حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پلی استیشن ۵ بین ۳۹۹ تا ۴۹۹ دلار و عرصه آن از ۲۲ آبان ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پلی‌استیشن

سونی بامداد امروز و در مراسمی که از پیش وعده آن را داده بود بالاخره قیمت و زمان عرضه Play Station 5 را رسمی کرد. قیمت پلی استیشن ۵ بین ۳۹۹ تا ۴۹۹ دلار و عرصه آن از ۲۲ آبان ۹۹ خواهد بود. تفاوت قیمت بستگی به نسخه دیسک خور و دیجیتال آن است.

پلی استیشن ۵

قیمت PlayStation 5 برای نسخه استاندارد کنسول نسل بعدی سونی برابر ۴۹۹ دلار و برای نسخه دیجیتال (سیستم بدون درایو دیسک نوری) آن ۳۹۹ دلار است. زمان عرضه به بازار ۲۲ آبان ۹۹ اعلام شده است.

قیمت پلی استیشن ۵

قیمت پلی استیشن ۵

تاریخ انتشار ۲۲ آبان برای راه اندازی کنسول ها در ایالات متحده ، کانادا ، مکزیک ، استرالیا ، نیوزیلند و کره جنوبی است. سونی گفت ، آنها یک هفته بعد برای بقیه جهان در دسترس خواهند بود. قیمت نسخه منطقه ای در اروپا 499.99 یورو ، در ژاپن 49980 ین و در انگلیس 449.99 پوند برای نسخه استاندارد است. هزینه نسخه دیجیتال در اروپا 399.99 یورو ، در ژاپن 39980 ین و در انگلیس 349.99 پوند خواهد بود.

اعلامیه قیمت PS5 سونی به دنبال اخبار قیمت گذاری مایکروسافت است که هفته گذشته ایکس باکس سری ایکس را ۴۹۹ و ایکس باکس سری اس (فقط نسخه دیجیتال دارد) را ۲۹۹ دلار اعلام کرد. کنسول های مایکروسافت ۲۰ آبان به بازار می رسند.

در اینجا قیمت گذاری PS5 با نسل های قبلی مقایسه می شود. سونی در سال ۲۰۱۳ پلی استیشن 4 را با 399.99 دلار به بازار عرضه کرد. این قیمت برای مصرف کنندگان بسیار خوشایندتر از قیمت نسل محبوب قبلی خود یعنی پلی استیشن ۳ بود که با مدل های 499.99 و 599.99 دلار به بازار عرضه شد. قبل از این دیگر پلتفرم های سونی یعنی PlayStation نسل اول و PlayStation 2 را با قیمت 299.99 دلار ارایه شد.

سونی از زمان ارائه جزئیات کنسول در آوریل ۲۰۱۹، آهسته آهسته جزئیات PlayStation 5 را ارائه می دهد. از آن زمان، سونی جزئیات جدیدی مانند لوگو PS5 ، کنترلر نسل بعدی DualSense ، طراحی کنسول ، جعبه PlayStation 5 ، را تأیید کرده است. و یک لیست طولانی از بازی های شخص اول و شخص ثالث که به کنسول نسل بعدی می آیند.

نظر شما درباره قیمت گذاری سونی روی پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم نینتندو 😭

mostafa3

فقط ps5 ssd به کل کنسول Xbox x ارزش داره

pooria

باشد تو راست میگی 😑

Mahdi

حق با توئه ایکس باکس کشکه😐

online_wireless

قيمتش خيلي عالي و مناسبه

Mb.Pcr

با عرض سلام وخسته نباشید و عصر بخیر
به نظرم از کل کنسول هایی که امسال معرفی شد از نظرم به صرفه ترینش برای ما مردم عزیز ایران همین ایکس باکس سری اس بود

Auroro

فکر کنید دلار 3800 بود. اونوقت میتونستی اینو زیر 2 میلیون بخری

ARMTIN

PS5 نسخه دیجیتال ادیشن ایدال ترین گزینه واسه خرید هست
⁦❤️

MohammadFarhaadi

سونی مجبور شده برا محصول اصلیش ۵۰۰ دلار رو قسمت بزنه و محصول دیجیتالش رو دیگه خیلی ضرر بود بخواد پایینتر بزنه.پیش خودشون گفتن بزار لااقل رو یکیشون ضرر کنم.تو محصول اصلی دو کمپانی ارزش خرید ایکس باکس بیشتره چون سخت افزار قویتری داره و وقتی اول کار مایکروسافت محصول رو با این قدرت میده چون سنتش بر این منوال بوده که همیشه همه قدرت دستگاه رو همون اول کار آزاد نمیگذاشته پس چند سال دیگه واقعا ایکس باکسها غولی میشن بعد از آپدیتهایی که قدرت دستگاه رو افزایش میده.ممکنه تو دو یا سه مرحله با آپدیت قدرت دستگاه رو به ماکزیمم برسونه.

Milad7

جونم سلطان گیم 🙂 منتظر عرضه ایم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)