حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 8T تاریخ ۲۳ مهر ۹۹ در هند عرضه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

کباب وان پلاس را به یاد دارید؟! دو هفته پیش برای شما نوشتم که وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کدنام کباب ارایه خواهد شد. امروز اما رسما مشخص شده که وان پلاس 8T تاریخ ۲۳ مهر ۹۹ در هند عرضه خواهد شد.

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

وان پلاس 8T

هفته گذشته اطلاعاتی دریافت کردیم که وان پلاس در حال آماده سازی گوشی هوشمند یعنی OnePlus 8T خود در ۲۳ مهر ۹۹ است، هرچند که این فقط یک شایعه بود. اکنون، آمازون هند همان تاریخ را در کنار جزئیات پیکربندی حافظه رم گوشی تأیید کرده است.

وان پلاس در حال حاضر یک مسابقه OnePlus 8T را در صفحه اصلی آمازون هند برگزار می کند و با یک شیرجه سریع به زیر صفحه شرایط و ضوابط، تاریخ ۲۳ مهر ۹۹ به عنوان آخرین تاریخ شرکت در این رویداد و تاریخ احتمالی راه اندازی تلفن مشخص می شود. علاوه بر این، در مورد مدل ابتدایی دستگاه که دارای 8 گیگابایت رم است، توضیحاتی نیز دریافت می کنیم.

انتظار می رود OnePlus 8T بدون هیچ نمونه مشابهی وارد بازار شود. این دستگاه یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با همان برش سوراخ مانند OnePlus 8 به ارمغان می آورد هر چند این بار با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارایه می کند. ما انتظار داریم Snapdragon 865 زیر قلب این دستگاه با 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

اکنون تنظیمات دوربین در یک برش مستطیل شکل با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی زاویه دید عریض و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی باتری 4500 میلی آمپری دریافت می کند که گمان می رود این بار شارژ 65W را پشتیبانی کند.

گوشی OnePlus 8T در کنار گوشی های OnePlus Buds Z به بازار عرضه می شود و کل رویداد بصورت آنلاین برگزار می شود و برخی از ترفندهای AR مشابه راه اندازی OnePlus Nord را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس 8T هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

کباب وان پلاس را به یاد دارید؟! دو هفته پیش برای شما نوشتم که وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کدنام کباب ارایه خواهد شد.
کباب!!!🤣😂
ای آقا س.ینا از دست شما

pooria

ای خدا کباب چیه رسیدیم به ماست خیار 😒

Mb.Pcr

تا حدودی منتظرم

ممد بمولا

8تی پرو هم باید باشه…

The MTest MT

قیمتش زیر 550 دلار بود خوب میشد

Milad7

نسخه پرو نداره عایا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)