حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف ویرایش پیش فرض عکس های سلفی در Pixel 5 و Pixel 4a 5G برای سلامت روان کاربر

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | گوگل

فیلترها و رتوش چهره برای عکس های گرفته شده از دوربین سلفی امروزه تقریباً در همه تلفن های هوشمند به یک ویژگی معمول تبدیل شده است، به طور پیش فرض فیلتر روشن است. این فیلترها در سلفی هایی که می گیرید و در نتیجه یک استاندارد زیبایی اشتباه ایجاد می کند ، همه لکه های صورت شما را از بین می برد. طبق تحقیقات گوگل ، چنین فیلترهایی می توانند با تنظیم استاندارد زیبایی غیرواقعی که می تواند در مقایسه با خودشان تأثیر منفی بگذارد ، بر سلامت روانی فرد تأثیر بگذارند. حال گفته می شود که شاهد حذف ویرایش پیش فرض عکس های سلفی در Pixel 5 و Pixel 4a 5G برای سلامت روان کاربر خواهیم بود.

با در نظر داشتن این نکته Google “دستورالعمل های مردم محور” ایجاد کرده است که به انتخاب فرد در مورد روتوش و شفافیت چهره اطلاع داده و احترام می گذارد. این دستورالعمل ها حاکی از آن است که روتوش صورت باید به طور پیش فرض خاموش باشد و در صورت فعال بودن ، باید به صورت واضح برای کاربر ذکر شود. گوگل همچنین از استفاده از عبارت “زیبایی” برای روتوش صورت خودداری کرده است زیرا می خواهد فیلتر از نظر ارزش خنثی باشد.

با استفاده از اصول خود ، گوگل این تغییرات را در برنامه دوربین Pixel 4a ، Pixel 4a مدل (5G) و Pixel 5 اعمال خواهد کرد. گزینه تغییر چهره در همه این تلفن ها خاموش است ، با تغییر به روزرسانی آینده نمادها و زبان دارای ارزش خنثی و توصیفی باشد. حتی در صورت تصمیم کاربر برای استفاده از فیلتر رتوش صورت ، Google اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار فیلتر و چگونگی تنظیم بافت پوست ، رنگ زیر چشم و روشنایی چشم در اختیار او قرار می دهد. کاربران همچنین می توانند جلوه صاف و لطیف پوست را در عکس های سلفی خود اعمال کنند.

بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر به ویژه از محصولات OEM چینی در نهایت به میزان مشخصی از صاف کننده پوست در سلفی ها استفاده می کنند ، حتی وقتی فیلتر کاملاً خاموش است. فقط می توان امیدوار بود که چنین تولیدات نصب شده به دنبال رعایت اصول گوگل برای سلامت روان کاربران خود باشند

نظر شما درباره این سیاست جدید گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آفرین اینا چقدر به فکر محیط زیست و سلامت مردم افتادن
جک هدفون نداره
ufs 2.1
اسنپ 765
حذف دوربین تله فوتو
سنسور اصلی 1/2.55 اینچی کوچک
نداشتن wifi 6
شارژر چندان سریع 18 واتی

OnePlus_Fan

قیمتشم لحاظ میکردی عالی میشد

Mahdi

چرا حرف مفت میزنن ، یه عکس میخوایم بگیریم واسه پروفایل چقدر کشش میدن

The MTest MT

یاد اپل که به فکر محیط زیسته افتادم

OnePlus_Fan

محیط زیست کم چیزی نییست خییلی چیزه
بخوام قیاس کنم اقدامات اپل و گوگل برای حفظ محیط زیست مثل اقدامات دولت برای بهبود وضع اقتصادی مردمه
البته یکم کمتر

MohammadFarhaadi

فقط خاموشش کرده.کلا برش نداشته که.هنوز هر کس بخواد میتونه فعالش کنه.

Milad7

عجب 😐😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)