حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12 پوکو M2 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، پوکو

پوکو چنان ققنوسی از خاکستر برخاست و امسال دوباره وارد بازار گوشی های هوشمند هند شد. این شرکت دستگاه های ارزان قیمت و میان رده را معرفی کرد. پوکو ام ۲ یکی از گوشی های اقتصادی آن ها بود. امشب آپدیت MIUI 12 پوکو M2 رسما ارایه شده است.

آپدیت MIUI 12 پوکو M2

این آپدیت MIUI 12 پوکو M2 همچنین پچ امنیتی اندروید دسامبر 2020 را نیز به همراه دارد. ورژن به روزرسانی MIUI 12.0.1.0.QJRINXM است. برای مقایسه، سایر تلفن های POCO از جمله Poco X2 ، Poco M2 Pro و Poco F1 قبلاً به روزرسانی MIUI 12 را دریافت کرده اند.

آپدیت آزمایشی MIUI 12

آپدیت آزمایشی MIUI 12

طبق توییت های برخی از کاربران، آخرین به روزرسانی حجمی برابر 504 مگابایت دارد. این آپدیت ورژن MIUI 12.0.1.0.QJRINXM را به POCO M2 می آورد. این دستگاه همچنین با آپدیت مذکور ثبات بهینه سازی سیستم و کاهش تاخیر سیستم را تجربه خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای دانلود و نصب آپدیت، از شارژ کافی باتری و اتصال Wi-Fi خوبی برخوردار باشید. اگر اعلانی دریافت نکرده اید، می توانید به صورت دستی با رفتن به تنظیمات، به روزرسانی را بررسی کنید. علاوه بر این، به شما توصیه می شود قبل از شروع مراحل نصب به عنوان اقدام ایمنی، از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

گوشی پوکو ام ۲ با MIUI 12 تجربه جدیدی از رابط کاربر با انیمیشن ها و تغییرهای گسترده در سیستم را دریافت می کند. همچنین App Drawer را دریافت می کنید که برنامه ها را بر اساس دسته بندی ها مرتب می کند. این به روز رسانی یک حالت صرفه جویی در مصرف باتری فوق العاده را به همراه دارد که می تواند زمان آماده به کار تلفن را افزایش دهد و مصرف برق را کاهش دهد. همچنین توانایی تنظیم روشنایی صفحه به صورت خودکار با توجه به نور محیط را به شما معرفی می کند. حالت تاریک برای ارائه یک رابط کاربری بهبود یافته در سطح سیستم به روز شده است که شامل برنامه های سیستم و همچنین برنامه های شخص ثالث است.

گوشی Poco M2 با مدیاتک Helio G80 به قیمت ۱۴۹ دلار رسما معرفی شد

شما پوکو ام ۲ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

واقعا چرا هنو ردمی نوت هشت نگرفته

TheFreeCritic

یک روز کاملا عادی در زومجی

https://www.zoomg.ir/pr/332147-server-vps-advertisement/

#ماتریکس

TheFreeCritic

یا امام حسین !!!
پست حذف شد

به نظرم بعد از اینکه داخل اون پست یک ماتریکس پیدا کردیم و یک دریچه به دنیا های موازی فرازمینیان اومدن و پستو پاک کردن !!!
پست تبلیغاتی به ۱۰۰۰ کامنت رسیده بود !!!

Mahdi

مگه این میو ۱۲ نبود

afsoon

من که گوشیم رو آپدیت کردم به میو۱۲.۰۵ دوربین از کار افتاده همش میگه خطای دوربین .با گوگل کمرا عکس میگیرم .فکر کنم باید یه ریست کامل کنم .

Milad7

نوت 8 مغضوب واقع شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)