حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 8T نسخه Cyberpunk 2077 در تعداد محدود رسما ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | وان‌پلاس

پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وان پلاس یعنی وان پلاس 8T به تازگی معرفی شده و جدیدترین مدل شاخص این شرکت است. با این حال، شناخته شده است که این شرکت پرچمداران خود را در نسخه های ویژه ارائه می دهد. این بار با ورود دستگاه جدید به عنوان وان پلاس 8T نسخه Cyberpunk 2077 شاهد تکرار روال مذکور هستیم.

وان پلاس 8T نسخه Cyberpunk 2077

وان پلاس با CR Projekt Red یعنی استودیوی بازی سازی پشت عنوان مورد انتظار آینده  Cyberpunk 2077 همکاری کرده است. متأسفانه، این شرکت فقط یک پیش نمایش تبلیغاتی کوچک برای گوشی های هوشمند OnePlus 8T نسخه محدود منتشر کرده است و ما نمی دانیم که این دستگاه چطور در واقع به نظر می رسد.

با این حال، با توجه به عرضه محصولات مختلف Cyberpunk 2077 با موضوع دیگر، می توان انتظار داشت که رنگ های زرد با طرح های زاویه دار و سایر رنگ های نئون روشن با زیبایی آینده نگرانه بازی ویدیویی همراه باشد.

با مشاهده تیزر این دستگاه، فقط قسمت جلوی دستگاه را می بینیم همانطور که در هنگام دریافت تماس مشاهده می شود. بنابراین، ما همچنین می توانیم ایستراگ را در مورد دستگاه مشاهده کنیم. اما، این فقط حدس و گمان است، بنابراین آن را خیلی جدی نگیرید.

قابل ذکر است، این دستگاه از ۱۴ آبان ۹۹ یعنی فقط دو هفته قبل از تاریخ ارایه Cyberpunk 2077 ، برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود. این بازی در همه پلتفرم های بزرگ مانند Xbox ، Playstation و PC در حال ارایه است و قبلاً نیز حجم زیادی از تبلیغات گسترده را به دست آورده است.

نظر شما چیست؟ اهل خرید نسخه های خاص موبایل ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

وانپلاس همینجوری خاص هست اصلا احتیاجی به نسخه special edition نبود

Mahdi

اصلا از وانپلاس ۸تی خوشم نیومد ، ۸ پرو خیلی بهتر بود ، احساس میکنم امسال وانپلاس زیاد کار خفنی نکرد

OnePlus_Fan

منم انتظاراتم خیلی خیلی بیشتر بود ولی این گوشی هم قیمت با پیکسل 5 هستش
با این قیمت چه انتظاری داری؟

Mahdi

کی۳۰پرو زوم

The MTest MT

تو صفحه که خیلی بهتر عمل کرده شارژرشم که بهتره؟؟!

Mahdi

دوربین؟

OnePlus_Fan

وانپلاس تو قسمت cmf از بقیه شرکتها جلوتر و پیشرو تو این زمینه :
رنگ نقره ای(شبیه فلز مایع ) 8تی از پیشرفته ترین فناوری نسل ششم AG مات استفاده میکنه بهترین CMF وانپلاس تا به امروز ( (رنگ ، مواد ، متریال) و حس تو دست اون نسبت به قبل بهتر شده ،در سری پنجم ، کدورت شیشه 72 درصد شده بود که باعث ایجاد حس لطافت و ابریشمی روی شیشه می شود و حس لمس پوست کودک داشت و از لمس آن خسته نمی شوید.تو چین بهش میگند Baby Skin و همچنین اثر انگشت کمتر روی اون باقی میمونه . (رنگ پیشنهادی و مورد علاقه من )
رنگ سبز وانپلاس 8t اولین بافت انعکاسی پراکنده (نوآوری CMF و احتمالا بقیه شرکتها بعدا از این استفاده کنند ) که بافت آن شبیه سرامیک براق است. وقتی گوشی را لمس کنید ،حس “بافت سرامیکی” ذکر شده در کنفرانس را درک می کنید ، درخشش و لمس لعاب باعث می شود که در مورد جنس مورد استفاده دستگاه تردید کنید.(یکی از خاص ترین گوشیهای گلس موجود تو بازار شاید اون یکی دیگه طرح الماس بلورین رینو 4پرو دانه درشت ) .
وان پلاس یک بافت بازتابی پراکنده در سطح ایجاد کرده است.که خیلی اثر انگشت را کمتر شون میده.مواد شیشه ای از رنگ فیروزه ای ساخته شده است که لکه اثر انگشت براحتی نمیگیره و بافت لعاب براق شبیه سرامیک دارد.شاید فکر کنید رنگش سبز، ولی در اصطلاح میگویند فانتوم کالر ، که در در زوایای مختلف رنگهای آن کاملاً متفاوت است. می تواند سبز ، فیروزه ای ، آبی آسمانی یا آبی روشن با بافتی خامه ای باشد،در زاویه های مختلف نور،می تواند بافت ها و رنگ های مختلفی را ارائه دهد .
نسخه سفارشی سایبرپانک حتی از اینها خاص تر و هنوز هیچ گوشی از آن استفاده نکرده است.

Taha

گفتی cmf فکر کردم منظورت هافبک فوتباله😂🤣

SHREK

به جای این یه 3080 میگیرم که cyberpunk 2077 خوب اجرا کنه. 😂😂🤚💸💸💸

Taha

🤣😂 دلت خوشه ها 😁 یعنی قیمت یه ۳۰۸۰ هم اندازه این گوشیه؟

SHREK

3080 حدود 700 دلاره. 8T همین حدوده تازه این نسخه محدود. راحت میشه یه 3080 گرفت.

Taha

راست میگی حواسم نبود⁦👌
بعد الان قیمت ۳۰۸۰ به تومان حدود چنده؟

SHREK

با این دلار نمیشه گفت: 2080ti که 999 دلاره الان با 50 میشه گیر بیاری اینم احتمالا حدود 30 میل با دلار 30 تومن. ولی 3070 قیمتش خیلی بهتره و بیشتر از اون فک نکنم برای این نسل نیاز باشه… 20 ترافلاپس کم نیست.

Taha

دستت درد نکنه 🙏👌

SHREK

❤️🌹

AŁɪ

قطعات کامپیوتر مخصوصا کارت گرافیک با دلار بالای ۶۵ هزار محاسبه میشه جیگر .
تازه بخوای ۳۰۸۰ بخری باید یه سی پی یو در حد اندازه خودش هم بخری و یه مادر بورد قدرتمند

SHREK

همین الان لیون کامپیوتر 2080TI میده 49 میل که 1000 دلاره 3080 دقیقا 300 دلار پایین تره پس امکان نداره بیشتر از 40 تومن باشه. مگر اینکه دلار بره بالا که قطعا میره.

AŁɪ

خیلی ساده ای که فکر می‌کنی توی ایران جنسی که بهتر از جنس قبلی هست رو بهت صرفا چون قیمت دلاریش توی گلوبال کمتره بهت ارزون تر میدن

AŁɪ

در ضمن لیون هم 51 میل میده نه 49 کلا عادت داری خوش بین باشی .
تازه لیون ارزون تر میده بقیه که ۵۳٫۵۴ میدن

SHREK

قیمت درسته با دلار بالا میره ولی ربطی به مدل نداره! بگن چون این از 2080 بهتره پس ما میفروشیم 200 میل. این کلا منطقی نیست. در این صورت من از آمازون سفارش میدم با دلار!

AŁɪ

عزیز جان چرا نمی‌فهمی همین لیون که میگی 3090 رو موجود کرد اونم فقط نسخه tuf داشت ۹۴ میلیون می‌فروخت ⁦☺️⁩ و جالب اینجاس دو روز نشده موجودیتش تمام شد .
نمی‌دونم چرا حس می‌کنی توی خارج داری زندگی می‌کنی .
اینجا به قیمت جهانی اهمیت نمیدن جنس برتر رو گرون تر تو پاچه میکنن حتی اگه از نسخه نسل پیشش قیمت دلاریش ارزون تر باشه .
راستی اون 2080 که تو دیدی نسخه معمولی هست عزیزم نسخه اورکلاک رو ۸۰ درصد میخرن که نوشته O11G یعنی اورکلاک شده توسط ایسوس تو اگه ۲ ساله تو خط این چیزایی من ۱۰ ساله پیگیرش.
از قیمت هر جنسی هم که میاد از همون اوایل تا اواخر که قدیمی میشه خبر دارم .

Milad7

گوشی قابلی هست چندتا تست ازش دیدم ارزش خرید داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)