حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۴۰ پرو یا شیائومی می ۱۰ اولترا | TSL20

آخرین مسابقه از دور مقدماتی لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ بین دو هموطن از چین است. می ۱۰ اولترا در سالگرد ده سالگی شیائومی معرفی شد و میت ۴۰ پرو با بهترین سخت افزار دوربین هواوی همراه شده است. اما شما کدام را انتخاب می کنید؟ هواوی میت ۴۰ پرو یا شیائومی می ۱۰ اولترا؟

هواوی میت ۴۰ پرو یا شیائومی می ۱۰ اولترا

هر دو دستگاه به طور بالقوه در بخش دوربین مدعی هستند. با این وجود این هواوی است که رتبه بالاتری را بر اساس DxO تصاحب می کند. نماینده شیائومی با تراشه اسنپدراگون همراه شده است اما هواوی به خود متکی بوده و تراشه ۵ نانومتری جدیدش را استفاده می کند. نمایشگر هر دو دستگاه جز نمونه های بسیار خوب بازار است. در بخش تجربه نرم افزاری است اما نماینده هواوی از خدمات گوگل بی بهره است.

اجازه بدهید درباره هواوی میت ۴۰ پرو با هم صحبت کنیم.

سفر هوآوی در سال 2020 دو طرف دارد. تولید کننده چینی با فشارهای فزاینده ای از سوی دولت های خارجی روبرو است و ادامه ممنوعیت ایالات متحده به طور موثر جاه طلبی های جهانی آن را مهار کرده است  اما فروش در بازار داخلی آن هرگز بهتر از این نبوده است.

به نوعی هواوی با افزایش تلاش های خود در چین توانست از دست دادن فروش از بازارهای جهانی جبران کند. در این راه، آن ها سیستم عامل جدیدی را معرفی کردند که اولین بار در زمینه گجت های پوشیدنی استفاده شده است (اما در نهایت می تواند تلفن های خود را تأمین کند) و راه حل های موثری برای افزایش مبارزه با محدودیت ها در مورد سخت افزار پیدا کرد.

در میان این زمینه، این شرکت جدیدترین پرچمدار خود یعنی Mate 40 Pro را روانه بازار می کند. مانند نسخه قبلی خود، Mate 40 Pro هیچ سرویس گوگلی را در لحظه ارایه عرضه نمی کند، اما در بخش سخت افزاری چیزهای زیادی وجود دارد، از جمله چیپست ۵ نانومتری Kirin 9000 با مودم 5G یکپارچه، یک صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده زیاد، شارژ سیمی ۶۶ وات سیمی، شارژ بی سیم 50 وات و ارتقا جذاب دوربین.

هواوی میت ۴۰ پرو نشانه های طراحی را هم از مدل قبلی و هم از سری P40 می گیرد. در جلو دوربین دوگانه پیدا خواهید کرد و دوربین اکنون به میدان دید ۱۲۰ درجه می رسد. هواوی از هوش مصنوعی خود استفاده می کند تا هنگام تشخیص شخص دوم در قاب، زمینه دید را به طور خودکار افزایش دهد.

قاب پشت جایی است که همه چیز جالب می شود. Mate 40 Pro آرایه دوربین دایره ای مشابه سری Mate 30 را حفظ کرده است و گزینه جدید رنگ Mystic Silver ممکن است یکی از بهترین رنگ های گوشی در سال جاری باشد. این رنگ دارای یک عملکرد رنگین کمانی است که بر اساس زاویه و شدت برخورد نور با سطح آن، رنگ متفاوتی را تولید می کند و قطعا میت ۴۰ پرو را برجسته می کند.

سامسونگ Galaxy S20 FE و Pixel 5 دارای طرح های قاب پشتی خاص و یکتای خود هستند که در نوع خود جالب توجه هستند، اما هواوی با Mate 40 Pro قصد دارد بیشتر به دنبال جلب توجه باشد. هواوی می گوید که طرح “حلقه فضایی” برای محفظه دوربین از اولین عکس سیاهچاله الهام گرفته شده است!

غالب قسمت جلوی Mate 40 Pro یک نمایشگر 6.76 اینچی OLED با رزولوشن FHD +یا  (2772 در 1344) و رفرش ریت ۹۰ هرتز است. قسمت جالب در مورد صفحه نمایش این است که خمیدگی لبه ها تا ۸۸ درجه می رسد. در سالی که اکثر تولیدکنندگان از انحناهای شدید استفاده نمی کنند، هواوی به این روند خاص پایبند است. تلفن همچنین از صدای استریو برخوردار می شود، بلندگوی اصلی که در پایین نصب شده است و یک بلندگوی ثانویه نیز در بالای آن قرار دارد.

دوربین های دوگانه در جلو دارای تشخیص ژست در هوا هستند، دقیقا مانند سری Mate 30 اما این بار برش سوراخ نمایشگر جای زیادی را اشغال نمی کند. به صورت پیش فرض باز کردن قفل صورت وجود دارد و همچنین یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نیز دریافت می کنید. و برخلاف سری Mate 30، در Mate 40 Pro یک دکمه تنظیم صدا وجود دارد، اما در صورت تمایل می توانید از حرکت دو ضربه ای و سوایپ کردن در لبه صفحه استفاده کنید.

اولین چیپست ۵ نانومتری جهان با مودم 5G یکپارچه

نکته قابل توجه در Mate 40 Pro سخت افزار داخلی است. این تلفن اولین بار است که از جدیدترین چیپست Kirin 9000 ساخت HiSilicon بهره می برد و از این نظر که اولین چیپست ۵ نانومتری جهان با مودم 5G یکپارچه است. در حالی که اپل اولین چیپست ۵ نانومتری را در A14 Bionic در iPad Air جدید و سری آیفون 12 معرفی کرد، در آن گزینه خاص از مودم Qualcomm X55 5G خارجی استفاده شده است.

با توجه به اینکه هواوی برای دو نسل باید از تراشه Kirin 990 استفاده کند، جالب است که ببینیم Kirin 9000 چه کارایی را در استفاده روزمره افزایش می دهد. هواوی در حال جستجو برای دستاوردهای چشمگیر در عملکرد پردازنده، پردازنده گرافیکی، NPU و ISP است و تا زمانی که چیپست ۵ نانومتری Snapdragon 875 کوالکام راه خود را به تلفن ها باز کند، Kirin 9000 سریعترین چیپست موبایل در دنیای اندروید خواهد بود.

این واقعیت که هوآوی مودم 5G یکپارچه را ارائه می دهد باعث صرفه جویی در فضای گوشی می شود و باید به طراحی کم حجم تری منجر شود. از دیگر مشخصات Mate 40 Pro دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 در نسخه پایه است و هواوی نیز یک مدل 12 گیگابایتی / 512 گیگابایتی را عرضه می کند. این تلفن همراه با Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.2 ، NFC و شیار کارت حافظه nano هوآوی ارائه می شود.

برای تامین انرژی، هواوی Mate 40 Pro دارای یک باتری 4400 میلی آمپری است و شارژر 66W سیمی SuperCharging را ارائه می دهد. خبر خوب اینکه یک شارژر 66W در جعبه موجود است. جالب است که هواوی شارژ سریع 66 وات را ارائه می دهد، این 1W بالاتر از فناوری 65W SuperVOOC 2.0 است که توسط OPPO استفاده شده و به عنوان Warp Charge 65 در OnePlus 8T به OnePlus مجوز داده است. هواوی در حال معرفی شارژر القایی جدیدی است که به شما اجازه می دهد Mate 40 Pro از شارژ بی سیم ۵۰ وات استفاده کند.

بخش عمده ای از آنچه Mate 40 Pro را برجسته می کند، فناوری دوربین است. این تلفن از سنسور 1/1.28 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی RYYB همانند P40 Pro برخوردار است ، اما ISP جدید Kirin 9000 باید عکس های بهتری نیز ارائه دهد. سنسور 50 مگاپیکسلی در برابر بهترین گوشی های اندرویدی خود را نشان می دهد و Mate 40 Pro از لنز زاویه باز 20 مگاپیکسلی در پشت با میدان دید ۱۲۰ درجه برخوردار است.

جالب اینجاست که هواوی در حال افزودن لنز تله 12 مگاپیکسلی پریسکوپی است. لنز زوم می تواند به بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر دست یابد و گرچه به اندازه ضریب زوم 10 برابر P40 Pro Plus دیوانه نیست، اما این اولین بار است که شاهد لنز بزرگنمایی با این کالیبر در گوشی های سری Mate هستیم.

 

 

 

هواوی میت ۴۰ پرو رسما معرفی شد: کایرین ۹۰۰۰ و شارژر ۶۶ وات

 

هواوی همچنین با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی همان دید ۱۲۰ درجه سنسور پشت را ارائه می دهد و در دوربین جلو نیز تغییرات خوبی را ایجاد می کند. دیدن یک دوربین زاویه دید عریض در جلو بسیار دوست داشتنی است – از معدود گوشی های دیگری که دارای دوربین جلو با زاویه دید عریض هستند، OnePlus Nord است. یک سنسور ثانویه زمان پرواز (ToF) هم در جلو وجود دارد، مشابه سری P40.

از نظر نرم افزاری Mate 40 Pro با رابط کاربری EMUI 11 را بر اساس اندروید ۱۰ اجرا می کند. یک ویژگی جدید “air press” وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت مشغول بودن دستتان به تماس ها پاسخ دهید، یک ویژگی جذاب به نام eyes-on display که اساساً AOD را خاموش و روشن می کند هم وجود دارد و من شخصا آن را دوست دارم. اینطور است که فقط وقتی به دستگاه نگاه می کنید، روشن خواهد شد. شما همچنین ویژگی های جدید سفارشی سازی AOD ، از جمله انیمیشن ها و GIF های جدید را دریافت می کنید.

بزرگترین نکته صحبت در قسمت نرم افزار، کمبود خدمات Google است. برای نصب برنامه ها یا بارگیری جانبی آنها باید از AppGallery Huawei استفاده کنید و هیچ یک از گزینه ها اغوا کننده نیست. بعید به نظر می رسد که به زودی شاهد بازگشت خدمات گوگل به گوشی های هواوی باشیم و این واقعا شرم آور است زیرا سخت افزار ارائه شده با Mate 40 Pro واقعاً هیجان انگیز است.

به طور خلاصه، هواوی در سال 2020 اینطور توصیف می شود. Mate 40 Pro یک تلاش سخت افزاری برجسته است و بدون شک این گوشی خواهد بود که در بازار داخلی هواوی فروش خوبی خواهد داشت. اما کمبود سرویس های گوگل در بازارهای جهانی، آن را در مقابل رقبای اندرویدی خود در مواجهه با یک ضرر بزرگ قرار داده است.

و اما شیائومی می ۱۰ اولترا را مرور کنیم:

ما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ چندین شارژ ازبرندهای مختلف با توان ۱۰۰ وات و بالای آن دیدیم. شیائومی Mi 10 Ultra به لطف شارژر ۱۲۰ وات در این بین یک جایگاه متناسب دارد. به گفته شیائومی، این امر باعث می شود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تنها در ۲۳ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. همچنین در مدت تنها ۵ دقیقه به ۴۱ درصد ظرفیت شارژ خود می رسد. و بله، شما این شارژر را درون جعبه و به رایگان دریافت می کنید.

شارژ سریع به همین جا ختم نمی شود، زیرا این تلفن همچنین به شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز مجهز است که قادر به شارژ کامل تلفن شما در ۴۰ دقیقه است. همچنین شما ویژگی شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات را نیز دارید.

این شرکت همچنین یک شارژر فندکی ۱۰۰ واتی با قیمت 99 یوان (۱۴ دلار) و همچنین یک پد شارژ بی سیم “smart tracking” و یک سرشارژ 55W با قیمت 499 یوان (72 دلار) و 199 یوان (29 دلار) است.

باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافن

شیائومی ادعا می کند که باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافن در ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اولین باتری گرافنی تولید انبوه در صنعت است و می گوید 1000 برابر بیشتر از باتری های سنتی “کربن سیاه” دارد. این برند همچنین گفت که باتری پس از 800 چرخه شارژ و تخلیه باتری در بیش از 90٪ ظرفیت اولیه باقی خواهند ماند.

به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 Ultra یک تجربه عکاسی خارق العاده را روی کاغذ ارائه می دهد و از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سنسور 1/1.32 اینچی و OIS) با پیکسل های ۱.۲ میکرومتری بهره می برد. این سنسور که هنوز دقیقا مدلش مشخص نیست، باید تصاویر با پیکسل های ۲.۴ میکرومتری برای عکس های ۱۲ مگاپیکسلی ارائه دهد و این ایده آل برای عکسبرداری در شرایط کم نور یا شرایط نوری خاص است.

بقیه اعضای دوربین پشتی چهارگانه شامل یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 (بزرگنمایی دیجیتال 120x ، ویدئو OIS ، 8K)، یک دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با دید ۱۲۸ درجه و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر اپتیکال است.

در همین حال، سلفی ها با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در یک سوراخ کوچک نمایشگر در سمت چپ پنل ثبت می شوند. شیائومی آن را یک دوربین سلفی زیر نمایشگر می نامد، که از نظر فنی صحیح است اما آن “دوربین سلفی زیرنمایشگر”ی نیست که خیلی ها به آن فکر می کنند.

 

 

شیائومی می ۱۰ اولترا رسما معرفی شد: شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با زوم ۱۲۰ برابر

 

شرکت تست دوربین DxOMark و همچنین امتیاز ۱۳۰ را با افتخار اعلام کرد و آن را به عنوان رهبر جدید در موبایل های هوشمند اعلام کرد. این شرکت توانست امتیاز ۱۴۲ برای عکاسی و ۱۰۶ را برای فیلم برداری کسب کند.

شیائومی می ۱۰ اولترا از طریق مودم X55 و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از 5G زیر 6 گیگاهرتز ارایه می شود. اگرچه جالب است توجه داشته باشید که این شرکت به احتمال زیاد به دلایل مالی از گزینه Plus استفاده نکرد. شما همچنین برای ذخیره سریعتر نسخه جدید حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 را دریافت می کنید.

همه این قدرتها دارای یک پنل OLED در اندازه 6.67 اینچی و رزلوشن FHD+ هستند که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را برای تجربه کلی کاربری و گیم پلی نرم تر ارایه می دهد.

از دیگر مشخصات قابل توجه Xiaomi Mi 10 Ultra می توان به قفل چهره مبتنی بر دوربین، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، فرستند IR همچنین NFC ، بلندگوهای استریو ، Gorilla Glass 6 در پشت و Gorilla Glass 5 در جلو اشاره کرد.

 

رای گیری هواوی میت ۴۰ پرو یا شیائومی می ۱۰ اولترا

بسیار خوب، برای یادآوریم می گویم که رقابت ها به صورت روزانه و ساعت ۱۷ هر روز خواهد بود. رای گیری در پلتفرم های توییتر، اینستاگرام، تلگرام ترنجی و البته وب سایت برگزار خواهد شد. مجموع آرای هر ۴ پلتفرم مبنای مشخص شدن برنده است. هر رای گیری فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد. بیاید یک رای گیری آزمایشی داشته باشیم 😉.

ما انتظار داریم که در این رقابت ها هیجان بین طرفداران بالا برود. ما همواره به کاربران و همراهان فهیم خود افتخار کرده ایم که در قالب احترام و خیلی حرفه ای نظرات خود را اعلام می کنند و در مقابل به نظرات متفاوت هم احترام می گذارند. طبق معمول ما تلاش خود را می کنیم تا این جو را در ترنجی حفظ کنیم و با کاربرانی که از مرزها عبور کنند، برخورد خواهیم کرد.


انتخاب شما کدام دستگاه است؟ دلیل شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

می ده اولترا زدم

TheFreeCritic

MI 10 ULTRU ..

نیما عرفانی

#بدون شرح
۴ نماینده ی سامی بدون استثناء همگی به دور یک چهارم نهایی راه پیدا کردن! و بله این اتفاقی نیست دوستان …😉
إن شاءاللّه با همین رویه پرقدرت میریم که داشته باشیم فینال رو بین دو تا گلکسی برگزار کنیم😂🙌

TheFreeCritic

😂😂≡(▔﹏▔)≡

Mahdi

چرا یه دفعه ای دوتا از بهترینا روبروی همدیگه قرار گرفتن

pooria

جناب عرفانی به بخش واتساپ 😑

نیما عرفانی

⁦🕶️⁩

نیما عرفانی

اوه
حتی احتمال اینکه نیمه نهایی هم همگی از سامی باشه هست 😂⁦🤦‍♂️⁩

Finch

عزیز اونی که خیلی به نفعش جهت گذاری شده هواویه
وگرنه میت ایکس ؟😂
چرا می‌میکس آلفا نیومد؟
چرا می ۱۰تی پرو نیومد
کی ۳۰ اولترا مگه تو ایرانه؟؟؟

AŁɪ

میت ۴۰ پرو …. بر منکرش لعنت .

TheFreeCritic

ایا تغییر ای پی در این مسابقه به خصوص جایز است ؟؟

1 بله
2 خیر
3 هر دو مورد
4 این یک نظر سنجی فانه
5 بیا برو تو کوچه بابا هر کاری دلم بخواد میکنم
6 هیچکدام

SHREK

انتخاب سختیه ولی میت40پرو.

pooria

طراحی میت انچنان مرا جذب خود گشوده که با چیز خودم را به داخلش فرو و به ان رای میدهم 😆

نیما عرفانی

سلام و عرض ادب خدمت آقا سینای گل
قربان بنده ۲ تا انتقاد نسبت به این سری از لیگ ترنجی دارم که یکیش کلی هست و یکی در خصوص همین مقایسه …
انتقاد اول ؛ کلاً ۱۶ تا گوشی اوردین تو لیست اما راستش هدف از برگزاری چنین مسابقه ای حس میکنم یجورایی گنگ و نامفهومه و بیشتر به جنبه ی سرگرمی و فان بودن و دور هم جمع کردن دوستان و رفقا فکر کردین،تا اینکه نظرسنجی قابل اتکا و جذاب تری باشه، درسته؟ حالا خواه ناخواه احیای همین برنامه ی محبوب سابق باعث شده بازدیدهای سایت هم افزایش پیدا کنه. لذا از این بابت میگم چون مبنا و معیار مشخصی برای انتخاب گزینه ها وجود نداره کمااینکه علت و دلیل رأی ها و پاسخ ها می‌تونه براساس محبوبیت اون برند و در عین حال مزایا و ویژگی های محصولش باشه(حالا بماند که همین دو دستگی چیپست های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی اس ۲۰ FE و گلکسی نوت ۲۰ اولترا خودش داستان هزارو یه شبه و واقعاً تو چگونگی انتخاب تناقض ایجاد می‌کنه چون یه عده قیمت بازار داخلی رو مبنا قرار میدن و یه عده هم نسخه ی اسنپدراگونش رو…!) ، می‌تونه بر اساس قیمت گذاری(چه بازار داخلی چه خارجی) و نگاه اقتصادی باشه ، میتونه براساس در دسترس بودن بازار داخلی و عرضه ی گسترده در بازارهای مختلف باشه و یا حتی در مواردی صرفاً براساس سر لج افتادن با رقیب(به نوعی همون اصطلاح ترول و رأی های فیک) باشه که این آخری واقعاً توی نتیجه ی نهایی تأثیر گذاره … . آیا شما رویکردی برای مورد آخری اتخاذ کردین؟ و اینکه برام واقعاً سؤاله که چطور اکسپریا وان مارک ۲ داخل لیست هست ولی اکسپریا ۵ مارک ۲ نیست؟! یا اینکه چطور الجی وی ۶۰ و موتورولا اج پلاس داخل لیست هست ولی اوپو فایند ایکس ۲ پرو و ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس نیست یا حتی آنر ۳۰ پرو پلاس!! «حالا از گیمینگ ها فاکتور گرفتم». اصلاً چطور از زد فلیپ و می ۱۰ اولترا و کی ۳۰ اولترا حرفی به میون اومده ولی اس ۲۰ اولترا ، می ۱۰ پرو و پوکو اف ۲ پرو(ریبرند شده ی کی ۳۰ پرو) که همگی هم از نظر آمار فروش جهانی نسبت به اون ۳ گزینه با اختلاف جلوترن و هم اینکه هرسه در بازار داخلی راحت تر در دسترس هستن به عنوان گزینه های جایگزین تصمیمی براش گرفته نشده …
و انتقاد دوم ؛ اگه تو این مقایسه به جای می ۱۰ اولترا ، نوت ۲۰ اولترارو جلوی میت ۴۰ پرو قرار می‌دادین منطقی تر نبود؟ چون به جهت اختلاف قیمتی که این دو دارن و همچنین عدم وجود GMS روی میت ، کفه ی ترازو قشنگ متمایل میشه به سمت می ۱۰ اولترا . آره قبول دارم نوت هم GMS داره ولی نبودش تو میت بیشتر جلوی می ۱۰ اولترا به چشم میاد، حتی این مورد تو نتایج و نظرات مرتبط با قیاس پی ۴۰ پرو و موتو اج پلاس هم به وفور دیده شد… .
و اینکه به عنوان نکتهٔ پایانی ؛ شما خودتون حس نمیکنید رأی ها یجورایی جهت دار باشه؟ اگه بازارهای هدف رو به ۲ دسته تقسیم کنیم ؛یعنی جهانی و چین …
تو بازار چین که به طبع هر برندی طرفدارای خودشو داره و نبود GMS هم به سبب اهمیت کمتر و وجود سرویس های بومی جایگزین, آنچنان خلل و تأثیری تو نتایج نداره و شاید فن هاشون دخالتی تو رأی های همدیگه نداشته باشن اما تو گلوبال فکر نمیکنید سامسونگیا در تقابل بین هواوی و شیائومی بیشتر سمت شیائومی رو بگیرن؟
ببخشید طولانی شد
با تشکر از زحمات شما

TheFreeCritic

دقیقا
فکر میکنم گوشی های توی لیست باید عوض میشدن
یک نکته ی دیگه هست فکر میکنم این نظر سنجی مثل نظر سنجی های بی پایه و اساس دیجی کالا مگ نیست ( مقایسه ایفون 12 پرو مکس با پوکو اف دو پرو 😑) یا ( ایفون 12 مینی با گلکسی زد فولد 2 😂😶😑)

کلا فکر میکنم این جور نظر سنجی بیشتر جنبه ی فان داره و اقای ع.طایی میتونستن گوشی های بهتری و مناسب تر هم برای رقابت و هم برای مسابقه بذارن

و سومینن نکته در رابطه با تغییر ip و رای فیک فکر نمیکنم مشکلی وجود داشته باشه (خودم سر کرم داشتن تو 2 تا نظر سنجی یک کوچولو ای پی چنچ کردم 😑😂)

در کل امیدوارم این مشکلات تو لیگ 2021 حل شده باشه ..

ممنون از شما نیما جان که در خواست ریمیک این لیگ رو دادی

TheFreeCritic

ممنونم از شما و پاسخگویتون . 🙏🏻

نیما عرفانی

ممنون 🙏 عزیز دلی ⁦♥️⁩🎼

نیما عرفانی

صحیح 👍 توضیحات کامل بود
سپاس فراوان از پاسخ قانع کننده ی شما 🙏🌷
در مورد انتقادات بنده، یه وقت سوء تفاهم پیش نیاد آقا سینا من جسارت نکردم بزرگوار فقط از اونجایی که از ویژگی های هر مدیر و نویسنده ای فراهم کردن بستری برای آزادی بیان البته با حفظ و رعایت خط قرمزها و در چارچوب احترام هست لذا منم گفتم یه تبادل نظر و گفت و گویی داشته باشیم که شاید صحبت بقیه دوستان هم بوده که از این طریق ابهامات برطرف شد .
بازم ممنون که برای کاربرانتون ارزش قائلید🙏
موفق و مؤید باشید

Str

انتخاب بین بهترین گوشی های دو تا برند محبوبم خیلی سخته😭
ولی میت

Naranj

اگر میت گوگل داشت صددرصد برده بود

من تنها دلیلم خدمات گوگله و اگر چنین دلیلی نبود قطعا میت رایم بود با بهترین طراحی و فوق العاده ترین دوربین و کلی قابلیت های دیگه…
من بیشترین استفاده رو تو گوشی از خدمات گوگل دارم…برای من گوشی بدون گوگل معنا نداره…

Dr.Nazer

سخته… خیلی سخته!
اما در نهایت بااینکه می ۱۰ الترا برتری‌های قابل توجهی مثل رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز یا شارژ سریع‌تر و باتری مقاوم‌تر (لیتیم‌یونی بر پایه گرافن) و البته OIS در دوربین اصلی داره اما برای من خیلی گوشی جذابی نبود و میت ۴۰ پرو رو انتخاب می‌کنم…

S AH

صلاحیت انتخاب می تن اولترا
(اینا معیار خرید منه)
۱_ صفحه نمایش🤤
ولی اینجا با توجه به خم میت ۴۰ پرو انتخاب سخت میشه ولی اونم ادجه👌🏻
۲_ شکل
اصلا و ایدا با سولاخ میت جور در نمیام😐
۳_ باطری و سرعت شارژ
باتری میت خوبه نمیگم بده ولی حس میکنم انفجاری خالی بشه
بعدش ۱۲۰ شبا درسته ۸۰ ولی من یک بار زندگی میکنم و ثانیه ها برام مهم😎 لامپا بیوفته
۴_ رابط شیاهنگ
من رابط هواوی رو یکی از بد ترین و در این حال سبک ترینها میدونم ولی کلا حال نمیکنم باهاش
یا حق

Taha

سخته ولی انتخاب من mi10 ultra🤤

تنگاتنگ ترین رقابت…

MohammadFarhaadi

mi10 ultra

ahmad

میت ۴۰ زدم اگه سرویس گوگل را داشت دیگه شک نداشتم ولی انتخاب سخت بود

m.b

مساوی بود که… 🤔
چطور mi 10 ultra اینهمه جلو افتاد یهو؟ 🤔
دوستان vpn خوب دارید بدید ما هم استفاده کنیم… 😑

Finch

{یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ}

SHREK

رأی گیری قبلی کلا 200 نفر بودن الان فقط 160 نفر به Mi10 ultra رای دادن.
#رأی شکن های خود را خاموش کنید.

TheFreeCritic

😂😂😂

Finch

@سینا عطایی
عذرمیخام چرا بجای کی۳۰ اولترا ، می۱۰ تی پرو قرار ندادید؟
چرا هواوی و سامسونگ ۳ تا نماینده داره شیائومی ۲ تا؟؟؟؟

Milad7

انتخاب من قطعا میت 40 پرو هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)