حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد ۱۰.۸ اینچی نسل هشتم با USB C و Face ID اراه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت

چند روز پیش بود که تصاویر فاش شده از آیپد ایر ۴ را با هم دیدیم. امشب اما ادعا می شود که طراحی مربوط به iPad جدید نیز منتشر شده است. این طرح ها توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شد و ادعا می کند که جزئیات مربوط به آیپد نسل هشتم را ارائه می دهد. جالب اینکه شاید آیپد ۱۰.۸ اینچی نسل هشتم با USB C و Face ID اراه خواهد شد!

آیپد ۱۰.۸ اینچی

این شماتیک یک iPad را با طرحی شبیه به iPad Pro نشان می دهد. حاشیه های باریکی در کنار آن وجود دارد، اتصال USB-C در پایین، چیزی که به نظر می رسد یک آهنربا Apple Pencil در کنار آن و Smart Connector در پشت است. جالب اینجاست که این گزارش همچنین می افزاید که آیپد نسل ۸ از پشتیبانی Face ID نیز برخوردار است.

آیپد ۱۰.۸ اینچی

آیپد ۱۰.۸ اینچی

گزارش 91Mobiles نشان می دهد که این تصاویر مدل پایه iPad نسل هشتم را نشان می دهد. این می تواند جایگزین آیپد فعلی 329 دلاری با نمایشگر 10.2 اینچی باشد. Ming-Chi Kuo قبلا گزارش داده بود که اپل در سال 2020 یک آیپد 10.8 اینچی جدید عرضه می کند.

اوایل هفته جاری، یک گزارش منتشر شده داشتیم که ادعا می کند iPad Air 4 آینده را با همان طراحی تمام صفحه بدون حاشیه، اتصال USB-C و دوربین تکی با فلش در پشت نشان می دهد. آن گزارش درز شده نشان می دهد که iPad Air 4 همچنین به جای Face ID دارای تأیید هویت Touch ID در دکمه پاور است.

این وضعیت جالبی به وجود می آورد زیرا 91Mobiles ادعا می کند که آیپد 10.8 اینچی 329 دلاری دارای Face ID خواهد بود، که منطقی نیست. بسیار بعید است که iPad Air 4 با قیمت بالاتر از Touch ID در دکمه روشن / خاموش استفاده کند، در حالی که iPad اقتصادی نسل ۸ از Face ID برخوردار است. شایعات همچنین حاکی از آن است که iPad Air آینده ممکن است پشتیبانی از Magic Keyboard را اضافه کند.

اپل اخیرا چندین آیپد جدید را در یک بانک اطلاعاتی نظارتی اوراسیا ثبت کرده است. این بدان معناست که ما می دانیم اپل به زودی iPad های جدیدی را برای تازه سازی سخت افزار آماده می کند، اما پرونده های نظارتی هیچ تأییدی بر طراحی صنعتی یا جزئیات مدل خاص ندارند.

نتیجه نهایی در اینجا به چشم می خورد، اما ما بسیار تردید داریم که نسخه جدید آیپد 329 دلاری Face ID را شامل شود. شما چطور فکر میکنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

Face ID عالیه خیلی بهتر از Touch ID

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)