حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 2.1 (نوکیا 2 جدید) با بلندگوی استریو رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | نوکیا

نوکیا 2.1 جدیدترین پایین رده نوکیا است که قرار است در رده قیمتی مناسب مواردی را به شما ارایه کند که حتی برخی میان رده های لوکس هم به شما ارایه نمی کنند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نوکیا 2.1 یا همان نوکیا 2 جدید بیشتر آشنا شویم.

نوکیا 2.1

نوکیا 2.1

یکی از مهم ترین نکات فروش در نوکیا 2 را می توان عمر باتری و قیمت بسیار خوب آن دانست و شاید از این ها مهم تر را بتوان سیستم عامل به روز این دستگاه عنوان کرد. حالا نوکیا 2.1 (Nokia 2.1) با همان نکات کلیدی به روز شده و قرار خیل عظیمی از کاربران که به دنبال یک موبایل خوش قیمت و کارا هستند را به خود جلب کند و راه ورود به اکوسیستم نوکیا و خرید موبایل ارتقا یافته بعدی از برند نوکیا را باز کند!

باتری نوکیا 2.1 همان 4000 میلی آمپر است که قرار است نمایشگر 5.5 اینچی HD این دستگاه و اسنپدراگون 425 را که با 1 گیگابایت حافظه رم همراه است را تغذیه کند. با نوکیا 2.1 خوشحال باشید چون نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 با دست گل های مدیاتک (!) همراه شده اند. بله درست خواندید، حافظه رم 1 گیگابایت است و شاید چالب تر باشد که بدانید حافظه داخلی همان 8 گیگابایت باقی مانده است. به دلیل اینکه نوکیا 2.1 هم از اندروید اویو گو (Android Oreo Go) استفاده می کند، این میزان حافظه داخلی و حافظه رم برای ان مشکلی ایجاد نمی کند.

نوکیا 2.1

نوکیا 2.1

دوربین اصلی نوکیا 2.1 برابر 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است تا در مجموع شما را به حد قابل قبولی از رضایت برساند اما به نظر من اصل رضایت از نوکیا 2.1 را می توان جای دیگری یافت، جایی که بلندگوی استریو روی لبه جلوی دستگاه دیده می شود و این واقعا اولین مرتبه ای است که دستگاهی در این رده قیمتی با این قابلیت قرار است عرضه شود! البته شارژر 10 واتی (5 ولت 2 آمپر) را برای دستگاهی حدود 100 یورو از یاد نبرید!

نوکیا 2.1

نوکیا 2.1

خب به نظر می رسد که مشخص است ما از ارایه نوکیا 2.1 بیشتر از نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 راضی هستیم (!) اما به زودی درباره آن دو فرزند زن بابا (!) هم صحبت خواهیم کرد اما قبل از آن، نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا 2.1 بتواند فروش بهتری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

نوکیا رسما ترکونده
قیمتش رو نگفتید؟

Naranj

تشکر
لطفا ایمیلتون رو بدین

mTAAHAAm

100£

علی شیخ زاده

ما که چیز خاصی ندیدیم

mTAAHAAm

خیلی خوبن حتما فروش خوبی می کنند

Mortazavi

خاك بر سر نوكيا
واقعا يه خودزني سوني طور كرددد

آخه گوشي به اين خوبي و رم١

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)