حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بسته بندی آیفون ١٣ لو رفت؛ نام این گوشی نیز تأیید شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

تا رونمایی سری آیفون ١٣ فاصله چندانی نداریم. به نظر می‌رسد که این خانواده از آیفون‌ها، تا کم‌تر از یک ماه آینده رونمایی شود. اما در این بین، جزئیاتی از سری آیفون ١٣ لو رفته است که به ما در مورد اطلاعات ساخت این گوشی می‌گوید. در ادامه، نگاهی به اطلاعات بسته بندی آیفون ١٣ داریم.

اطلاعات بسته بندی آیفون ١٣ لو رفته است و حالا می‌دانیم که نام این گوشی، واقعاً آیفون ١٣ است!

به یاد دارید که برخی از کاربران با اسم آیفون ١٣ کنار نمی‌آمدند؟ آن‌ها احساس می‌کردند که عدد ١٣، موجب نحسی آیفون ١٣ می‌شود! پیش از این، در مورد نام‌های پیشنهادی کاربران نیز صحبت کرده بودیم.

 

عدد ۱۳ در نام iPhone 13 برای کاربران احساس نحس بودن دارد؟

 

حال Phonearena گزارش جدیدی منتشر کرده است. اخیراً تصویری از اطلاعات بسته بندی آیفون ١٣ منتشر شده است. این اطلاعات، بر روی یک سری استیکر درج شده‌اند. این استیکرها، بر روی جعبه آیفون ١٣ به کار گرفته می‌شوند. همچنین با توجه به آن‌ها، می‌دانیم که نام گوشی بعدی اپل همان “iPhone 13” است. این اکتشاف، توسط یک افشاگر معروف انجام شده است. بنابراین، می‌تواند به آن استناد کرد. این تصویر به شایعات رایج فضای مجازی دامن می‌زند. در نتیجه، می‌توان آن را یک مهر تأیید خواند. این مهر تأیید، به ما می‌گوید که نام گوشی‌های بعدی اپل، همان آیفون ١٣ است و خبری از نام‌های جایگزین نخواهد بود. تاکنون، بسیاری از کاربران در مورد نام گذاری این سری، مشکل داشتند.

حتی برخی از آن‌ها، به غلط شایعاتی را با نام iPhone 12S به اشتراک می‌گذاشتند! کسانی که چنین ادعایی داشتند، هیچ مدرک قابل توجهی در اختیار نداشتند. همان طور که گفتیم، تغییر نام گذاری آیفون ١٣ تنها یک دلیل داشت. بسیاری از کاربران، درگیر خرافات شده بودند و خیال می‌کردند که عدد ١٣ در آیفون‌ها، شهرت منفی خود را حفظ می‌کند. برای همین، ممکن است کسانی که آیفون ١٣ را بخرند دچار بدشانسی شوند (!) و یا این آیفون‌ها، برای اپل فاجعه بار باشند! در حالی که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

اطلاعات بسته بندی آیفون ١٣

در صورتی که شرکت به صورت رسمی جزئیات را تأیید نکند، نمی‌تواند گفت که یک اتفاق قطعی است. اما این نام و اطلاعات بسته بندی آیفون ١٣، همگی با احتمال بالایی نهایی خواهند بود. در نظر داشته باشید که طی یک سری از شایعات قوی، تاریخ رونمایی سری آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل نیز لو رفته است. رویداد بعدی اپل، احتمالاً ٢٣ شهریور ماه ١۴٠٠ برگزار می‌گردد.

 

رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، ٢٣ شهریور برگزار خواهد شد

 

مانند قبل، آیفون‌های جدید در کالیفرنیا و توسط اپل طراحی شده‌اند. تولید آن‌ها نیز توسط فاکسکان و در چین صورت می‌گیرد. عدم وجود شارژر در جعبه نیز قطعی به نظر می‌رسد و شکی در این مورد وجود ندارد. بهتر است که کاربران نیز خرافات را کنار بگذارند و به جای اتکا به نام محصول، منتظر عملکرد نهایی آن باشند. خوشبختانه اپل تن به این خرافات نداده است و تغییری در نام گذاری آیفون‌های خود نیز ایجاد نکرده است.

نظر شما در مورد تغییر نام گذاری آیفون ١٣ چیست؟ آیا درست است که کاربران درگیر خرافات باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️