حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین رندرهای گلکسی S20 FE منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

شایعات گلکسی S20 FE آنقدر زیاد و کم دیتا است که می توانید چندین عدد آن ها را یک جا ارایه کنید و هنوز هم حرف زیادی برای گفتن وجود نداشته باشد! امشب جدیدترین رندرهای گلکسی S20 FE منتشر شده است.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

سامسونگ گلکسی S20 FE در رندرهای جدیدی لو رفته که نشان می دهد طراحی کلی گوشی هوشمند مطابق با زبان طراحی برتر جدید تلفن های هوشمند سامسونگ است.

در حالی که گوشی های پرچمدار سری Galaxy S20 در درجه اول از نمایشگرهای خمیده برخوردار هستند، گفته می شود که سامسونگ Galaxy S20 FE با طراحی صفحه تخت عرضه می شود. این یکی از اصلی ترین تفاوت های آن با خانواده ای است که نامش را به دوش می کشد.

گلکسی S20 FE و S20 FE 5G توسط وب سایت سامسونگ بلغارستان تایید شدند

گفته می شود که سامسونگ Galaxy S20 FE در دو مدل عرضه می شود، یکی با 4G و دیگری با 5G. در حالی که نسخه 4G از توزیع معمول سامسونگ در استفاده از Snapdragon 865 در ایالات متحده و Exynos 990 SoC خود در بازارهای دیگر پیروی می کند، نسخه 5G به طور یکنواخت از چیپست اسنپدراگون در همه بازارهایی که سامسونگ تصمیم می گیرد مدل 5G گلکسی S20 FE را بفروشد، برخوردار است. به نظر می رسد این دستگاه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

گفته می شود که نمایشگر سامسونگ Galaxy S20 FE یک پنل ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزلوشن FHD+ است و با طراحی لبه خمیده دوتایی که در بقیه نسخه های سری برتر Galaxy S20 سامسونگ ارائه می شود، ارائه نخواهد شد.

با این حال، این اطلاعات نشان می دهد که Galaxy S20 FE با رفرش ریت سریع 120 هرتز ارائه می شود. با این حال ، سامسونگ ظاهراً در بخش مقاومت دستگاه آن را با تجهیز آن به تنها Gorilla Glass 3، به جای نسخه های جدید پوشش شیشه ای مقاوم در برابر خراش، کاهش داده است.

از دیگر مشخصات شایعه شده Galaxy S20 FE ظاهراً می توان به دوربین عقب سه گانه با یک دوربین تله 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی فوق عریض + 8 مگاپیکسلی اشاره کرد که با دامنه بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر ارایه می شود. در جلو، صفحه نمایش سوراخ سوراخ دار دارای یک دوربین سلفی 32MP است.

گفته می شود این تنظیمات توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و دستگاه همچنین با بلندگوهای استریو تنظیم شده AKG ارائه می شود. از ویژگی های اتصال ظاهراً می توان به Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.0 ، NFC و پورت USB-C اشاره کرد.

طبق گزارش  وزن Samsung Galaxy S20 FE حدود 190 گرم و ضخامت 8.4 میلی متر است. همچنین در انواع رنگ های مختلف، از جمله سفید ، آبی ، نارنجی ، اسطوخودوس ، سبز و قرمز وجود خواهد داشت. در حالی که قیمت گذاری در این گزارش مشخص نشده است، قیمت Galaxy S20 FE باید کمتر از تلفن پرچمدار سطح ابتدایی سامسونگ در حال حاضر یعنی گلکسی اس ۲۰ حدود ۱۰۰۰ دلاری باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S20 FE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نارنجیش خیلی خوشگله ولی چیپستش خیلی زشته

AŁɪ

طراحیش قشنگه ولی مهم ترین بخش گوشی که سی پی یو هست واقعا بده .
اگه واسه همه بازار ها اسنپ ۸۶۵ بود عالی میشد

TheFreeCritic

شوخی تلخ سامسونگ

TheFreeCritic

بازم به ما اگزینوس میرسه

ramin123

تا اینجا که نسخه صفحه تخت، پلاستیکی و ارزونتره s20 پلاس شده.

The MTest MT

ببین این چیه که اس20+جلوش نوت 20 التراست:))

Milad7

مرگ بر اگزینوس 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)