حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ SE و آیپد های جدید در ۲۵ شهریور طی مراسم اپل معرفی می‌شود

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، شایعات

شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که در مراسم اپل در تاریخ 25 شهریور نسخه جدیدی از اپل واچ با نام اپل واچ SE و چند محصول دیگر از خانواده آیپد را معرفی می کند و حالا می خواهیم نگاهی داشته باشیم به جزئیاتی که تاکنون از این مراسم مجازی فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که توسط یک فاش کننده معتبر ارائه شده این غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو قرار است در مراسم پیش رو سری ششم اپل واچ، آیپد ایر ۴ و آیپد ۸ را معرفی کند البته برخلاف شایعات گذشته خبری از آیفون ۱۲ و ایرپاد استودیو در این مراسم اپل نخواهد بود و معرفی این دو محصول مورد انتظار به تاریخی دیگر در ماه آینده موکول شده است.

اپل واچ های جدید در راه‌اند

یکی از فاش کننده های معتبر با نام جان پوسنر ادعا کرده است که امکان عرضه اپل واچ ای با نام اپل واچ SE وجود دارد که با سری ۶ اپل واچ متفاوت است و احتمال می دهیم  مانند سری SE آیفون این ساعت نیز از طراحی سری‌های قدیمی تر اپل واچ برخوردار باشد و فقط با تازه سازی سخت‌افزار عرضه شود. گفته شده که این ساعت جدید در دو نسخه ۴۰ میلیمتری و ۴۴ میلیمتری عرضه می‌شود. مدل ۴۰ میلیمتری که مجهز به جی‌پی‌اس شده با نام کد N140S و مدل سلولار با کد N140B وارد بازار می‌شود. همچنین کدهای N142S و N142B به ترتیب برای مدل های جی‌پی‌اس و سلولار نسخه ۴۴ میلیمتری در نظر گرفته شده است. است این نسخه از ساعت شامل نمایشگر همیشه روشن نمی شود همچنین سنسور ECG در آن تعبیه نشده و پردازنده قرار گرفته شده در این ساعت اپل M9 خواهد بود.

اپل واچ

گذشته از مشخصات فنی این ساعت احتمال دارد تا نسخه SE با نام ساده اپل واچ عرضه شود و نام مدل گران تر یعنی سری ۶، اپل واچ پرو قرار گیرد. از آنجایی که پیش‌تر نام SE برای مدلهای ارزانتر محصولات اپل استفاده شده بود می‌توان امیدوار بود تا محصولات سری اپل واچ شامل مدل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌تری خواهد شد.

از این محصول که بگذریم، اپل برنامه دارد مدل های جدیدی از خانواده آیپد نیز معرفی که از شایعات اخیر نام آیپد ایر 4 و آیپد 8 به گوش می‌رسد اما همچنان این نام ها تأیید نشده و ممکن است این محصولات با نام‌های دیگری معرفی شوند. با اینکه مشخصاتی از این محصولات فاش نشده می توان حدس زد که در این مراسم فقط مدل های میان رده آیپد را به‌روزرسانی می شوند و خبری از آیپد پرو های جدید نیست.

نظر شما درباره مراسم اپل و محصولات جدیدش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

ام تی به مولا نزدیک یک ساعت پابجی بازی کردم روی آخرین فریم ریت کلا نزدیک ۱۱ درصد کم شد باتری گوشی اصلا داغ نشده همون گرمای خیلی خیلی خیلی خیلی کمه همیشگیه
باورم نشد دستام هنوز داغ نیست به مولا رو دستش نیست

TheFreeCritic

چقدر به مولا گفتم😂

The MTest MT

خوبه بابا سخت نگیر

The MTest MT

سغارش داد
ممنون

TheFreeCritic

بهش بگو مبارکش باشه ایشالا با دل خوش ازش استفاده کنه و زنگ شادی براش بخوره.

Mahdi

اسنپدراگون اینا رو هم داره😍

The Destroyer

البته خنک‌کننده پوکو اف ۲ پرو هم خنک‌کننده خفنیه
تو تست هیچ افت عملکردی نداشت بعد ۶ ساعت کار فوق سنگین
لزوماً همه گوشیای اسنپ اینجوری نیستن

TheFreeCritic

فکر کنم بخاطر سیستم خنک کننده لیکوید کولینگ 2.0 باشه
هر چند اسنپ 865 معماریش 7 نانومتری پلاسه که باتری کمتری مصرف میکنه

Milad7

فقط منتظر آیفون های جدید هستم بقیه اش مهم نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی