حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۷ پرو با Snapdragon 720G و شارژر ۶۵ وات به قیمت ۲۷۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ریلمی

دو روز پیش ما دیدیم که ریلمی X7 پرو رسما معرفی شد. ریلمی یک مدل با نامی مشابه اما سخت افزاری متفاوت هم رونمایی کرده است. ریلمی ۷ پرو با Snapdragon 720G و شارژر ۶۵ وات به قیمت ۲۷۰ دلار رسما معرفی شده و یک مدل عادی هم دارد. در این مطلب با نمونه پرو آشنا خواهیم شد و در مطلب بعدی با ریلمی ۷ روبه رو می شویم.

ریلمی ۷ پرو

ریلمی ۷ پرو از همان Snapdragon 720G SoC موجود در ریلمی ۶ پرو بهره می برد، اما برخی از نسخه های پیشرفته تر را نسبت به مدل قبلی خود به ارمغان می آورد. بزرگترین ویژگی شارژ 65W SuperDart است که در حال حاضر فقط در برخی از مدل های سری X پرمیوم این شرکت در دسترس است. ریلمی ادعا می کند که می تواند باتری ۷ پرو 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 34 دقیقه از صفر تا 100 درصد پر کند.

برخلاف ۶ پرو که دارای LCD در اندازه 6.6 اینچی است ریلمی ۷ پرو مجهز به پنل Super AMOLED است. اندازه آن 6.4 اینچ و کوچکتر است، اما این باعث می شود که ریلمی ۷ پرو جمع و جورتر باشد و نگهداری آن راحت تر باشد. وضوح صفحه نمایش FullHD + است ، اما رفرش ریت آن از 90Hz به 60Hz کاهش یافته است. ریلمی به ما می گوید که این تصمیم با توجه به بازخورد مشتریانش اتخاذ شده است ، آنها صفحه نمایش 60Hz AMOLED را به صفحه LCD 90Hz ترجیح می دهند. به عنوان یک جایزه اضافی، ما در 7 Pro در مقابل نمونه نصب شده در کنار دستگاه که با نسخه قبلی خود همراه است ، Always-on Display و یک اسکنر اثر انگشت در نمایشگر دریافت می کنیم.

ریلمی ۶ پرو در مجموع دارای شش دوربین بود که شامل دو دوربین در جلو و چهار دوربین در عقب میشد. ریلمی ۷ پرو دارای یک واحد کمتر است، زیرا این شرکت دوربین زاویه دید ۸ مگاپیکسلی را در جلو حذف کرد، اما دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی سلفی را در ۶ پرو با دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در ریلمی ۷ پرو جایگزین کرد.

در قسمت پشت نیز تغییراتی در تنظیمات دوربین چهارگانه ایجاد شده است. ریلمی واحد تله فوتو 12 مگاپیکسلی را به نفع یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی حذف کرده است و در حالی که دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو را حفظ کرده است، دوربین اصلی اکنون از سنسور جدیدتر سونی 64 مگاپیکسلی IMX682 استفاده می کند.

ریلمی ۷ پرو، مانند 6 Pro با Dolby Atmos همراه است ، اما این بار با بلندگوهای استریو عرضه می شود – این ویژگی دیگری است که از تلفن های هوشمند برتر Realme به سری میان رده آن راه یافته است.

از دیگر نکات قابل توجه Realme 7 Pro می توان به درگاه USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، اسلات کارت microSD اختصاصی ، NavIC و پشتیبانی از GPS با فرکانس دو اشاره کرد. آزمون های تأیید اعتبار قابل اطمینان بودن گوشی های هوشمند TUV Rheinland را داراست و در مقابل پاشش آب هم مقاوم است.

ریلمی ۷ پرو از Realme UI مبتنی بر Android 10 استفاده می کند. این دستگاه دارای رنگ Mirror Blue و Mirror Silver است و دارای دو پیکربندی حافظه است: ۶+۱۲۸ و ۸+۱۲۸ گیگابایت. قیمت آن از  ۲۷۰ تا تا ۳۰۰ دلار است می شود.

نظر شما درباره ریلمی ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خیلی خوبه ولی k30 ultra یه چیز دیگست…

Taha

نه خوبه نه بده میشه. گفت متوسطه

AŁɪ

بخاطر دوربین خوبش ،و شارژر ۶۵ وات و صفحه نمایش امولد ارزش داره .

Mahdi

کی ۳۰ الترا

The Destroyer

مقایسه این با کی ۳۰ الترا درست نیست
چون تو دو تا بازار متفاوتن
و قبلا تا حدودی میشد قیمت هند رو با چین مقایسه کرد چون به هم خیلی نزدیک یا حتی برابر بودن (مثل پوکو ایکس ۲ و ردمی کی ۳۰ موقع معرفی) ولی الان چون هند مالیات گذاشته رو گوشیای چینی کلا گرونتر از قیمت خود چین در میان همشون
بر این اساس فعلا از سوی شیائومی این گوشی گزینه بهتری به عنوان رقیب نداره
باید دید چی کار می‌کنه شیائومی
اگه همون ردمی ۱۰ایکس رو بیاره تو بازار هند احتمالا قیمتاشون مشابه هم میشه

ArmanBgold

نه واقعا گوشی خوبیه😍😍👌

Milad7

بد نیست ارزش خرید داره
اسپیکر استریوش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)