حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M2 Reloaded با مدیاتک Helio G80 رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | پوکو

پوکو از گوشی پوکو M2 Reloaded با باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی و تراشه Helio G80 رونمایی کرد؛ در این پست به مشخصات این گوشی تازه وارد و خوش قیمت می‌پردازیم.

گوشی پوکو M2 Reloaded در هند رونمایی شد

پوکو سابقه خوبی در عرضه گوشی‌های خوش قیمت‌اش دارد. گوشی‌های این برند با ارائه مشخصات معقول نسبت به برچسب قیمتی‌اش، می‌تواند پکیج با ارزشی را به مشتریان ارائه دهد. پیش از این، درباره Poco M2 Reloaded و داستانی که پشت آن بود، صحبت کرده بودیم؛ اما حالا می‌خواهیم به صورت جداگانه، نگاهی به مشخصات و قیمت این گوشی داشته باشیم.

گوشی پوکو M2 Reloaded در راه است!

از طراحی شروع می‌کنیم؛ طراحی پوکو M2 Reloaded پیش از این در گوشی‌هایی مانند Poco M2 و Redmi 9 دیده شده بود و شاهد طراحی جدیدی نیستیم. این گوشی موفق به کسب گواهینامه P2i (مقاومت در برابر پاشش قطرات آب) شده است. وزن پوکو M2 Reloaded ١٩٨ گرم و ضخامت آن برابر با ٩.١ میلی‌متر است و جنس بدنه و فریم گوشی از پلاستیک می‌باشد؛ در کل، در بخش طراحی و ساخت، شاهد اتفاق خاص و جدیدی نسبت به Poco M2 یا گوشی‌های هم قیمت نیستیم.

نمایشگر گوشی جدید پوکو، پنلی ۶.۵٣ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +FHD دارد که بیشینه نوری آن، ۴٠٠ نیت ذکر شده که نسبت به قیمت، کاملاً راضی کننده است. شیشه نمایشگر این گوشی با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ٣ محافظت می‌شود.

به بخش پلتفرم می‌رویم؛ جایی که نرم افزار گوشی پوکو M2 Reloaded بخش جدیدی ندارد و شاهد استفاده از همان سیستم‌عامل اندروید ١٠ به همراه رابط کابری MIUI 12 for Poco هستیم. تراشه Helio G80 با لیتوگرافی ١٢ نانومتری و هسته‌‌های Cortex-A55 و Cortex-A75 با حداکثر فرکانس کاری ٢.٠ گیگاهرتزی، به عنوان قلب تپنده این گوشی به کار رفته است، درست مثل Poco M2.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

حال به تنها تفاوت موجود بین پوکو ام ٢ و نسخه Reloaded آن می‌پردازیم: حافظه داخلی و حافظه رم! نسخه Reloaded این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 رونمایی شده است در صورتی که پوکو ام ٢ در دو نسخه ۶/۶۴ و ۶/١٢٨ گیگابایتی عرضه شده بوده است. همچنین Poco M2 Reloaded از درگاه کارت حافظه‌ جانبی بهره می‌برد.

مقایسه تراشه Poco M2 Reloaded

سیستم دوربین این گوشی، در بخش دوربین اصلی از چهار سنسور ٢+۵+٨+١٣ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو و در بخش دوربین سلفی، از تک سنسور ٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای جای خوش کرده است.

خوشبختانه جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، پورت اینفرارد و درگاه Type-C در این گوشی قرار گرفته‌اند. بلوتوث نسخه ۵.٠، وای‌فای ۵ و پشتیبانی از اینترنت 4G، بخش ارتباطات Poco M2 Reloaded را تشکیل می‌دهند. حسگر تشخیص اثرانگشت در قاب پشتی و چسبیده به ماژول دوربین این گوشی قرار گرفته است.

در نهایت، باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی در گوشی Poco M2 Reloaded به کار رفته است که به گفته پوکو، تا دو روز می‌تواند شما را در یک چرخه شارژ، همراهی کند؛ همچنین این باتری از شارژ سریع ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند اما شارژر قرار گرفته در جعبه، توان ١٠ واتی دارد و شما برای تهیه شارژر ١٨ واتی، باید هزینه جداگانه‌ای را بپردازید.

باتری پوکو M2 Reloaded

قیمت Poco M2 Reloaded

گوشی Poco M2 در زمان معرفی‌اش، با قیمت پایه ١٠,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١۴۶ دلار) عرضه شد. به نقل از EqualLeaks، پوکو M2 Reloaded به عنوان نسخه جدید این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ٩,۴٩٩ روپیه‌ای (معادل ١٢۶ دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

نظرتان در مورد نسخه Reloaded گوشی Poco M2 چیست؟ ارزش خرید و عملکرد این گوشی در مقابل رقیبی مانند Realme C15 Qualcomm Edition چگونه است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب این همون ردمی ۹ هست با قیمت بالاتر

Milad7

آفرین زدی به خال 😛

S AH

اندروید ۱۰ یکم قدیمی نیست؟!
حداقل توقع من Redmi 9 با اندروید ۱۱ بود که …

ممد بمولا

پوکو ام3 با 500 روپیه بالاتر وجود داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️