حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی خاص پیکسل ۵ لو رفت، شبیه به پیکسل ۲

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | گوگل

طراحی دو مدله را که با Pixel 2 و Pixel 2 XL ارایه شده است به خاطر دارید؟ خوب، به نظر می رسد ممکن است گوگل چیزی مشابه برای Pixel 5 در نظر گرفته باشد. امشب طراحی خاص پیکسل ۵ لو رفته و شبیه به پیکسل ۲ است.

طراحی خاص پیکسل ۵

نیمه بالایی قاب پشتی Pixel 5 ادعا شده با جنس آلومینیوم پوشانده شده است.امشب تصویر اولیه نمونه Pixel 5 که توسط کاربر توییتر Chun به اشتراک گذاشته شده است، ممکن است نگاهی به آنچه تیم طراحی و مهندسی گوگل درباره آن فکر می کنند، ارائه دهد. اولا، هیچ تصویری از قسمت جلویی به اشتراک گذاشته نشده است، بنابراین در عوض باید روی قسمت پشتی تمرکز کنید.

شیشه دوربین عقب دارای دو سنسور است و از نظر محفظه Pixel 4 به نظر می رسد. ممکن است گوگل با انتخاب همان سیستم دوربین، در هزینه های خود صرفه جویی کند. خوشبختانه، با توجه به درز مشخصات دقیق، دوربین اصلی Pixel 5 نه تنها از شر رادار Soli خلاص خواهد شد، بلکه از واحد تله فوتو نیز به عنوان یک دوربین با زاویه فوق عریض برای تطبیق پذیری بیشتر هم خلاص می شود.

در حالی که یک شیشه کامل در هر تلفن هوشمند ممتازی می تواند مزایایی از جمله زیبایی شناسی بهتر و همچنین قابلیت شارژ بی سیم را داشته باشد، این یک اشکال بزرگ محسوب می شود، شکنندگی. این نمونه اولیه Pixel 5 به لطف ساخته شدن نیمه بالایی از آلومینیوم، از دوام بهبود یافته پشتیبانی می کند، در حالی که نیمه پایینی شیشه این امکان را دارد که بتوان آن را به صورت بی سیم نیز بالا برد.

خوشبختانه، گوگل وقتی مواد انتخابی نمونه اولیه را با گوشی های رقیب مقایسه می کرد، احتمالاً مانند یک آشفتگی سلطنتی به نظر می رسید. گوگل هنگام تکمیل طرح Pixel 5 یک تک رنگ را انتخاب کرد و حتی اگر شایعه شده قیمت 699 دلار آن علی رغم ارزان بودن از Pixel 4 ممکن است کمی بالا باشد، ارائه ها نشان می دهد که پرچمدار آینده از نظر همه مناسب است.

نظر شما درباره این طراحی طرح اولیه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

اصلا از اون دو تکه بودن پشتش خوشم نمیاد😑

Ebinem

چیزی که معلومه اینه که‌گوگل علاقه‌ای به حضور پررنگ در بازار موبایل نداره و عرضه پیکسل‌ها فقط برای نشون دادن قابلیت های اندروید جدید است.

Mahdi

همون پیکسل ۲ بهتر بود ، کاش قسمت بالایی کوچیک تر بود

Dr.Nazer

کاش پیکسل ۵ هم با چیپ پرچمدار بزنه، و البته قیمت منطقی باتوجه به مشخصات و عملکرد

Mahdi

حسگر اثر انگشت هم داشته باشه

MohammadFarhaadi

یعنی خاک تو سر گوگل!

Milad7

طراحی تکراری و مضخرف….

Milad7

کلا پیکسل ها فقط دوربین و ساپورت خیلی خوبی دارن و دیگه هیچ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)