حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

اولین بار شایعه ای در ماه ژوئیه منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی یک جفت گوشی هوشمند در کار دارد که با نام های رمز Gauguin و Gauguin Pro ساخته شده است. گزارش شده است که یک مدل جدید شیائومی با شماره مدل M2007J17C اجازه دسترسی به شبکه را دریافت کرده است.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

بازگشایی فروشگاه های شیائومی در چین

وبلاگ نویسی که اخبار را منتشر کرد (ایستگاه گفتگوی دیجیتال) فاش کرد که این مدل با نام رمز Gaauguin شناخته می شود که قبلا گزارش شده است. این تلفن دارای یک سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و ارزان ترین تلفن ارایه کننده سنسور بالای ۱۰۰ مگاپیکسلی شیائومی خواهد بود.

از آنجا که ارزان ترین قیمت خواهد بود، احتمالا به این معنی است که در برند Redmi ارایه خواهد شد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، این گوشی اولین تلفن Redmi را با کیفیت 100MP خواهد بود. در حال حاضر Mi 10 ، Mi 10 Pro و Mi CC9 Pro تنها مدل های این شرکت هستند که از سنسور بالای 100MP سامسونگ (که به طور مشترک توسط سامسونگ و Xiaomi ساخته شده است) استفاده می کنند.

قطر سنسور 1/1.33 اینچ است و منطقه حساس به نور یک سنسور کامل ۴۸ مگاپیکسلی است. هرچه اندازه سنسور بزرگتر باشد، منطقه حساس به نور بزرگتر، فوتون های بیشتری گرفته می شود، عملکرد حساس به نور بهتر است و اثر تصویربرداری نیز بهتر است.

در حال حاضر، محصول جدید برند Redmi که منتشر نشده است، سری Redmi Note 10 است، بنابراین این مدل احتمالاً یکی از اعضای Redmi Note 10 است. مدل جدید Redmi با شماره مدل M2007J22C اخیراً گواهینامه شبکه را دریافت کرده است. با توجه به شماره مدل، به راحتی می توان پیشنهاد کرد که این مدل جدید M2007J17C ممکن است برترین مدل Redmi Note 10 Pro باشد. حدس و گمان هایی وجود دارد که ممکن است این گوشی در حدود ماه اکتبر به بازار عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

باید منتظر مشخصات دیگش باشیم

online_wireless

اميدوارم از چيپست قوي استفاده كنه

Mahdi

یه گوشی با دوربین ۳ گانه هر سه تاش ۵۰ مگاپیکسلی بزرگ باشه و چینش دوربینش خوشگل باشه سلفیش زیر صفحه باشه و یک صدم هم افت کیفیت نداشته باشه
کی میشه یه همچین گوشی وجود داشته باشه

Auroro

شیائومی بزودی میزنه بهتر ازونو

_V_

سه تا ۵۰ مگاپیکسلی بزرگ !

Auroro

بی شک Mi note 11 هستش

ممد بمولا

بعیده ردمی نوت ۱۰ پرو باشه
احتمالا از سری می باشه
شاید می۱۰تی پرو🙄

m.b

سری mi 10t

Milad7

mi10t?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)