حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عملکرد باتری OnePlus 8T مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

جدیدترین گوشی وان پلاس یعنی وان پلاس 8T یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را ارائه می دهد. که تقریبا ۵ درصد نسبت به OnePlus 8 بهبود یافته است. با این حال، تغییر بیشتر در اینجا نحوه شارژ آن است و ما درباره آن صحبت خواهیم کرد. عملکرد باتری OnePlus 8T مشخص شده و می توان گفت که عمر باتری کمتر شده است.

عملکرد باتری OnePlus 8T

وان پلاس 8T در همه سناریوها، از جمله تماس، مرور وب، پخش فیلم و حتی در حالت آماده به کار در تست باتری Gsmarena بسیار خوب عمل کرد. این دستگاه امتیاز عالی ۱۰۴ ساعت را ثبت کرد. هرچند هنگامی که با OnePlus 8 مقایسه می شود، مدل 8T حدود ۲ ساعت مکالمه بیشتر، ۱ ساعت مرور کمتر و تقریبا ۴ ساعت کمتر پخش فیلم دارد. عملکرد آماده به کار در همان سطح باقی مانده است.

عمر باتری وان پلاس 8T

عمر باتری وان پلاس 8T

وان پلاس 8T اولین دستگاه وان پلاس است که از ۶۵ وات شارژ پشتیبانی می کند. این دستگاه همراه با آداپتور برق جدید Warp Charge 65 است، بنابراین همه چیزهایی را که برای شارژ تلفن با حداکثر سرعت آن نیاز دارید، دقیقا در جعبه قرار می دهد.

آداپتور Warp Charger با توان ۶۵ وات می تواند تا ۱۰ ولت و ۶.۵ آمپر را به تلفن های سازگار منتقل کند. با دراختیار داشتن یک باتری دو سلولی در گوشی می تواند این کار را با خیال راحت انجام دهد. این اجازه می دهد تا شارژ 10 ولت به دو جریان ۵ ولت در هر سلول تقسیم شود، بنابراین هیچ یک از سلول ها بیش از حد گرم نمی شود. خود شارژر نیز به ۱۲ مانیتور حرارتی مجهز است تا دما را کنترل کند زیرا تمام تبدیل برق در آن اتفاق می افتد.

این Warp Charger با توان 65 وان همچنین قابلیت شارژ سریع دستگاه های USB-Power Delivery را نیز دارد. در حالت USB-PD ، شارژر می تواند تا 20V / 2.25A یا 45W را ارایه دهد که برای شارژ تلفن های هوشمند و تبلت ها و همچنین برخی از لپ تاپ های شارژ USB-PD مانند MacBooks ، کافی است.

وان پلاس قول می دهد شارژ کامل 8T جدید 39 دقیقه طول بکشد. با این شارژر 94 درصد از باتری را در ۳۰ دقیقه شارژ کردیم و این بسیار امیدوار کننده است. در اولین تلاش شارژر کامل در 38 دقیقه شارژ حاصل شد. تلاش دوم این مسئله را به 36 دقیقه کاهش داد! و در تمام این مراحل، تلفن و شارژر فقط کمی گرم بودند. خوب است!

به دلیل این سرعت شارژ سریع و حذف شارژ بهینه باتری (یا ویژگی مشابه)، منطقی نیست که این تلفن را یک شبه شارژ کنید. اگر شما باید تلفن را یک شبه شارژ کنید، توصیه می کنیم به جای شارژر همراه از یک شارژر استاندارد ۵ وات استفاده کنید.

این شارژر جدید 65W در حال حاضر دستگاه های قدیمی OnePlus را شارژ نمی کند. تلفن های OnePlus غیر از 8T در هنگام اتصال به این شارژر، به جای “Warp charging” فقط می گویند “شارژ سریع”. وان پلاس می گوید دستگاه ها هنگامی که به روزرسانی OxygenOS 11 را دریافت می کنند، می تواند از شارژ Warp با دستگاه های قدیمی تر استفاده کنند. با این حال، آنها همچنان به حداکثر سرعت شارژ خود محدود خواهند شد و از شارژ کامل 65 وات پشتیبانی نمی کنند.

نظر شما درباره عمر باتری وان پلاس 8T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

هم باتری خوبی داره هم شارژر توانمند

OnePlus_Fan

نسبت به صفحه نمایش 120 هرتز و پردازنده قویی که داره خیلی خوبه

TheFreeCritic

بعد از دیدن باتری خودم و مقایسه با 8T
comment image

حسم : …(* ̄0 ̄) (^▽^)

TheFreeCritic

بعد از اینکه میفهم امتیاز مال نسخه 120 هرتزه

: o( ̄┰ ̄*)ゞ {{{(>_<)}}}

Mahdi

خب بازم خوبه

Milad7

در یک کلمه : خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)