حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گوگل پیکسل ۵ در ژاپن و اتفاقی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

می دانیم که امشب منتظر مراسم رونمایی از Pixel 5 هستیم. به هر حال هنوز دقایق زیادی تا رونمایی فرصت باقی است (!) و در همین حال قیمت گوگل پیکسل ۵ در ژاپن و اتفاقی لو رفته است. اجازه بدهید ببینیم این گوشی میان رده 5G گوگل که مشخصا بر دوربین متمرکز خواهد بود، چقدر می ارزد؟

قیمت گوگل پیکسل ۵

به نظر می رسد حساب توئیتر گوگل ژاپن فکر می کند تلفن از قبل معرفی شده است (!) زیرا به طور خلاصه برخی از جزئیات اصلی را منتشر کرده است. این توییت حذف شده است اما نه قبل از مشاهده توسط 9to5Google و شامل تصاویر جزئی از Pixel 5 از جلو بود که واضح ترین آنها را می توانید به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده کنید.

همانطور که می بینید، تلفن دارای یک سوراخ در گوشه سمت چپ بالای صفحه است و آنچه به نظر می رسد باید یک طراحی تمام صفحه باشد، اگرچه از آنجایی که لبه پایین را نمی توانیم ببینیم، نمی توان اطمینان داشت که آنجا چانه زیادی وجود ندارد.

این طراحی با گزارش های قبلی مطابقت دارد و شباهت زیادی به گوگل Pixel 4a به جای گوگل Pixel 4 دارد. اگر به یاد داشته باشید، پیکسل ۴ دارای یک حاشیه بزرگ بالای صفحه بود.

پیکسل ۵

پیکسل ۵

به جز بخش طراحی در توییت ذکر شده بود که Pixel 5 از 5G پشتیبانی می کند (همانطور که انتظار می رفت) و قیمت آن در ژاپن 74800 ین است. این رقم در حدود 710 دلار / 555 پوند / 1010 دلار استرالیا است و گرچه به احتمال زیاد تبدیل قیمت، حدس دقیقی نیست (چون قیمت بازارهای مختلف متفاوت است)، اما به طور قابل توجهی کمتر از 89980 ین (تقریبا 855 دلار / 665 پوند / 1،210 دلار استرالیا) قیمت پیکسل ۴ در این کشور است.

گزارش ها به طور مداوم عنوان کرده اند که قیمت Pixel 5 کمتر از مدل قبلی خود است و این تقریباً این موضوع را تأیید می کند.

مدل XL کجاست؟

گذشته از ذکر “عکاسی در سطح حرفه ای”، این توئیت چیز دیگری را نشان نداد، اما به طور خاص هیچ اشاره ای به Google Pixel 5 XL وجود نداشت، که ممکن است به این معنی باشد که چنین تلفنی وجود ندارد.

اگرچه شایعاتی درباره Pixel 5 XL وجود داشته است، اما ما در مورد آن تقریباً به اندازه نسخه پایه گوگل Pixel 5 چیزی نشنیده ایم، بنابراین این سوال وجود داشت که آیا چنین تلفنی می شود یا نه؟

ذکر نشدن نام آن در اینجا لزوما به معنای عدم آمدن آن نیست، اما این یک مدرک دیگر است که به آن اشاره دارد. به زودی از این موضوع مطمئن خواهیم شد. البته جالب است، در بازای که برندها بین ۳ تا ۴ گوشی در یک سری معرفی می کنند، گوگل عقب نشینی کرده و فقط یک موبایل در سری Pixel 5 ارایه می کند، جالب نیست؟! گوگلِ لعنتیِ موج شکن (!).

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

گرونه

Milad7

گران است…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)