حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۱ منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

بعد توقف چندهفته‌ای انتشار آپدیت های متداوم، HMD Global بالاخره آپدیت اندروید ۱۰ نسخه گو را برای یکی از گوشی‌های پایین رده‌اش یعنی نوکیا ۲.۱ منتشر کرد. به این ترتیب آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۱ منتشر شده که خبر خوبی برای کاربران است.

 آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۲.۱

گوشی نوکیا ۲.۱ در سال ۲۰۱۸ با نسخه ۸.۱ اندروید نسخه گو عرضه شد و طبق قول نوکیا قرار بود که آپدیت اندروید ۱۰ نسخه گو در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ منتشر شود و همان‌طور که می دانیم این امر محقق نشد و بعد از چند ماه بالاخره قرار است این آپدیت عقب افتاده به زودی در همین ماه منتشر شود.

نوکیا ۲.۱

اکانت رسمی نوکیا در توییتر اعلام کرد که این آپدیت هم اکنون منتشر شده و به مرور زمان تمامی افرادی که صاحب این گوشی هستند آن را دریافت خواهند کرد. از قابلیت های جدید این آپدیت می توان به پاسخ هوشمند در نوتیفیکیشن ها، حالت شب و الگوریتم جدید رمزنگاری نام Adiantum اشاره کرد. در نخست این آپدیت در کشورهای بنگلادش، هند، کامبوج، لائوس، میانمار، مالزی، فیلیپین، سریلانکا و تایلند برای ۱۰ درصد از کاربران منتشر می شود و تاریخ هفده شهریور به دست همگان می رسد.

اندروید ۱۰ نسخه گو (Android 10 Go Edition) رسما معرفی شد: گوشی اندرویدی ۲۷ دلاری

اگر نوکیا ۲.۱ رو کاملاً به خاطر ندارید از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین این گوشی مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی، سلفی درگاه هدفون و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است. از تمامی جوانب این گوشی یک محصول پایین به حساب می‌شود ولی جالب است که نوکیا تا کنون ۲ آپدیت بزرگ که نسخه اندروید آن را ارتقا داده برای این گوشی منتشر کرده است و اگر نوکیا همچنان به رسوم گذشته‌اش پایبند باشد یک آپدیت دیگر در سال آینده راهی این گوشی خواهد شد.

نظر شما درباره پایبندی نوکیا به ارائه آپدیت حتی برای گوشی های پایین رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بی خیال نوکیا گند زده کلا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی