حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می ۱۰ اولترا مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 38 دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی Mi 10 Ultra توسط یک باتری لیتیوم یونی تقویت شده با گرافن با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تأمین می شود. باتری به دو سلول 2250 میلی آمپری تقسیم شده و به صورت سری متصل است که برای فناوری های شارژ سریع بی سیم و بی سیم که در این دستگاه به کار می رود، ضروری است. امروز عمر باتری شیائومی می ۱۰ اولترا مشخص شده است. همچنین سرعت شارژر شدن دستگاه با شارژر سیمی ۱۲۰ وات و بی سیم ۵۰ وات را هم بررسی می کنیم.

عمر باتری شیائومی می ۱۰ اولترا

ابتدا اجازه دهید در مورد مقاومت باتری صحبت کنیم. شیائومی می ۱۰ اولترا نمره خوب ۸۵ ساعت را در مجموعه آزمایش های Gsmarena ثبت می کند. وقتی که صحبت از تست های مربوط به نمایشگر است، کار فوق العاده ای انجام داد اما در مورد تماس ها و عملکرد آماده به کار، الهام بخش نبود.

عمر باتری شیائومی می ۱۰ اولترا

عمر باتری شیائومی می ۱۰ اولترا

همانطور که می بینید، پخش ویدیو بیش از ۱۸ ساعت و نیم و وبگردی نزدیک به ۱۳ ساعت برای نمایشگر ۱۲۰ هرتز این دستگاه کاملا قابل احترام است. به دلایل نامشخص که می تواند باگ نرم افزاری هم باشد (اما نه لزوما) می بینیم مدت زمان مکالمه پایین است. همین موضوع هم در امتیاز نهایی تاثیرگذار بوده است.

و اکنون، به شارژ باتری می پردازیم. شیائومی Mi 10 Ultra اولین تلفنی است که (به صورت تجاری) از شارژ سریع سیم با سرعت ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند. همراه با یک شارژر ۱۲۰ واتی و یک کابل USB دارای گواهی 6A ارایه می شود. شیائومی وعده می دهد که این ترکیب بتواند 41 درصد باتری را در 5 دقیقه و 100 درصد فقط در 23 دقیقه شارژ کند.

خوب، این اولین چیزی است که ما آزمایش می کنیم. شارژر در واقع فقط در 5 دقیقه 40٪ را پر می کند، در حالی که برای شارژ کامل 26 دقیقه طول کشید. عملکرد خیلی تاثیرگزاری است!

این 3 دقیقه بیشتر از وعده شیائومی است، اما حدس می زنیم دمای محیط نیز می تواند ارتباطی با این موضوع داشته باشد. ببینید، Mi 10 Ultra هنگام شارژ بسیار داغ می شود. این یکی از داغ ترین تلفن هایی است (در حالی که شارژ می شود) ما مدتی با آن کار کرده ایم و دمای اتاق ما دقیقاً ایده آل نبوده است، حدود 25 درجه سانتیگراد. شاید اگر در یک اتاق خنک تر بود، حتی سریعتر به 100٪ می رسید.

شیائومی Mi 10 Ultra از شارژ بی سیم سریع ۵۰ وات نیز پشتیبانی می کند. اگر می خواهید از آن لذت ببرید، باید شارژر بی سیم جدید 55W شیائومی را خریداری کنید. شارژر بی سیم بدون آداپتور برق عرضه می شود اما شما می توانید از ۱۲۰ وات تلفن همراه استفاده کنید.

شیائومی قول می دهد Mi 10 Ultra به طور کامل در ۴۰ دقیقه با شارژر بی سیم شارژ کامل شود. این نیمی از زمان شارژ مجدد P40 Pro + باتری 4200 میلی آمپری خود با پایه شارژ بی سیم 40W SuperCharge است. ما نیز آن را امتحان می کنیم. دقیقا 41 دقیقه طول می کشد تا Ultra از 1٪ به 100٪ برسد!

هرچند یک موضوع وجود دارد. اگر باتری کاملا خالی باشد، 6 دقیقه بیشتر طول می کشد تا تلفن روشن شود و فقط در این صورت است که Mi 10 Ultra شارژ سریع را روی این شارژر بی سیم شروع کند. تا زمان روشن شدن دستگاه رابط کاربری MIUI 12، به آرامی با 5W دستگاه را شارژ می کند.

نظر شما چیست؟ عمر باتری شیائومی می ۱۰ اولترا و همچنین سرعت شارژ شدنش چقدر شما را تحت تاثیر قرار داد؟

اشتراک در
اطلاع از
38 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

نترکه تو تابستونای داغ
صلوات

online_wireless

گوشي واقعا خوبيه از هر لحاظ قدرتمنده چه چيپست چه دوربين ولي انتظار داشتم باتريش بهتر از اينا باشه

UnderTaker

توی بخش on-screen که پخش ویدئو و وبگردی هست خیلی خوب عمل کرده ، توی بخش تماس و استندبای زیاد جالب نبوده که قطعا با چند تا آپدیت در آینده بهبود پیدا میکنه.

این مسئله برای وانپلاس8 پرو هم به وجود اومد. همون اوایل که توسط Gsmarena بررسی شد، نتایج باتریش خصوصا استندبای ضعیف بود ولی بعد از آپدیت‌هایی که گرفت، Gsmarena نتایجش رو بروز کرد و بهبود قابل ملاحظه‌ای رو داشت.

جالبه که این گوشی همونطور که DXO هم اشاره کرده بود، از Focal length متغیر استفاده میکنه که Gsmarena هم بهش اشاره کرده.

حتی توی بررسی عکس های شب نوشته بود نیازی به نایت‌مود احساس نمیشه و توی برخی از عکس ها، ستاره ها هم توی آسمون ثبت شده بودن که خوده سایت هم بهش اشاره کرده بود.

AŁɪ

می ۱۰ الترا بخاری ادیشن 🤯⁦☠️⁩

The MTest MT

داش واقعا روت میشه همچی چیزی بگی

AŁɪ

رو ؟؟ کدوم رو؟؟؟ خیلی خوبی تو وقتی چیزی که بهش علاقه داری تر میزنه خب بایدم بعدش بیایید ازش دفاع کنید اینجوری نبود باید تعجب میکردم 🤫🙂

AŁɪ

گرمای باتری و چیپ این دوتا به تنهایی خیلی باعث داغ شدن گوشی میشن .
و این دو برای این این گوشی اتفاق می‌افته .
خداییش برای گرم شدن بیش از اندازه چیپای اگزینوس خیلی بهشون خرده گرفتیم .
این که دیگه بخاری به معنی واقعی کلمه هست.

The Destroyer

ایشون تعریف بخاری رو کلا اشتباه فهمیده
جالبه تو همون تستایی که خودش میگه از داغ شدن می ۱۰ الترا، کی ۳۰ الترا تنها گوشی‌ای هست که هشدار داغ شدن بیش از حد میده
در برابر می ۱۰ الترا که این پیام رو نمیده در صورتی که جفتشون دارن از یه رابط‌کاربری استفاده میکنن
ایشون تصور میکنه کل دمای چیپ تو همون برنامه CPU Z فرانکی تک خلاصه میشه نمیدونه که چیپای غیر اسنپ اصلا دسترسی نمیدن به سنسور‌های سنجش دمای چیپ
و این رو هم نمیگه که تو همون تست‌ها طرف به وضوح میگه تو دست من می ۱۰ الترا از همه گوشیای دیگه (وانپلاس ۸ پرو و می ۱۰ پرو که خود می ۱۰ پرو به خاطر دمای خوبش معروف بود نیمه اول) سردتر بود به خاطر بدنه‌ش و همینطور سیستم خنک‌کننده خوبش

http://uupload.ir/files/qgd5_78891eafgy1ghrc5x0791j20u01o0hdt.jpg
اصلا به نتایج تصویر بالا هیچ اشاره‌ای نمیکنه چون با اهدافش سازگار نیست

خلاصه که با این شرایط اصلا نباید هم انتظار داشته باشی روش نشه اینارو بگه

The Destroyer

باتری گرافنیه
اون محدودیت‌های دمایی که تو ذهنمون از باتری‌های لیتیوم‌یونی یا لیتیوم‌پلیمری هست در این گوشی اصلا جایی ندارن چون کلاً متریال باتریش متفاوته و در برابر گرما هم مقاوم‌تره
و اگر هم با گوشی کار کنید موقع شارژ توان رو کم میکنه که این حس گرم شدن به کاربر انتقال پیدا نکنه
اما با توجه به این شرایط و این که این محدودیت برای می ۱۰ الترا وجود نداره فک میکنم ۲۳ دقیقه زمان برای شارژ مقداری زیاد باشه برای باتری ۴۵۰۰
البته باید آیکو ۵ پرو هم عرضه بشه و تستاش بیاد که ببینیم اون چی کار میکنه و البته باید این رو هم در نظر گرفت که این گوشی بهترین شارژ وایرلس رو هم داره

و اونجوری هم که من متوجه شدم با بالارفتن توان شارژرها چه وایرلس چه سیمی با مقداری تغییر دمای محیط اتفاق‌های زیادی در زمان شارژ شدن میفته
مثلا Frankie Tech با وجود روشن بودن گوشی به ۲۳ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ رسیده
یا برعکسش Technick بیشتر از ۳۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن کامل این گوشی گرفته
و همین موضوع برای شارژ وایرلس هم هست دقیقا

Pouya

من فکر می کردم بهتر از این بشه ولی شارژر ۱۲۰ واتیش عالیه👌👌

Mahdi

من که اصلا خوشم نیومد هر چند بد هم نبود

Mohammadr

99 درصدکارامون با وب گردی و ویدیو دیدنه که نمره خوبی گرفته، تو بخش تماس هم که من بشخصه، میانگین روزی دو دقیقه هم صحبت نمیکنم و برام مشکلی نیست
البته نمیخوام ضعفش رو توی تماس لاپوشونی کنم و واقعا بده، اما برای افرادی مثله من، مشکلی به حساب نمیاد…

درباره امتیاز استندبای خیلی برام سواله که مثلا گوشی خودم امتیاز 97 داره… ینی تقریبا هر 1 ساعت تو حالت استندبای باید 1 درصد خالی کنه… اما با 8 ساعت تو حالت استندبای بودن(شب تا صبح) تو میوای 11 در بدترین حالت 5 درصد، تو میوای 12 حدود 3 درصد و اگه قبل از خواب حافظه رم و… خالی کنم و رو بهینه سازی بزنم، اصلا کم نمیکنه….

بنظرم واسه همه گوشی ها اینطوریه… امتیاز استندبای و مقدار کم کردن شارژ، از شب تا صبح گوشی خودتون چجوریه؟

The Destroyer

من شب تا صب خاموش میکنم گوشیو ولی در کل تو استندبای مصرفش زیاده
البته برای من AoD فعاله همیشه

Mohammadr

اینکه هر شب گوشیو خاموش کنی،تو بلند مدت آسیب نمیزنه؟ 😐
Aod رو خیلی دوست دارم ولی از سایه افتادن نمایشگر میترسیم…
مصرفش زیاده؟! گوشیتون چی بود؟

The Destroyer

من گوشیم می ۹تی هست
و در خصوص اون سایه انداختن نه مشکلی نداره چون الان یه مدت فک میکنم زیادیه که محتویات AoD حتی تو اندروید خام هم حرکت میکنن که یه پیکسل ثابت یه نور رو تولید نکنه
و خاموش کردن رو نمیدونم آسیب میزنه یا نه
ولی از وقتی یادم میاد اینکارو میکردم
حتی با لپ‌تاپ هم میکنم اینکارو و تا حالا ندیدم جایی مشکلی بگیرن از این شیوه
اینجوری راحت‌تر هم هستم

AŁɪ

فنای مخلص شیا که رایگان براشون میخورن 😅
ازین دیسلایک ها جلز و ولز زدنتون مشخص میشه 😂

AŁɪ

حالا اگه عکس این نتایج باتری و دمای به شدت زیاد موقع شارژ شدن و گرمای زیاد چیپ ثابت میشد توی تستا فنا شیا اینجارو با بمب هسته ای نابود میکردن.
🙂
ولی یه کلام ختم کلام کمتر از gizchina و gsmarena و kimovil بالا برید چون فعلا دومی و سومی به ترتیب ریd بهتون 🤫

Mahdi

خوشم نیومده مگه زوره باید حتما منفی بدید؟😐😐😐🙂🙂🙂

The Destroyer

طرف هنوز نمیدونه دو تا از منابعی که اسم میبره اصلا منبع بررسی نیستن😂🤦‍♂️
خوش باشی
یکی که خبریه
یکی هم تمرکزش رو اطلاعات هست
همون منبع سوم صفحه می ۱۰ الترارو زده ساخت سامسونگ
همین مشخص میکنه کجاست تو بررسیا

AŁɪ

طرف طرف نکن برا من ‌.
من نگفتم بررسی میکنن یا تخصصی بررسی میکنن و ازون جایی که توی نوب نمیگیری کی ،چی میگه نفهمیدی منظورم دوست نوب تر از خودت بود که این منابع ! رو مورد اعتماد می‌دونه و ازشون واسه تخریب سایر برند ها استفاده می‌کنه .
ما خوش نیستیم پسر جون کاسه و کوزه تو جمع کن برو .

Taha

علی ول کن تو جزو پویش“آینه ای برای همزاد پنداری با ترول ها و مافیای اوباش اینترنتی” هستی 😅😉

نیما عرفانی

جداً صمیمانه ممنونم ازت طاها جان جهت یادآوری 🙏👌 من واقعاً نمی‌فهمم چرا این علی همش داره ضد و نقیض رفتار می‌کنه؟؟
البته فقط با علی نیستم …
⁦🙇‍♂️⁩ آقا خانم بزرگوار هموطن ؛ دیگه به چه زبونی بگم که قابل فهم باشه؟ اگه از کسی خوشت نمیاد و با نظراتش مخالفی و اعتقاد داری آدم بی منطقیه و به اصطلاح تروله خب قربون شکلت چرا جوابشو میدی یا میای در قالب کامنت مجزا با طعنه و کنایه جهت دار حرف میزنی؟؟آیا این غیر از اینه که خودتم عین همون آدم ترول و عقده ای خطاب میشی؟؟ یعنی اینقدر سخته که یکی از عادات غلط و اشتباهتو ترک کنی؟؟؟
⁦🤦‍♂️⁩

Taha

قربون شما 🙏🙏
ممنون از شما که این پویش رو راه انداختین🙏👌

نیما عرفانی

ممنون از افراد شخیصی همچون شما که به حرف و وعده ای که دادن عمل میکنن🌷⁦❤️⁩🎼

Taha

🙏🤝⁦❤️⁩

MohammadFarhaadi

واقعا هنوز متوجه نشدی این خودش اصل جنسه!ترول سایت خود این باباست.تازه میگی چرا ضدونقیض عمل میکنه!!!

نیما عرفانی

اگه سن و سال رو در نظر بگیرم ؛ بازم رفتارهای های علی به اقتضای سنش قابل چشم پوشیه ، منه بزرگتر وظیفمه بیام یکی دوبار بهش تذکر بدم نه اینکه هرسری بخوام سر به سرش بذارم که شأن و شخصیت خودم جریحه دار بشه که چی؟؟ که آخرش ثابت کنم من راست میگم و حق با منه؟؟ اینجا مواردی بودن و هستن که هم از بُعدِ مثبت و هم منفی سن عقلیشون با سن تقویمی که دارن به شدت منافات داره…
حالا اگه بازم ابهامی هست مثل کامنت قبلی که ریپلای کرده بودی بگو که بیشتر وارد جزئیات بشم محمد جان. البته دفعه ی قبلی نفهمیدم توضیحاتم برات مثمر ثمر بود یا نه!!

AŁɪ

عه جدی منم توی پویش بودم 😅 دقیق متوجه نشدم پویشش چی بود الان که اشاره کرد تفهیم شدم 🙂

نیما عرفانی

واقعاً انتظار بیشتری از این گوشی داشتم به خصوص با باتری گرافنی اما خب جدای از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ، این نتیجه به نوعی نشون میده مصرف پنل ساخت تی سی ال و بقیه برندها بیشتر از پنل های ساخت سامسونگه…
باید حقیقت رو اعتراف کرد ؛ فعلاً بین گوشی های ۲۰۲۰ که امتیاز باتریشون رو جی اس ام منتشر کرده ، تنها امتیازی که منو به وجد اورد و چشمگیرتر از بقیه بود متعلق به اوپو فایند ایکس ۲ پروعه که هنوزم رو دستش نیومده …
طبق امتیازات جی اس ام بهترین بهینه سازی و پایداری مصرف انرژی رو فایند ایکس ۲ پرو داره اونم با رف ۱۲۰ هرتز رو رز +WQHD…
که تازه نوت ۲۰ اولترا اونم رو مود رفرش ریت انطباقی و رزولوشن FHD+ برابری کرده باهاش! چی؟؟ نوت ۲۰ اولترا نمایشگر بزرگتری داره؟؟👏👏آفرین ، فایند ایکس ۲ پرو هم ظرفیت باتری کمتری داره و در عین حال رف متغیر نداره و رزش هم بالاتره 👌
برای همین ارزش کار اوپو برای من بیشتر مورد پسند واقع شده اونم به بعنوان پرچمدار نیمه ی اول سالش 👌

Taha

پس هم نظریم آقای عرفانی 😁😄😎

نیما عرفانی

ممنونم عزیز
آره من نه بخیلم نه نسبت به کسی یا برندی حسادت دارم ، فقط چیزی که نیاز به گفتن بود و بقیه بهش بها ندادن و کم ارزش جلوه اش میدن بازگو کردم…
آره امتیاز باتری لایف فایند ایکس پرو با حجم باتری 4260 میلی آمپر و رز +WQHD و رف ۱۲۰ هرتز اونم به عنوان پرچمدار نیمه ی اول اوپو به شدت برای من قابل ستایش و قابل احترامه و تعریفم ازش اینه ؛ شاهکار بهینه سازی اوپو 👌

Mahdi

امتیازش چند بود؟

نیما عرفانی

88 => ۱۲۰ ، +WQHD

نیما عرفانی

4260 mAh

ARMTIN

متاسفانه
gsmarena
عنوان نکرده این تست باتری روی حالت
رفرش ریت [ ۱۲۰ هرتز ] یا [ ۶۰ هرتز ]
تست شده ؟؟؟

اگه روی ۱۲۰ هرتز تست شده باشه عالیه

MohammadFarhaadi

با توجه به اینکه تو توضیحات گفته شده که با توجه به ۱۲۰ هرتز بودن نمایشگر امتیاز خوبی گرفته مطمئنا باید روی ۱۲۰ تست کرده باشندوگرنه اگر روی ۶۰ هرتز یا ۹۰ تست میکردن که دیگه نباید پوئن خاصی براش در نظر میگرفتن

MohammadFarhaadi

با توجه به اینکه گوشی‌تو همه زمینه ها عالی کار کرده واقعا در عملکرد کلی بهتر از گوشیای دیگست. یه گوشیه همه چی تمام.از طرفی بهترین دوربین رو داره،قویترین عملکرد چیپست نمایشگر فوق العاده رابط کاربری استثنایی و پشتیبانیه بلند مدت شیائومی.در کنار شارژ سریع پیشرفته و بهینه و سنسورهای کامل و با عملکرد عالی.همه این موارد که کلی گویی بودن رو بزارید کنار مهمتر از همه عرضه شدن با قیمت فک برانداز که باعث میشه واقعا بهترین انتخاب برای کاربری باشه که پرچمدار میخاد داشته باشه.کاملترین گوشی وقتی میگم یعنی شما نه مثل هواوی نرم افزارهای گوگل رو تحریم هستین نه مثل سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده شده نه مثل الجی و سونی مشکلات مربوط به طراحی و دوربین رو دارید نه مثل پیکسل مشکلات عجیب و غریب و سخت افزار خشک و خالی با بالاترین قیمت رو دارید نه مثل اوپو قیمت فضایی و سیستم عامل معمولی و دستگاهی که مدل هر سالش با سال قبل زمین تا آسمون فرق میکنه دارید!(این رو بخاطر مشکل شدن پشتیبانی مشکل میدونم مثل الجی که یه مدت ضربش رو خورد).گوشی موبایل یه دستگاه تک کاره نیست که فقط بخاطر باطری یا فقط بخاطر جنس بدنه خریداری بشه.پکیجی از امکانات مختلفه که در مجموع شما بهش جذب میشید.بهرینها آیفون و شیائومی و در رده های بعدی از نظر من وانپلاس و اوپو هستن.ولی واقعا تو اندرویدیها بی حرف و حدیث ترین و سرراست ترین شرکت همین شیائومیه.

Milad7

میشه گفت قابل قبول و خوبه..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)