کاربر این سایتم نمیدونم کدوم یکی از دوستان کنکور دارن
اگه اینو میخونین نقطه بزارین همو پیدا کنیم

Mb.Pcr

Farcry
دوست عزیز
میتونه بپرسم چه ربطی داشت؟

Mb.Pcr

نیما
لامصب این کنکور یه غوله اما اگه یه سال بشه تمام تلاش ات رو انجام بدی واقعا ارزشش رو خواهد داشت که یه سال بدبختی بکشی ولی موفق بشی

OnePlus_Fan

Mb.Pcr
فکر کنم اشتباه ریپلی کردن

Mahdi

خوش به حالم سال 95 خدمتم تموم شد ، ولی جناب عرفانی خوش میگذرونی ها من دو سال خدمتم نتونستم گوشی ببرم و هر سه ماه هم 10 روز مرخصی داشتم

AŁɪ

من سال پیش باید سربازی میرفتم یه سال تنفس گرفتم امسال هم دوباره به نتیجه دلخواهم توی کنکور نرسیدم (البته از رشته خودمم بدم میاد ) فعلا لنگ در هوام دفتر چه رو پست کردم ولی برگه سبز رو نگرفتم کارای معافیت پزشکی هم انجام دادم پیش معاین هم رفتم تا زنگ بزنن بهم جوابش بیاد .

نیما عرفانی

مهدی جان من فقط وقتایی که میام خونه گوشی میگیرم دستم و آنلاین میشم و اینو اگه تا الان متوجه نشدی ایراد نداره از فردا إن شاءاللّه متوجه میشی 🙂
مرخصی؟؟؟ خیلی با این واژه غریبم . به هرحال ارگانی که داری خدمت می‌کنی و مقطع تحصیلی و نیاز اون یگان به اون رشته ی تحصیلی هم در چگونگی خدمت کردنت دخیله عزیزم . به هرحال راحت شدی که خدمتت تموم شد و از همون سال ۹۵ دیگه از هفت دولت آزادی 😉 جدی میگم خداروشکر که خدمت کردی و حداقل از این بابت خیالت راحته که تو مخیاشو نداری .

Taha

من که فعلا راحتم نه کنکور دارم نه سربازی😂😜😝

Taha

خوب است

نیما عرفانی

#Sony#VAIO
وبسایت رسمی VAIO مشخصات اولترابوک Shi 14 رو اعلام کرد …
نمایشگر ۱۴ اینچ با رزولوشن 4k و پشتیبانی از ۱۰۰ درصد دامنه ی رنگی sRGB , بدنه ی ترکیبی از جنس آلیاژ منیزیم و آلومینیوم ، نسل یازدهم پردازنده ی اینتل ، گرافیک GTX 1650 Ti , پشتیبانی از پورت Thunderbolt ۴ و وزن ۱.۴kg.
عرضه از ۲ اکتبر …
✓http://uupload.ir/files/5pej_20201002_134842.jpg

OnePlus_Fan

قیمت

نیما عرفانی

به نظرت بهای داشتن #اصالت چنده؟

OnePlus_Fan

قیمت فظایی؟

نیما عرفانی

قیمتش مشخص نیست اما خب هرچقدر باشه با VAIO سونی طرفیم که اگه یه سرچ کوچیک راجع به تاریخچه و سابقه اش بندازی به مفهوم واقعی اصالت پی میبری…🙂
با این حال احتمالاً مثل شارپ فقط مخصوص بازار ژاپن باشه.

OnePlus_Fan

پس هیچی دیگه

The MTest MT

دوستان بهترین وی پی ان کل اندروید چیه؟رایگان یا پولی فرقی نداره

OnePlus_Fan

من از وایر گارد استفاده میکنم
و قبلش هم surf vpn

Taha

من از speed VPN استفاده میکنم عالیه👍

نیما عرفانی

Speed رو از کی استفاده میکنی؟ پولی استفاده می‌کنی یا رایگان؟
من ۲ ماهی هست که مدت زمان استفاده ی رایگانم ازش تموم شد و دیگه نمیتونم کانکتش کنم(برا استفاده ی پولیش هم فکر کنم باید اکانت پریمیوم بسازی) از اون موقع دارم از لنترن استفاده میکنم و VPN خوبیه .

pooria

رایگانش صرفا 1 روز رایگان اون هم مهلت تست میده و بعد باید اشتراک بخری من 7 ماهه خریدم 40

نیما عرفانی

PV Tele… Check please

Taha

راستش حدود ۵ الی۶ هست .
ولی پولی نیست.!

Mb.Pcr

با عرض سلام و خسته نباشید و عصر بخیر
Touch vpn
تا همین الان که هم خودم داشتم هم داداشم پایداری خوبی داره تقریبا هم سریع وصل میشه نمیگم عالیه ولی خوبه یه امتحانی انجام بده

pooria

منظورت رو دقیق متوجه نشدم ولی در حال حاضر بهترین سرویس vpn موجود در دنیا express vpn هست ولی اگه قیمتش برات مهمه speed vpn یه سرویس داخلی هست من دارم استفاده میکنم خیلی خوبه اگه خواستی خرید کنی بگو تا کد تخفیف بهت بدم

pooria

کد تخفیف رو اصلاح کن چون ندارم 😁 فکر میکردم واسه اکانت جدید هم میشه ولی فقط تمدید تخفیف داره تودکانال تلگ رامشون هم عضو شو تخفیف میذارن

Mahdi

نگین اینجا فردا همشون قطع میشن مال من که بدون تبلیغات هست و خیلی سرعت خوبی داره

TheFreeCritic

VPN SUPER
VPNIF

AŁɪ

VPN monster

The MTest MT

خیلی ممنون از تمام دوستان که جواب دادند

_V_

اگر نسخه پرو مکس حداقل ۱۲۰ هرتزی باشه و همشونم ۵جی باشن برای بازار آمریکا عالیه این قیمتا، ولی برای بازارای دیگه…

Auroro

اصلا هم قیمتش بد نیست.
100 دلار برای کاهش اثرات زیست محیطی باید داد
100 دلار دیگه برای چنین طرح بشر دوستانه
100 دلار دیگه هم زیست الحسنه!

Milad7

خدایا تا چند ماه دیگه از اسمون به ایفون ۱۲ پرو‌مکس برسون 😩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)