حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 12s جایگزین آیفون XR خواهد شد و فقط 4G است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

پیش از این، اطلاعات متناقضی درباره آینده آیفون XR ظاهر شده بود. در حال حاضر ظاهرا می دانیم که چه موقع توقف تولید می شود و کدام تلفن جایگزین آن خواهد بود. گفته می شود که آیفون 12s جایگزین آیفون XR خواهد شد و فقط 4G است.

لیکر کومیا ادعا می کند که پس از معرفی آیفون ۱۲، اپل فروش آیفون ۱۱ پرو و ​​پرو مکس را متوقف خواهد کرد. آنها همچنین می گویند که آیفون XR تا پایان سه ماهه اول سال 2021 از بازار خارج خواهد شد. او می گوید اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ مدل جدیدی را با نام آیفون 12s روانه بازار می کند.

همچنین گفته می شود که اپل در گذشته مدل های S را منتشر می کرد، اما به صورت متوسط ​​سالانه به روز می شد.

اگر شایعه جدید صحت داشته باشد، iPhone 12s چند ماه پس از فروش آیفون ۱۲ منتشر می شود. همچنین می دانیم که مدل های جدید در این ماه ارائه نمی شوند. گزارش اخیر ادعاهای مربوط به انتشار اکتبر را تأیید کرده است. حتی آخرین گزارش نیز به همین نکته اشاره دارد.

ظاهرا آیفون 12s فقط LTE خواهد بود

به آیفون 12s برگردیم، این می تواند آیفون ۱۲ فقط 4G شایعه شده، باشد. طبق پیش بینی های قبلی، این مدل در فوریه 2021 اعلام خواهد شد. این تخمین مطابق با چارچوب زمان انتشار آیفون ۱۲ در چارک دوم سال است. اگر تاریخ عرضه آیفون ۱۲ تغییر پیدا کرده باشد ممکن است اپل مدل 4G را نیز برنامه ریزی مجدد کند.

بر اساس این فرض، آیفون 12s با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می رسد. انتظار داریم اشتراکات آن با آیفون ۱۲ پرو بیشتر از آیفون ۱۲ استاندارد باشد.

جون ژانگ، تحلیلگر موسسه Rosenblatt  پیش از این ادعا کرده بود که آیفون 12 فقط 4G شباهت زیادی به مدل های 5G نخواهد داشت. او همچنین انتظار داشت که اپل دو مدل فقط 4G را روانه بازار کند، اما در حال حاضر چنین چیزی بعید به نظر می رسد.

احتمالا تمام نسخه های آیفون ۱۲ از 5G پشتیباتی کرده و از تراشه آینده در کنار نمایشگرهای OLED برخوردار خواهند بود. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس احتمالا با سیستم دوربین دوگانه ارائه می شوند و حالت های Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور عمق LiDAR هستند. انتظار می رود تنها بالاترین مدل ها mmWave 5G را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون 12s هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش هم باید ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار باشه

MohammadFarhaadi

خداییش قیمت آیفونای جدید خیلی عالیه(منظورم قیمت جهانیه).خیلی خوش قیمتتر از همتاهای اندرویدیشونن.

Milad7

ایکس آر لعنتی هنوزم پرفروشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)