حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر یک توییت دیگر ترامپ را محدود کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

توییتر روز شنبه به یکی از توئیت‌های «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا بدلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی برچسب زده و دسترسی به آن را محدود کرد.

ترامپ در توئیتی خطاب به رای‌دهندگان ایالت کارولینای شمالی نوشت:

اطمینان حاصل کنید که برگه‌های رای شما زود شمرده، امضا و فرستاده می‌شود. به محل‌های رای‌گیری بروید و ببینید که آرای شما شمرده می‌شود. اجازه ندهید آرای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند.

فرمان اجرایی ترامپ برای شبکه های اجتماعی

توئیتر با اعلام کرد که بدلیل نقض قوانین این شبکه و «خصوصا تشویق مردم به دو بار رای دادن» یعنی رای پستی و رای حضوری پرچسب زده است. توئیتر افزود که توئیت ترامپ حذف نمی‌شود بلکه دسترسی به آن محدود شده و لایک یا بازنشر کردن و پاسخ دادن به آن امکان‌پذیر نخواهد بود. توئیتر پیش از این نیز به توئیت‌های ترامپ برچسب زده بود. حدود ۳ ماه پیش نیز به یکی از توئیت‌های که در آن معترضان را تهدید کرده بود، بدلیل «رفتار اهانت‌آمیز» برچسب ترویج خشونت زد. ترامپ در توئیتی نوشت که هرگونه تلاش معترضان برای ایجاد «منطقه خودمختار» در شهر واشنگتن دی‌سی با «نیروی زور جدی مواجه خواهد شد».

پیش آن، معترضان در بخشی از شهر سیاتل در غرب این کشور منطقه خودمختار تشکیل داده بودند. این منطقه خودمختار پس از آن تشکیل شد که به دنبال قتل «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست به دست پلیس آمریکا، اعتراض های گسترده‌ای در این کشور آغاز شد.

نظر شما درباره این رفتار توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

توییتر اکانت آمنه سادات را هم مسدود کرده =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)