حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو با اسنپدراگون ۶۷۰ و قیمت ۶۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید حدودا دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو با اسنپدراگون ۷۱۰ در IFA 2019 رسما معرفی شد. حالا همان تبلت اما با مشخصاتی متفاوت برای بازار امریکا رونمایی شده است. تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو با اسنپدراگون ۶۷۰ و قیمت ۶۰۰ دلار رسما معرفی شده که در ادامه با هم با آن آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

گلکسی تب اکتیو پرو

گلکسی تب اکتیو پرو

سامسونگ در روزهای گذشته از جدیدترین نسخه تبلت مقاوم خود با نام گلکسی تب اکتیو پرو در آمریکا با قیمت ۵۹۹ دلار رونمایی کرد. این تبلت به شکلی طراحی شده است که در مقابل ضربه‌های شدید مقاوم باشد و برای افرادی طراحی شده است که در مناطق صنعتی کار می‌کنند و نیاز به یک محصول مقاوم دارند.

همان‌طور که گفتیم، این تبلت برای کاربری‌های خاص طراحی شده، به همین دلیل امکان خرید آن برای همگان وجود ندارد و فقط برخی از شرکای رسمی سامسونگ این محصول را می‌فروشند، البته به سامسونگ این محصول در آینده نزدیک در بازار عمومی برخی از کشورها عرضه خواهد شد. به گفته سامسونگ، نسخه LTE تبلت Galaxy Tab Active Pro در تاریخ ۲۴ آبان با قیمت ۶۸۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو به صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1080*1920 مجهز شده است و روشنایی آن به 550 نیت می‌رسد. برخلاف Tab Active 2 دکمه‌های Home و بازگشت تبلت Galaxy Tab Active Pro در حاشیه صفحه نمایش در حالت افقی دستگاه قرار گرفته‌اند، در حالی که دکمه‌های نسخه Tab Active 2 در حالت عمودی قرار داشتند.

گلکسی تب اکتیو پرو

این تبلت به قلم هوشمند S-Pen مجهز شده است که در داخل محافظ بدنه این دستگاه قرار می‌گیرد. این دستگاه تاییدیه IP68 را دریافت کرده است، در نتیجه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین به گفته سامسونگ این دستگاه در مقابل شوک‌های پس از ضربه مقاوم است و برای این موضوع تاییدیه MIL-STD 810G را دریافت کرده است. صفحه نمایش این دستگاه به شکلی طراحی شده است که با استفاده از دستکش هم قابل کنترل است.

بر خلاف نام Pro، این تبلت از مشخصات میان رده‌ای برخوردار است. تبلت Galaxy Tab Active Pro به تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ و 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز شده است که امکان ارتقا آن با استفاده از کارت حافظه جانبی تا حجم 512 گیگابایت وجود دارد. سامسونگ این تبلت را به یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع مجهز کرده است که طول عمر آن با یک بار شارژ کامل نزدیک به 15 ساعت است.

گلکسی تب اکتیو پرو

گلکسی تب اکتیو پرو

در قسمت پشتی این دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است و برای دوربین سلفی آن از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. Galaxy Tab Active Pro اولین تبلتی است که از قابلیت Dex پشتیبانی می‌کند، در نتیجه با اتصال این تبلت به مانیتور یا تلویزیون می‌توانید از آن به عنوان یک کامپیوتر خانگی استفاده کنید.

نظر شما درباره گلکسی تب اکتیو پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

قیمتش😐😐😐

mohammad

جدیدا شرکت ها دستگاه های مقاوم معرفی میکنن!!!
قراره آدم فضایی ها حمله کنن به کره زمین؟

_V_

خیر

سامسونگ خیلی وقته معرفی میکنه

Dr.Nazer

نه‌ قراره به پیش‌بینی جدید نوستراداموس امام‌زمان با جاروبرقی به زمین حمله کنه.

_V_

چرا امام زمانارو میریزی تو جارو برقیا

_V_

اینکه تونسته قلم رو داخل تبلت بذاره خوبه

The Destroyer

قیمتش کمی بالاست که منطقیه با توجه به این که هیچ رقیبی نداره…
و برای خیلیا هم بسیار کاربردیه

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت ترنجی به‌خصوص استاد عرفانی که کلا به‌ما علاقه‌ی عجیب و خاصی دارن. بنده‌‌ی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجی‌ای آماده کردم که شما با فشردن دکمه‌ای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب می‌کنید. از طریق این لینک، به‌نظرسنجی تشریف‌فرما شوید :

http://www.strawpoll.me/18872397

تا درودی دیگر، بدرود!

Milad7

یا حاشیه

chalton

تو هر زمینه ای که فعالیت میکنه بهترینه واقعا 👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)