حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاسی آیفون ۱۲ پرو را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

ما می دانیم که آیفون ۱۲ پرو به زودی معرفی خواهد شد. تا کنون تصویر مشخصی از آن لو نرفته است. امروز اما در ویدیو کوتاهی شاسی آیفون ۱۲ پرو را می توانید ببینید. iPhone 12 Pro با طراحی مقداری متفاوت تر نسبت آیفون ۱۱ ارایه می شود اما همچنان ظاهرش آشناست.

شاسی آیفون ۱۲ پرو

یوتیوبر شناخته شده EverythingApplePro ویدیویی از شاسی آیفون ۱۲ پرو منتشر کرده است. این طرح نشت های قبلی در مورد طراحی نسل بعدی آیفون را تأیید کرده است. این بدنه دارای انتهای تخت است (با قضاوت توسط شاسی ، براق). علاوه بر طراحی ماژول دوربین از آیفون ۱۱ پرو با سنسور LiDAR و پشتیبانی از 5G به گوشه آن اضافه شده است.

به یاد بیاورید که معرفی بعدی اپل ۲۵ شهریور ۹۹ برگزار خواهد شد، اما معرفی آیفون در آن بعید است. به احتمال زیاد، در یک رویداد جداگانه در ماه اکتبر ارائه خواهد شد. اپل در حال حاضر تولید انبوه آیفون ۱۲ را آغاز کرده است.

چند روز به مراسم اپل زمان باقی مانده و شرکت در حال آماده سازی آن است. طبق اطلاعات جدید، اپل از هم اکنون آماده تولید انبوه سری آیفون ۱۲ است و این شرکت همچنین قصد دارد آیفون ۱۲ را از اواخر سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر برای فروش به بازار عرضه کند.

طبق اطلاعات جدید، اپل امیدوار است تا پایان سال ۸۰ میلیون آیفون 5G از همه کارخانه های خود داشته باشد. بقیه باید در اوایل سال ۲۰۲۱ تولید شود. طبق شایعات، از ۸۰ میلیون دستگاه پیش بینی شده، 40٪ آیفون ۱۲ مکس خواهد بود.

به گفته رئیس زنجیره تأمین، اپل موفق شده تاخیرها را از چند ماه به چند هفته کاهش دهد. مونتاژ نهایی برخی از مدل های آیفون ۱۲ در اوایل ماه اکتبر برگزار می شود. منابع تأمین همچنین گزارش می دهند که اپل در حال حاضر تولید انبوه AirTags ، ردیاب های بلوتوثی را که مدتهاست اعلام شده اند آغاز کرده است که باید به شما کمک کند از از دست دادن موارد مهم جلوگیری کنید.

علاوه بر این، اپل تولید iPad های آینده را افزایش داده است، گزارش شده است که تا 27 میلیون دستگاه از سپتامبر تا دسامبر عرضه می شود. همچنین جالب است که طبق برخی شایعات، اپل قصد ندارد نسخه جدیدی از آیفون SE را در سال 2021 تهیه کند.

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای آیفون ۱۲ پرو می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

انگار آیفون ۵ اس

Farcry

خب دیگه معلوم شد از حسگر لیدار استفاده میکنه فقط به نظر من اگر حسگر لیدار هم اندازه دوربین ها بود و پشت گوشی از دور دوربین ۴ گانه به نظر میرسید بهتر بود.

نیما عرفانی

از قبل معلوم بود که LiDAR می‌ذاره فقط موضوعی که مبهم بود مربوط به چیدمان و ماژول دوربین ها میشد که اونم تا حد زیادی مشخص شد که به چه شکله.

Farcry

آره ولی با اون ویدیویی که چند وقت پیش گفته بودن مربوط به آیفون ۱۲ پرو هست شاسعه شده بود که حسگر لیدار نداره درصورتی که امکان نداره اپل بین همه محصولاتش فقط توی آیپد پرو از حسگر لیدار استفاده کنه

Mahdi

عاشقتم اپل

ممد بمولا

نایس

online_wireless

زيباست

Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)