حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S20 FE و S20 FE 5G توسط وب سایت سامسونگ بلغارستان تایید شدند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

برکسی پوشیده نیست که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در راه است. درباره اینکه این دستگاه 5G هست یا نیست یا اینکه در چند مدل تولید خواهد شد اطلاعات دقیقی وجود نداشت اما حالا گلکسی S20 FE و S20 FE 5G توسط وب سایت سامسونگ بلغارستان تایید شدند. این مشخص می کند که این دستگاه در حداقل ۲ مدل ارایه می شود.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی نسخه ارزان قیمت Galaxy S20 است که S20 FE (یا نسخه طرفداران) نامیده می شود. گزارش های اولیه نشان می دهد که این گوشی می تواند در ماه اکتبر ارایه شود و ممکن است دارای مشخصات رده بالا مانند پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سایر موارد با قیمت ۷۵۰ دلار باشد.

اکنون، یک صفحه تبلیغاتی برای YouTube Premium در وب سایت بلغارستان سامسونگ (مشاهده شده توسط Android Central) وجود گلکسی S20 FE را تأیید می کند. واژگان این اصطلاحات دستگاه هایی را که تبلیغات در دسترس است قرار می دهد و شامل دو نسخه منتشر نشده از سری Galaxy S20 می شود – S20 FE و S20 FE 5G.

اگر به یاد داشته باشید ۲ هفته پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن هم نسخه اگزینوس خواهد داشت. شاید نسخه 4G یا همان Galaxy S20 FE با این تراشه باشد و نسخه 5G که Galaxy S20 FE 5G نامیده می شود، با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه گردد.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن هم نسخه اگزینوس خواهد داشت

همانطور که گفتیم لیست جداگانه برای 5G یک نکته جالب توجه است زیرا این بدان معنی است که شرکت ممکن است یک مدل بدون 5G را انتخاب کند، احتمالا در بازارهای بدون 5G یا 5G کم پوشش ارایه کند.

سایر گزارش ها حاکی از آن است که این تلفن ممکن است با باتری 4500 میلی آمپر ساعت عرضه شود. ایوان بلس همچنین تصویری از شش رنگ موجود در دستگاه را در توییتر خود منتشر کرد. این تصاویر همچنین نشانگر تنظیم دوربین سه گانه در پشت است که به Galaxy Note 20 شباهت دارد. طبق گفته ها، دوربین اصلی و زاویه دید عریض دارای رزلوشن های ۱۲ مگاپیکسلی هستند و دوربین تله فوتو دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ایده ۲ مدلی بودن 5G و 4G مناسب است؟ به هر حال دوره گذار است و چنین تصمیماتی خیلی غیرمنطقی نیست. هر چند که تفاوت تراشه هنوز جالب نیست.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

مثل s10 lite ارزش خرید بالایی داره ولی من ترجیح میدم 350 دلار هزینه کمتری بکنم و poco f2 pro رو بخرم

TheFreeCritic

تنها چیزیم که از دست میدم صفحه 120 هرتزه
به جز اون یه چیزای دیگه بدست میارم
ازادی کاستوم رام
باتری بهتر( همه برای باتری به شیا پناه میبرن)
و صفحه نمایش بدون حاشیه
شخصا پوکو فون رو بیشتر میپسندم!

_V_

درباره باتری اگر نسخه اگزینوس مد نظر باشه حرف شما احتمال زیاد صحیح هست، ولی نسخه اسنپدراگون باید تستش بیاد

The MTest MT

اسنپش باز ارزش خرید داره بنظرم
ولی تو ایران اگزینوس میاد معمولا

The MTest MT

تازه با همین قیمت میتونی می 10 الترا بخری اگر با رام چین مشکلی نداری(که اونم با یه کاستوم زدن حل میشه)و از امکانات بالاتری استفاده کنی

TheFreeCritic

می 10 الترا اگه نسخه جهانیش منتشر نشه نمنونی به نسخه گلوبال رام کاستوم کنی

online_wireless

متاسفانه اين گوشي بر خلاف s10 lite كه فقط از نسخه خوب اسنپ استفاده ميكرد نيست و تو اين گوشي از اگزينوس بدرد نخور استفاده كردن

Milad7

دوستان اس 20 اولترا نسخه ی اسنپ دراگون رجیستر شده در فروشگاه گرین کالا موجود شده بود قیمت 26 تومن با این قیمت دلار واقعا گزینه ی عالیه برای خرید هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)