حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y9a با مدیاتک Helio G80 و شارژر ۴۰ وات رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

هواوی هیچ کالای جدیدی را در IFA 2020 مانند زیربرندش، آنر (Honor) به بازار عرضه نکرد. با این حال، این شرکت چند محصول در آستین خود دارد که منتظر رسمی شدن در بازارهای جهانی است. یکی از آنها، هواوی Y9a است اکنون بی سر و صدا به عنوان یک نسخه اصلاح شده از هواوی Enjoy 20 Plus که اخیراً در چین معرفی شد، معرفی شده است. هواوی Y9a با مدیاتک Helio G80 و شارژر ۴۰ وات رسما معرفی شده و طراحی زیبای آن با دوربین سلفی پاپ جذاب است.

هواوی Y9a

هواوی Y9a

هواوی Y9a

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که در مورد این گوشی می شنویم زیرا نام آن قبلاً در دو لیست جداگانه از دستگاه های آینده هواوی ذکر شده بود و حتی پوستر تبلیغاتی آن هفته گذشته درز کرده است.

هواوی Y9a که به تازگی معرفی شده است از یک پنل 6.63 اینچی FHD + یا 2400 در 1080 پیکسل IPS LCD در جلو با نسبت صفحه نمایش به بدنه 92 درصد و هیچ زائده ای برخوردار است. به این دلیل که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تلفن در یک ماژول پاپ آپ قرار می گیرد.

بر خلاف Enjoy 20 Plus که یک تلفن هوشمند 5G است و توسط Dimensity 720 مجهز شده ، این تلفن همراه با مدیاتک هلیو G80 همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت UFS 2.1 ذخیره سازی بر اساس مناطقی که به فروش می رسد، ارایه شده است. در صورت نیاز ، فضای ذخیره سازی را می توان از طریق کارت NM SD اختصاصی هواوی توسعه داد.

پشت دستگاه از طراحی دایره ای شکل هواوی Mate30 Pro برای آرایش دوربین برخوردار است اما سنسورها متفاوت هستند. این مجموعه به یک دوربین اولیه 64 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه، یک سنسور عمق 2MP و یک دوربین ماکرو 2MP مجهز شده است. از طرف دیگر، دوربین Enjoy 20 Plus دارای یک دوربین سه گانه 48MP همراه با 8MP (فوق عریض) + 2MP (ماکرو) است.

این تلفن رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 با HMS (خدمات موبایل هواوی) را اجرا می کند. همچنین این دستگاه این شامل تمام سنسورهای لازم مانند ژیروسکوپ ، قطب نما ، سنسور جاذبه ، سنسور نور محیط و حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار آن است.

در مورد اتصال و درگاه ها، از 4G LTE ، دو بانده WiFi 5 ، بلوتوث 5.1 ، GPS ، جک هدفون 3.5 میلی متری و USB Type-C پشتیبانی می کند. بعلاوه، این دستگاه توسط یک باتری 4200 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات در خاورمیانه ، آفریقا و برخی از کشورهای آسیای میانه ارایه خواهد شد. در حالی که، در مناطق دیگر، از یک باتری 4200 میلی آمپری بهره می برد و فقط از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می کند.

صحبت از اندازه و وزن که می شود باید بگویم ابعاد هواوی Y9a در ابعاد 163.5 در 76.5 در 8.95 میلی متر  و وزن آن ۱۹۷ گرم است. آخرین و نه مهمترین، این که دستگاه در سه رنگ شامل نقره ای Space ، Pink Sakura و Midnight Bllack در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره هواوی Y9a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

ساکورا پینکش جذابه

Mahdi

حرف نداره

AŁɪ

خیلی خوشگله لامصب 😍

Taha

طراحیش فوق العاده است .
ولی بقیه چیزاش به جز شارژ ۴۰ وات میتونست بهتر باشه

V800B

وقتی قیمتی نیست چ جوری متوجه شدید میتونست بهتر باشه اخه!!!!

Taha

“آینه ای برای همزاد پنداری با ترول ها و مافیای اوباش اینترنتی”
بنده حرفی با شما ندارم 😉😁

AŁɪ

هیچ میدونی با کی طرفی ؟ این نشان حاکم بزرگ است ⁦🧿 میتی کمان(نیما عرفانی) احترام بذارید 💪

Taha

😂🤣😅
خدا بگم چیکارت کنه 😂
ولی واقعا باید رعایت کنیم و جواب بعضی آدما رو ندیم و یا باهاشون بحث بیخودی نکنیم که کینه ای به دل بگیریم از هم 🤝👌🙏🤗😎

The MTest MT

بی ایراده
فقط سرویس های گوگل میتونه اذیت کنه
و البته قیمتش هنوز معلوم نیست اگر 399 دلار باشه خوبه

Taha

The my
ببخشید منظورت ۲۹۹ دلاره؟
چون انجوی ۲۰ پلاس ۳۲۷دلاره(فکر کنم)

Milad7

خوشگل و تو دل برو هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)