حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی نوت ۲۰ در مقابل گلکسی نوت ۲۰ اولترا

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

پلاستیکی ترین گلکسی نوت ۲۰ را به یاد دارید؟ ما ایرادهای زیادی به تفاوت بین مواد سازنده گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 Ultra وارد کردیم. قاب پلاستیکی تا شیشه گوریلا گلس ۵ به جای گوریلا گلس ویکتوس مواردی بودند که گلکسی نوت ۲۰ برای ارزان تر شدن دستگاه نسبت به نسخه اولترا انجام شده بود. اجازه بدهید ببینیم این ایرادها آیا در واقع هم ایراد هستند؟ پاسخ این پرسش را با ویدیو تست مقاوم گلکسی نوت ۲۰ در مقابل برادر گرانترش خواهیم داد.

تست مقاوم گلکسی نوت ۲۰

تست مقاوم گلکسی نوت ۲۰

تست مقاوم گلکسی نوت ۲۰

اجازه بدهید ابتدا مشخصات موثر در این تست را با هم مرور کنیم. همانطور که می بینید گلکسی Note 20 مقداری کوچکتر و سبک تر است که به نفعش خواهد بود. نمایشگر تخت آن مشخصا یک برتری دیگر خواهد بود. بدنه پلاستیکی خیلی واضح است که در مقابل افتادن مقاوم تر خواهد بود.

البته شیشه محافظ این دستگاه از نوع گوریلا گلس ۵ است که نسبت به گوریلا گلس ویکتوس (نسل هفت) مقاومت کمتری دارد. اما واقعیت چه اتفاقی می افتاد؟ اجازه بدهید تست سقوط گلکسی نوت ۲۰ در کنار برادر بزرگترش ببینیم. این ویدیو در کانال یوتیوب PhoneBuff تهیه و منتشر شده است، شما می توانید برای حمایت از تولیدکننده اثر از لینک منبع مطلب ویدیو را در یوتیوب دنبال کرده و لایک و سابسکرایب را برای دیوید رحیمی از یاد نبرید.

 

 

همانطور که می بینید، با وجود استفاده از مواد ساخت ارزان تر اما مقاومت بهتری در گلکسی نوت ۲۰ نسبت به گلکسی نوت ۲۰ اولترا وجود دارد. مهم ترین دلیل را می توان قاب پشتی پلاستیکی دانست که نشکست. همچنین عملکرد شیشه گوریلا گلس ۵ برای ما کاملا تعجب آور بود. شاید سامسونگ از شیشه ضخیم تری استفاده کرده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که به دلیل خمیده نبودن لبه ها شاهد عملکرد بهتری بوده ایم.

نظر شما درباره مقاومت گلکسی توت ۲۰ چیستت؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

بالاخره بعد اين همه معايب نوت ٢٠ معمولي يه مزيت هم براش كشف شد

Pouya

گوریلا گلس ۵؟
ویکتوس بود که😐😐

Taha

انصافا خوب بود مقاومتش💪👏

The MTest MT

خوب بود به نسبت پلاستیکی بودن انتظار کمتری داشتم

_V_

اتفاقاً چون پلاستیکیه کاملاً این نتیجه برا پشتش انتظار میرفت، اما جلوش که گوریلاگلس ۵ ئه توقع نداشتم مثل ویکتوس نسخه الترا عمل کنه!

نیما عرفانی

جدای از متن های مشابه در پست های گذشته و اون گفتگوی کوتاهی که من با این دوستمون(اپل) داشتم در خصوص رعایت حق کپی رایت و مطالب مرتبط که مشخصاً افاقه ای نداشته…
“شما می توانید برای حمایت از تولیدکننده اثر از لینک منبع مطلب ویدیو را در یوتیوب دنبال کرده و لایک و سابسکرایب را برای دیوید رحیمی از یاد نبرید.”
مثل اینکه اون دوستمون خیلی رو این موضوع پافشاری داشته تا حدی که شاید مستقیماً در این رابطه تو ایمیل و پی وی تل ترنجی معترض بوده‌ که نویسنده برای چندمین بار داخل متن اشاره به این نکته داشته!!
و اما بپردازم به موضوع پست …
فکر کنم جزو معدود نفراتی باشم که از زمان معرفی نوت ۲۰ تا به حال ، به جنس بدنه و متریال به کار رفته و رزولوشن و رفرش ریت نمایشگرش با وجود قیمت ۱۰۰۰ دلاریش خرده نگرفتم. شاید برای هر برند دیگه ای بود همون اول نسبت بهش واکنش منفی نشون میدادم اما چون برند مورد بحث سامسونگ هست اونم از سری پرآوازه و خوش نامِ نوت، گفتم چه بسا شاید قضاوت زودهنگامی باشه لذا صبر کردم تا یه مدت بگذره بازخوردهای داخلی و خارجی رو ببینم بعد دربارش نظر بدم…
من فکر میکنم نه ۱۰۰ درصد تصمیم منفی هستش که بشه با قاطعیت رگ گردنمون رو باد کنیم نه ۱۰۰ درصد تصمیم مثبتیه که براش تیغو برداریم و خودمونو خط خطی کنیم… به نظرم یه تدبیری پشت اتخاذ شدنِ این تصمیم بوده. از طرفی میشه اینطور برداشت کرد که سامسونگ خواسته به نوعی نظر قریب به اتفاق عموم به سمت نوت ۲۰ اولترا جلب بشه و پیش خودش گفته اونایی که بخوان ۱۰۰۰ دلار بدن بابت نوت ۲۰ پس توانایی اینو دارن که ۳۰۰ تا بذارن روش و نوت ۲۰ اولترا بردارن، اینجوری تعداد فروش نوت ۲۰ اولترارو ببره بالا و در نهایت منجر به سوددهی بیشتر بشه. و از طرفی هم میشه گفت: شاید واقعاً بنا به هر دلیلی(مِن جمله اثرات شیوع کرونا) دستش از بابت تأمین قطعات مورد نیاز بسته بوده که رو اورده به پلی کربنات ، GG5 و رفرش ریت ۶۰ هرتز و إلا برا سامسونگ کاری نداشت که حداقل از همون متریال نوت ۱۰ پارسال استفاده کنه.
و اما یه فرضیه ای هم میشه در نظر گرفت؛ از اونجایی که فاصله ی معرفی اس ۲۰ FE با رویداد معرفی سری نوت ۲۰ آنچنان زیاد نیست به نظر میرسه سامسونگ خواسته دست کاربرارو در انتخاب پرچمدار با دیسپلی های متنوع باز بذاره ؛ یعنی چی؟ یعنی به نوعی خواسته بگه از رنج ۷۰۰ تا ۱۰۰ دلار کسی که نمایشگر تخت ۱۲۰ هرتز FHD+ بخواد می‌تونه اس ۲۰ FE بگیره(البته طبق خبرهای منتشر شده) ، کسی هم که نمایشگر تخت ۶۰ هرتز FHD+ منتها با ساپورت از قلم میخواد می‌تونه نوت ۲۰ بگیره و کسی هم که نمایشگر خمیده ۶۰ هرتز WQHD+ و ۱۲۰ هرتز FHD+ میخواد می‌تونه اس ۲۰ یا اس ۲۰ پلاس بگیره و اینطوری تاپ محصولاتش(نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۰ اولترا رو از بقیه جدا کرده که خاص تر به نظر برسن) .

نیما عرفانی

اصلاح
۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار

Mahdi

از صفحه تخت ایراد نمیگیرم چون من بیشتر صفحه تخت دوست دارم تا خمیده پلاستیکی بودن هم تا حالا واسه من مهم نبوده ، پلاستیکی بودن و صفحه تخت بودن و ۶۰ هرتزی بودن و پشتیبانی نکردن از کارت حافظه بنظرم قیمتش رو خیلی میاره پایین حتی دوربینش هم خیلی معمولیه ، ارزش واقعیش بنظرم ۷۰۰ دلار واسه نسخه اگزینوسه البته ممکنه بگن زیاده ۷۰۰ دلار ولی من با توجه به قیمت محصولات دیگه ی سامسونگ گفتم نه برندهای دیگه

نیما عرفانی

کلیت قضیه آره همینطوره و مثلاً من اگه بخوام فقط از برند سامسونگ گوشی ۱۰۰۰ دلاری بگیرم قطعاً قبل از خرید نوت ۲۰ ، اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس بیشتر نظرمو جلب می‌کنه اما این گوشی برتری هایی هم داره؛ مثلاً به سبب همین رفرش ریت ۶۰ هرتز و رزولوشن FHD+ و باتری هم اندازه ی نوت ۱۰ پلاس انتظار می‌ره باتری لایف بهتری نسبت به نوت ۱۰ پلاس و نوت ۲۰ اولترا و حتی سری اس ۲۰ داشته باشه. عملکرد دوربیناش هم اگه در حد اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس نباشه(که فکر نکنم نباشه) اما از نوت ۱۰ پلاس فکر نکنم چیزی کم داشته باشه. ارگونومی دستگاه هم خیلی خوب به نظر میرسه ، قلم s-pen و منوی Air command هم که به خودیِ خودش یه آپشن متمایز و کاربردی محسوب میشه.
در مجموع نوت ۲۰ گوشی نیست که بشه با قطعیت روش خط قرمز کشید اما سوگلی هم نیست و جایگزین های شایسته از خودِ سامسونگ داره دیگه از برندهای دیگه فبها.

Mahdi

من اگه قرار بود ۱۰۰۰ دلار خرج کنم گزینه اولم اکسپریا ۵ مارک ۲ هست ، از بین گوشی های سامسونگ هم اس۲۰پلاس اسنپدراگون

Dr.Nazer

منطقیه…
ولی بازم در نهایت مربوط میشه به سیاست‌های فروش و ضربه نزدن به فروش باقی مدل‌ها و تمرکز روی مدلی مث نوت ۲۰ الترا و در نهایت بازم نوت ۲۰ گوشی‌ای نیست با قیمت ۱۰۰۰ دلار واسه یه خرید عادی صرف داشته باشه…

نیما عرفانی

👆

Yusef

دیروز کامنتای سایتو می خوندم فقط داشتم می خندیدم مخصوصا اونی که در مورد قیمت موبایل بود. روی صحبتم با قدیمی ترهای سایته( هرچند خودم تقریبا یه ساله سایتو دنبال می کنم و قدیمی نیستم) اگر می بینید وضع کامنتا این طور شده تقصیر خودتونه، حتما می گید چرا؟ دلیش اینه هر نفر جدیدی میاد توی سایت معمولا از همون اول بهش پر و بال میدید بدون این که واقعا بدونید تفکرش چیه و هدفش چیه و اون نفرات وقتی دیدن یه ذره شناخته شدن شروع می کنن به ترول بازی و تخریب و اشتباه دوم که بدتره اینه که شروع می کنید به جواب دادن به اینا. باور کنید اگر به اینا محل نذارید و جوابشونو ندید چند روزه یا تغییر می کنن و یا از سایت میرن. مطمئن باشید تا وقتی جواب اینا رو میدید وضع سایت هیچ تغییری نمی کنه و بدتر هم میشه. خیلیا هستن بدون ساخت اکانت سایتو دنبال میکنن و خیلیا هم هستن قبلا سایتو دنبال می کردن ولی فکر می کنم به همین دلایل دیگه دنبال نمیکنن. من دوست دارم جو سایت جوری بشه که اگر یه بحثی پیش میاد یا یه نقد یا انتقادی پیش میاد همونجا تموم شه بره نه این که توی هر پست شاهد دعوای فن ها و ضد برند ها باشیم. خلاصه ی مطلب اینه که عاجزانه از قدیمی تر ها در خواست دارم جواب افراد مجهول الحال و ترول ها رو ندید تا سایت به روال قبلش برگرده و بتونیم از کامنتا استفاده کنیم.

Dr.Nazer

🙏

The MTest MT

داداش ترول میخای برو زومیتو ببین،اینجا که ارامشه

خیلی جالبه بیشترین کامنت ها زیر پستای درباره سامسونگ و اپله و تقریباً پست های دیگه خیلی کامنت ندارن😀😀😀😀

Mahdi

بهتره بگیم پست های مربوط به گوشی ها

Finch

به بخش اون کامنتم که گفتم حتی سری A هم با پلاستیک مقاوم هست ، دیگه سری نوت که هیچی … مراجعه کرده و بیشتر به مهندسی ساخت ایمان آورده تا جنس بدنه 🙂😌😌😌

Milad7

اینم از نسل جدید گوریلا گلس که انقدر روش مانور دادن 😐

ramin123

اصلا انتظار نداشتم نسخه معمولی اینجور در برابر سقوط مقاومت داشته باشه!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)