حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M2 با نمایشگر FHD+ و ۶ گیگابایت حافظه رم ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | پوکو

پوکو M2 قرار است در تاریخ ۱۸ شهریور یک روز پس از عرضه جهانی POCO X3 NFC، در هند ارایه خواهد شد. پیش از آن، این برند ویژگی های این گوشی را در شبکه های اجتماعی و همچنین خرده فروش شریک Flipkart مورد نمایش قرار داده است. تاکنون این شرکت مشخصات رم، نمایشگر و دوربین گوشی آینده خود را تأیید کرده است. حالا تایید شده که پوکو M2 با نمایشگر FHD+ و ۶ گیگابایت حافظه رم ارایه خواهد شد.

پوکو M2

پوکو

پوکو

درست مانند POCO M2 Pro، که بخشی از خانواده Redmi Note 9 است، POCO M2 که در آینده عرضه می شود و عمدتا یک نسخه اصلاح شده از Redmi 9 Prime یا (Redmi 9 در بازارهای دیگر) است. انتظار می رود این گوشی خانواده Redmi 9 با شماره مدل M2004J19PI باشد که در ماه ژوئن در TÜV Rheinland مشاهده شد.

در مورد تیزرها، POCO گوشی هوشمند بعدی خود را برای هند تأیید کرده است که از یک صفحه نمایش + FHD با یک ناچ قطره طور، 6 گیگابایت رم و تنظیم دوربین چهارگانه بهره می برد. یکی از تصاویر تیزر هم ترازی دوربین و اثر انگشت نصب شده در عقب را نشان می دهد که دقیقاً همان Redmi 9 است به جز رنگ متفاوت.

همه اینها به وضوح نشان می دهد که POCO M2 آینده یکی دیگر از دستگاه های خانواده گوشی های Redmi 9 خواهد بود. از این رو، ما انتظار داریم که با مدیاتک Helio G80، بدنه پلی کربنات، باتری 5،020 میلی آمپر ساعت و رنگ های مختلف برای تمایز آن از Redmi 9 Prime ارائه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر پوکو ام ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر برام مهمه🙂

Taha

سوال معلم از پوکو: سال ۲۰۲۰ را چگونه گذراندید؟
جواب پوکو: با ریبرند⁦☹️⁩😐

ممد بمولا

همون ردمی ۹ پرایم با رم ۶ و فست شارژ ۱۸ وات در جعبه هست

Milad7

راضیم ازش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)