حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر وان پلاس 8T رسما تایید شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

در ترنجی خواندیم که وان پلاس 8T تاریخ ۲۳ مهر ۹۹ در هند عرضه خواهد شد. امروز تقریبا ۳ هفته قبل از معرفی رسمی، تایید شده است که OnePlus 8T با صفحه نمایش 6.55 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

نمایشگر وان پلاس 8T

پیت لاو، مدیر عامل شرکت، در مصاحبه با یک نشریه اعلام کرده که شرکت از پنل انعطاف پذیر 2.5d در OnePlus 8T استفاده کرده است. به غیر از این، او همچنین گفت که این گوشی با نسبت نمایشگر به بدنه 91.9 درصد ارایه خواهد شد.

لائو همچنین ادعا می کند که صفحه نمایش OnePlus 8T “بالاترین دقت رنگ ممکن را در سراسر صنعت” ارائه می دهد. پیت لاو، مدیر عامل شرکت OnePlus، در Techradar در مورد صفحه نمایش گوشی هوشمند OnePlus 8T آینده اطلاعاتی را ارایه کرد. Lau تایید کرد که گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 6.55 اینچی را ارایه خواهد کرد.

بزرگترین تغییر که ما می بینیم، رفرش ریت است. در حالی که OnePlus 8 دارای صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۹۰ است، OnePlus 8T شامل رفرش ریت ۱۲۰ است. لاو می گوید که این گوشی باید “یک نمایشگر بسیار نرم (از نظر انیمیشن ها)” را ارائه دهد و “تجربه کلی بصری و بازی را به طور قابل توجهی بهبود بخشد”.

لاو افزود که OnePlus 8T نیز با پانل انعطاف پذیر 2.5D مجهز خواهد شد. “در مقایسه با پنل های صاف، صفحه نمایش انعطاف پذیر 2.5D یک نفوذ پذیری نور بهبود یافته ارائه می دهد و می تواند به حداکثر روشنایی تا 1100 نیت کمک کند.” علاوه بر این، صفحه نمایش OnePlus 8T دارای یک نسبت 91.1 درصد صفحه نمایشگر به بدنه است که پیش از این OnePlus 8 Pro در (90.8 درصد)، OnePlus 8 در (88.7 درصد) و اخیرا OnePlus Nord در (86.7 درصد) را ارایه کرده است.

مدیر عامل OnePlus همچنین می گوید که صفحه نمایش OnePlus 8T “بالاترین دقت رنگ ممکن را در سراسر صنعت” ارائه می دهد، زیرا شرکت “پنل ها را از طریق همان فرآیند کالیبراسیون رنگ دقیق به عنوان OnePlus 8 سری و به یک تفاوت رنگ قابل توجه (JNCD) حدود 0.3” رسید. این اساسا به این معنی است که تصاویر دقیق، زنده، تیز و واقعی به زندگی خواهند بود.

این شرکت همچنین ادعا می کند که تست های صفحه نمایش داده شده برای رسیدن به رتبه کلی از A + را دارد. این تایید یک روز پس از آن است که یک منبع قابل اعتماد مشخصات و ادعاهای OnePlus 8T را به اشتراک گذاشت.

در یک توییت این منبع ادعا کرد که گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.55 اینچ Full-HD + است. او همچنین مشخصات حافظه ای بازار اروپا گوشی های هوشمند را عنوان داشت که این گوشی در 8GB + 128GB و 12GB + 256GB در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این پیشرفت ها در وان پلاس 8T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

با این مشخصات احتمال اینکه مدل پرو هم داشته باشه کم می‌کنه اما خب برای رقابتِ بهتر با پرچمداران نیمه ی دوم(معرفی شده و در شرف معرفی) لازمه که مدل پرو هم در کنارش اضافه کنه .‌ طبق این مشخصات بهترین نمایشگر موبایلی رو داره البته اگه مدل پرو نداشته باشه در غیر این صورت دیسپلی مدل پرو از اینم بهتر می‌تونه باشه… باید دید از دامنه ی پوشش ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کنه یا نه.
..
✓http://uupload.ir/files/f2mz_20200923_150602.jpg
تنظیم میزان روشنایی سطح ۸۱۹۲ که از سطح ۴۰۹۶ رقبا و گوشی های فعلی خودش دو برابر بیشتره👌.

نیما عرفانی

تیزر وان پلاس ۸تی که احتمالاً اشاره به افزایش سرعت شارژ و ارتقاء دوربین داره…
✓http://uupload.ir/view/rb3j_vid_20200923_160912.mp4/

Mahdi

فکر نکنم حاشیه هاش اینقدر کم باشه

Milad7

منتظر نسخه پروش هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)