حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن احتمالا ۱۵ وات باشد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

گزارش های اخیر اطلاعات زیادی را در مورد تلفن هوشمند آتی سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition فاش کرده است. بسته به بازار، انتظار می رود این گوشی در نسخه های 4G LTE و 5G وارد بازار شود. شایعات حاکی از آن است که ممکن است در پایان ماه جاری یا اکتبر عرضه شود. امروز ، Galaxy S20 FE 5G در پایگاه داده سازمان 3C چین ظاهر شد. گواهینامه 3C نشان می دهد که به زودی در چین راه اندازی می شود. همچنین مشخص شد که شارژر گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن احتمالا ۱۵ وات باشد. این همان شارژری این که همراه با گلکسی A11 عرضه می شود.

شارژر گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

گزارش های گذشته نشان می دهد که شماره مدل Galaxy S20 Fan Edition با SM-G781 مشخص شده است. اخیراً مدل های مختلفی از گلکسی S20 Fan Edition با دریافت گواهینامه Bluetooth SIG دیده شده است. امروزه گوشی چینی گوشی با شماره مدل SM-G7810 گواهینامه 3C دریافت کرده است. این گوشی برای چین بوده و از قابلیت اتصال 5G پشتیبانی می کند.

مشخص شده است که این تلفن ممکن است با یک شارژر همراه باشد که دارای شماره مدل EP-TA20 است. شارژر تا 9V / 1.67A یا (15W) از سرعت شارژ پشتیبانی می کند.

مشخصات Samsung Galaxy S20 FE (شایعه)

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

سامسونگ Galaxy S20 FE با طراحی Infinity-O و نمایشگر S-AMOLED 6.5 اینچی وارد بازار می شود. این پشتیبانی از وضوح تصویر Full HD + و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را به همراه دارد. Snapdragon 865 احتمالاً انرژی این تلفن هوشمند را تأمین می کند. برخی از انواع کشورها از جمله مدلی که به هند ارایه می شود می توانند به Exynos 990 مجهز شوند.

Galaxy S20 Fan Edition می تواند دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد. سیستم دوربین سه گانه اصلی این گوشی می تواند به سنسور 12 مگاپیکسلی Sony IMX555 ، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی مجهز شود.

سامسونگ Galaxy S20 FE دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه با سیستم عامل Android 10 مبتنی بر One UI 2.5 است. برای ذخیره سازی بیشتر ، دستگاه مجهز به شیار کارت microSD است. Galaxy S20 Fan Edition ممکن است با باتری 4500 میلی آمپر ساعت ارائه شود.

انتظار می رود این تلفن هوشمند از بدنه ای ضد آب و ضد گرد و غبار دارای گواهی IP68 بهره ببرد. Navy ، Lavender ، Sky Sky ، قرمز ، سفید و نارنجی نسخه های رنگی مورد انتظار دستگاه هستند

نظر شما درباره این شارژر برای گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

ما اهل کوفه نیستیم، اپل تنها بماند…

علی ستاری‌فر

سلام دوستان
یه سوال
تا ۶ تومن بهتر از نوت ۹اس سراغ دارید؟

The Destroyer

آره نوت ۹ پرو😂
البته با حافظه داخلی کمتر

علی ستاری‌فر

و یه سوال دیگه
نوت ۹اس ۴،۶۴ توی در حالت عادی چقدر از روش ازاده؟

روش=رمش

m.b

1.5-2

در کل گوشی های شیا معمولاً هر گوشی‌ای نصف رمش پره…
6 گیگ اگر باشه 3 گیگ پره
4 اگر باشه 2-2.5 گیگ پره
3 گیگ اگر باشه 1.5-2 گیگ پره

علی ستاری‌فر

ممنون
و یه سوال دیگه
این گوشی برای یکی از فامیلامون هست
استفاده اصلی خودش اینستا هست ولی دو تا بچه کوچیک داره باهاش بازی میکنن (البته قطعا بازی هاشون سنگین نیست) بنظرت چند سال دوام میاره؟
پ.ن: ببخشید سوالام هم زیاد بود هم یکی یکی به ذهنم رسید🙏🙏

m.b

دوام منظور چیه؟
از لحاظ سالم موندن یا از لحاظ اینکه کارایی بالاش رو حفظ کنه و افت نکنه؟
از لحاظ سالم موندن نمیشه پیش بینی کرد… امیدوارم طی سالیان آسیبی نبینه…
اگر از لحاظ سالم موندن اتفاقی نیافته از لحاظ کارایی با توجه به استفاده هایی که گفتی باید تا 4 سال یا همین حدود حتی راهی کنه هر سه نفر رو… البته تو این چهار سال اون دو تا فینگیلی هم بزرگ میشن و حجم بازی هاشونم بزرگ میشه… اما کم و بیش من فکر میکنم 4 سال راهی کنه…

m.b

“ببخشید سوالام هم زیاد بود هم یکی یکی به ذهنم رسید”
خواهش میکنم داداش… شرمنده میکنی… 🙏❤️

The MTest MT

داش کالافم بزنن بچه هایش ۲-۳ سالو دووم داره

AŁɪ

کدوم خری این رو میخره🙂

Milad7

شارژر 25 وات هم منسوخ شده …دیگه 15 وات که هیچ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)