حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۶ امتیاز تعمیرپذیری بهتری از iFixit دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

ساعت اپل سری ۶ ارایه شده و iFixit به سرعت می تواند کالبدشکافی کامل ساعت هوشمند را منتشر کند و ببیند چه چیزی در آن وجود دارد و تعمیرپذیری آن چطور است. در حقیقت اپل واچ ۶ امتیاز تعمیرپذیری بهتری از iFixit دریافت کرده است. همانند نسل قبل امتیاز ۶ از ۱۰ را دریافت می کند که این یک امتیاز مناسب به شمار می رود.

اپل واچ ۶

جداسازی قطعات چندین تغییر در طراحی داخلی را نشان می دهد که به امتیاز قابل تعمیر کلی کمک می کند اما این امتیاز همچنان 6/10 بوده و همان امتیاز اپل واچ سری ۵ است. در اپل واچ سری ۶ شاهد این هستیم که به راحتی صفحه نمایش و باتری قابل تعویض است.

قابل توجه ترین تغییر، برداشتن واشر Force Touch است. از آنجایی که ویژگی Force Touch با ورود watchOS 7 حذف شده است، واشر دیگر در اینجا نیست. فضای اضافی به اپل اجازه می دهد تا باتری بزرگتر، Taptic Engine بزرگتر و چند حسگر جدید مانند حسگر اشباع اکسیژن خون را در خود جای دهد. همچنین اکنون دسترسی به داخلی راحت تر است.

مدل 44 میلی متری 3.5 درصد باتری بزرگتر از مدل قبلی خود ارائه می دهد در حالی که مدل 40 میلی متر ظرفیت باتری را با 8.5 درصد افزایش می دهد. هر دو طراحی باتری یکسانی را حفظ می کنند.

علاوه بر این، نبود برخی از کابل های صفحه نمایش و واشر Force Touch باعث می شود که کل روند تعمیر پیچیده نباشد. تعویض نمایشگر و باتری به راحتی انجام می شود. با این حال، پیچ های کوچک و کابلهای زیادی که مستقیماً به ماژول SiP نصب شده اند، که اگر پاره شوند باید دوباره لحیم شوند، باعث می شود iFixit نمره تعمیرپذیری بالاتری به ساعت ندهد.

نظر شما درباره عملکرد اپل در طراحی اپل واچ ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چ موتور ویبره بزرگی داره

Mahdi

عاشقتم واچ

Milad7

عشق است سلطان 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)