حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۲ پرو قابل توجه خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می رود که اپل ماه آینده سرانجام از گوشی های آیفون ۱۲ رونمایی کند. ما پیش از این شاهد گزارش های زیادی بوده ایم اما بسیار تحسین برانگیز که تصویری از دستگاه های واقعی منتشر نشده است. جدیدترین اخبار منتشر شده از شایعات نشان می دهد که تفاوت چشمگیری بین دو مدل پرچمدار آیفون ۱۲ یعنی آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی وجود دارد.

آیفون ۱۲ پرو مکس

کانال یوتیوب EverythingApplePro با خبرچین معروف Max Weinbach همکاری کرد تا چند جزئیات بیشتر در مورد گوشی های آینده را منتشر کند، خبر بزرگ این است که مدل آیفون ۱۲ پرو مکس به وضوح از بهترین نمایشگر و دوربین در خانواده آیفون ۱۲ برخوردار خواهد بود. البته که به جز این هم انتظار نمی رفت.

آنچه این نکته را قابل توجه می کند این است که آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس کم و بیش یک دستگاه بودند، فقط یکی از آنها دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و دیگری دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بود. این بار، به نظر می رسد اپل به تنهایی مدل بزرگتر را بهتر به تصویر می کشد.

آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو (رندر غیر رسمی)

این درز نشان می دهد که برخی از پیشرفته ترین نسخه های به روز شده که طی چند هفته اخیر شنیده ایم مانند نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حسگر LiDAR قرار است در انحصار مدل آیفون ۱۲ پرو مکس باشد.

این افشاگری ها متناسب با برخی از گزارش های ضد و نقیض پیرامون آیفون ۱۲ است. بحث های زیادی پیرامون اینکه آیا اپل واقعا صفحات نمایشگر ۱۲۰ هرتز و ماژول های اسکنر LiDAR را به موقع آماده می کند وجود دارد.

اگر واقعا این ویژگی ها منحصر به آیفون ۱۲ پرو مکس باشد، این با چیز دیگری که شنیده ایم جور در می آید: بزرگترین و گرانترین آیفون، بهترین آیفونی است که به فروش می رسد.

ما گوشزد کرده ایم که اپل در ۲۲ مهر ۹۹ طیف وسیعی از آیفون ۱۲ را به نمایش می گذارد، هرچند که هنوز رسمی نیست. در حالی که برخی از مدل ها احتمالا در آن هفته به فروش می رسند، برخی دیگر ممکن است تا ماه نوامبر برای خرید در دسترس نباشند.

علاوه بر نمایشگر بالقوه و به روزرسانی های دوربین که می تواند منحصر به آیفون ۱۲ پرو مکس باشد، انتظار می رود که سرعت پردازشی سال به سال افزایش یابد و تقریبا مطمئنا این سالی است که اپل قصد دارد 5G را به آیفون معرفی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیفون ۱۲ پرو مکس با امکانات حداکثری و قیمت بالا در مقابل آیفون های کم مشخصات تر، راهبرد خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر بد

Auroro

باید دید قیمتش چقدره

SHREK

تو ایران که زیر 40 نیست….

Auroro

زیر 60

SHREK

ممنوع المتیاز نشدی روزانه بیشتر از یه حدی نمیتونی امتیاز بگیری.

Mahdi

آیفون های کوچیکتر همیشه فروششون بیشتر بوده این کار تاثیر منفی داره

Mahdi

امواج سار رو میگه

Taha

امواج سار چیه؟

Mahdi

ساده بگم یعنی وقتی گوشی دستته و گوشی یه امواج الکتریکی یا رادیویی رو میفرسته یه مقداری جذب بدن میشه که بهش میگن امواج سار ، هنوزم معلوم نیست واسه بدن انسان مضره یا نه

Taha

ممنونم 😘🙏

Milad7

اپل هست دیگه با کمترین تغییرات هم میتونه بیشترین فروش را داشته باشه…. 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)