حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro با Noise-cancelling و عمر باتری ۲۴ ساعته به قیمت ۱۱۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

به نظر می رسد ویژگی نویزکنسلینگ کم کم مثل ضدآب بودن موبایل پریمیوم، برای هندزفری های پریمیوم هم یک ویژگی ثابت خواهد بود. امروز هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro با Noise-cancelling و عمر باتری ۲۴ ساعته به قیمت ۱۱۹ یورو رسما معرفی شده است. این هندزفری از نوع بی سیم دورگردنی است. همچنین دیدیم که هندزفری بی سیم هواوی FreeBuds Pro نیز امروز معرفی شد.

هواوی Freelace Pro

سبک هندزفری بی سیم دورگردنی برای اکثر تولیدکنندگان اصلی هدفون بی سیم از مد خارج شده است، اما نه برای هوآوی که FreeLace Pro آن همان پیشرفته ترین فناوری حذف نویز فعال پیشرفته همانند FreeBuds Pro و در یک قیمت جسورانه ۱۱۹ یورویی ارائه می شود.

هواوی Freelace Pro

هواوی Freelace Pro

برای مقایسه هندزفری وان پلاس Bullets Wireless Z با قیمت ۵۰ یورو در دسترس است اما بدون ویژگی ANC یا وعده چشمگیر ماندگاری 24 ساعته باتری در FreeLace Pro. این هندزفری هواوی همچنین دارای قابلیت شارژ سریع هستند، نیازی به گفتن نیست که شما می توانید به راحتی آنها را با یک گوشی USB-C ، تبلت یا رایانه شخصی جفت کنید و تا پنج ساعت شارژر را از یک شارژ ۵ دقیقه ای بگیرید.

علاوه بر ویژگی ANC با دو میکروفون، FreeLace Pro از یک سیستم تطبیقی ​​۳ میکروفون برای از بین بردن سر و صدا در هنگام مکالمه استفاده می کند در حالی که کیفیت عالی صدا را به لطف یک واحد بزرگ درایور دینامیکی 14 میلی متر ارائه می دهد. این هندزفری در انتخاب های رنگی Graphite Black ، Spruce Green و Dawn White موجود است و برخلاف FreeBuds Pro که حتی به عنوان مقاوم در برابر آب تبلیغ نمی شوند این هندزفری Freelace Pro دارای محافظت در برابر آب و گرد و غبار با گواهی IP55 هستند.

نظر شما درباره این هندزفری بی سیم دورگردنی هواوی چیست؟ هندزفری بی سیم دورگردنی را ترجیح می دهید یا نمونه های مجزا را؟ دلیل شما مربوط به به روز بودن است یا کارایی؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اصلا از هندزفری بلوتوثی خوشم نمیاد

Milad7

خوب نیست قیمتش بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)