حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به برند Smartisan خواهد آمد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات

برند Smartisan سازنده گوشی های هوشمند چینی، ظاهرا در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید است که از یک سنسور بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. یک مقام شرکت حتی نمونه عکس های این گوشی هوشمند را در Weibo وب سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته است.

برند Smartisan

پیش از این Zhu Haizhou مدیر محصول Smartisan برای تأیید وجود یک تلفن هوشمند با یک قاب سفید عقب، به پلت فرم رسانه ای اجتماعی چین رفت. اکنون، این مقام ارشد یک پست آنلاین دیگر به اشتراک گذاشت، این بار قدرت عکاسی گوشی آینده را نشان می دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که تلفن هوشمند دارای پنل پشت سفید و دستگاهی که از ۱۰۸ مگاپیکسل بهره می برد یکی و یکسان باشند.

Smartisan

Smartisan

با نگاهی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده، می توان مشاهده کرد که بازتولید رنگ تصاویر گرفته شده کاملا طبیعی است و جزئیات زیادی در عکس های نزدیک از خود حفظ می شود. علاوه بر این، این مقام ارشد همچنین خاطرنشان کرد که این بوکه به طور مصنوعی از طریق نرم افزار ایجاد نشده است، بلکه یک بوکه واقعی است که با دیافراگم بزرگ سنسور امکان پذیر است. تصاویر وضوح عکسهای نمونه 5792 در 4344 پیکسل است که در حدود 25 مگاپیکسل ترجمه می شود.

به عبارت دیگر، دوربین از نوعی ادغام چهارپیکسله با حالت عکسبرداری جداگانه ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد از حسگر دستگاه خود به طور کامل استفاده کنند. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات دقیق تری در مورد تلفن هوشمند آینده یا حتی نام و مشخصات آن مشخص نیست. با این وجود، با انتشار تیزرهای تبلیغاتی و نمونه عکس های اخیر، اطلاعیه این شرکت نباید خیلی دور از دسترس باشد. بنابراین برای به روزرسانی های بیشتر که انتظار می رود تا ماه اکتبر برسد.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اون تصویر آخری چ فوکوسی داره!

ولی این 108 هم دیگه داره خز میشه

SHREK

واقعا مثل دوربین 12 MP بی کیفیت سامسونگ شده این 108 امیدوارم یه 500 MP بسازن که دیگه *خز* نشه.

Mb.Pcr

اون تصویر آخریه به طور عجیبی کم نویزه
آخه لامصب دوربین های 48 مگاپیکسلی از این بهتر عکس میگیرن

Mb.Pcr

تو عمرم اسم همچین برندی رو حتی یکبار هم نشنیدم

Mahdi

من شنیدم قبلا ، توی دکسومارک هم هست

Mb.Pcr

عجیبه تو شنیدی و من نشنیدم

Milad7

عجب اسمی یاد اسمارتیز افتادم =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)