حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ال جی وینگ 5G حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 24 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی وینگ دستگاهی با فرم فکتور خاص است. این برند کره ای دو انتخاب دارد، یک اینکه آن را پرچمدار طراحی کند و قیمتش خیلی بالا برود و دو اینکه میان رده باشد و قیمتش را کنترل کند. امروز گفته می شود که قیمت ال جی وینگ 5G حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. این یعنی ال جی راه حل دوم را انتخاب کرده است. قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای یک گوشی با دونمایشگر و فرم فکتور خاص، حتی اگر اسنپدراگون ۷۶۵ داشته باشد باز هم جذاب است.

قیمت ال جی وینگ 5G

چند روز پیش دو ویدئو فاش شد که LG Wing آتی را برای چند ثانیه با شکل عجیب T و فرم فکتور چرخان در عمل نشان می دهد. گزارش جدید درباره قیمت دستگاه این گوشی بالدار (!) است. به گفته یک منبع ناشناس، قیمت ال جی Wing پاییز امسال در ایالات متحده حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. اپراتور Verizon ممکن است یکی از شرکتهای ارائه دهنده آن باشد. انتظار می رود دوربین سه گانه در پشت با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را برای آن ببینید. قدرت ال جی Wing توسط کوالکام اسنپدراگون 765G تأمین خواهد شد.

بال دستگاه دارای صفحه اصلی است که به حالت افقی می چرخد تا یک صفحه ثانویه کوچکتر در زیر آن آشکار شود و آن شکل T را ایجاد کند. صفحه اصلی شایعه شده است که 6.8 اینچ است، در حالی که نمایشگر کوچکتر در حدود 4 اینچ است.

ال جی وینگ را در واقعیت ببینید

ال جی کاملاً از روند تلفن تاشو عبور نکرده است. در عوض، این شرکت جهت دیگری را در پیش گرفته است. آنها در حال کار بر روی دستگاه جدید با صفحه نمایش چرخان بوده که می توان آن را به عنوان LG Wing جدید معرفی کرد و به نظر می رسد که شاید به یک معرفی احتمالی نزدیک باشد.

چشم های خود را به بال (معنی Wing) جدید ال جی روشن کنید! دستگاه جدید به لطف بچه های اندروید اوتوریتی، در یک ویدئو فاش شده است. این کلیپ کوتاه استفاده های احتمالی این گوشی را با صفحه نمایش چرخان نشان می دهد. نمایشگر اصلی یک برنامه ناوبری را به ما نشان می دهد، در حالی که نمایشگر ثانویه دارای کنترل پخش موسیقی است و همچنین می توانیم مشاهده کنیم که کاربر در حالی که در جاده است تماس برقرار کند.

شاید جذاب ترین بخش این فیلم این باشد که برای نمایش یک دوربین سلفی، یک سوراخ از پانچ یا سوراخ در صفحه نمایش نشان نمی دهد. باید دید که ال جی چه راهکاری برای آن اندیشیده است.

ال جی وینگ را در واقعیت ببینید

ال جی در حال حاضر تلفن هایی را با نمایشگرهای ثانویه اختیاری، اخیراً LG V60 و LG Velvet روانه بازار کرده است. گیمرها این تلفن ها را به طور خاص برای ویژگی نمایشگر دوگانه در نظر گرفته اند، که به آنها امکان فضای بیشتری برای کنترل های روی صفحه و سایر عناصر ثانویه بازی های تلفن همراه می دهد.

اما با وجود LG Wing، فضای نمایشگر محدودتر از صفحه نمایش ثانویه است، زیرا به نظر می رسد نسبت 1:1 و تقریباً نیمی از اندازه صفحه نمایش اصلی است. با این حال، این ویدئو نشان می دهد که چگونه توسعه دهندگان بازی هنوز هم می توانند از آن صفحه کوچکتر استفاده خوبی داشته باشند. ایده قرار دادن نقشه یک بازی مسابقه ای روی نمایشگر بالا که باعث مسدود نشدن فضای ارزشمند در صفحه اصلی می شود، در اینجا کاملاً منطقی است.

نظر شما چیست؟ منتظر LG Wing هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

«حتی اگر اسنپدراگون ۷۶۵ داشته باشد باز هم جذاب است.»
😶
Are you kidding me🙁

نیما عرفانی

اون کلمه ی Are از کامنتت موند رو صفحه ی گوشیم ، خدا شاهده ترسیدم گفتم صفحه BOE هم burn in شد😑 بعد گوشیو ریست کردم درست شد⁦🤦‍♂️⁩🤲.
نفسم بالا نمیومد🥴

AŁɪ

😅 جدی !
گوشیت جن زده شده 😶 آنابل رفته تو گوشیت 😂

نیما عرفانی

🕶️🕴️

Taha

به دل نمیشینه طراحیش🙄

نیما عرفانی

میشه گفت الجی در قبال گوشی های با فرم فکتوره خاص استراتژی موتورولا برای ریزرفون رو داره و از رویکردش میشه اینجور برداشت کرد که تمرکزش بیشتر رو میان رده ها معطوف شده تا پرچمدار.

Taha

آقای عرفانی به نظر شما بهترین طراحی رو تو گوشی های ۲۰۲۰ کدوم گوشی داره؟
علی فکر کنم تو میگی iqoo 5 pro BMW

نیما عرفانی

والا هنوز ۴ ماه از ۲۰۲۰ مونده و صبر میکنم گوشی های آتی معرفی بشن بعد به یه جمع بندی نهایی در همین رابطه برسم اما اگه بخوام بین گوشی های فعلی فقط یکیو از نظر طراحی و ظاهر انتخاب کنم که به شدت مورد پسندم واقع شده، قرص و محکم میگم نوت ۲۰ اولترا رنگ مسی و قطعاً جزو اولویت های خریدم برای جایگزینی با میت ۲۰ پرو قرار داره.

The MTest MT

اکسپریا 5 مارک 2

Mahdi

نوت۲۰الترا سفید

نیما عرفانی

👍👌
قشنگ روح و روان آدمو مورد عنایت قرار میده…
✓http://uupload.ir/files/r5sf_galaxy-note-20-series-24.jpg
✓http://uupload.ir/files/67qj_day-la-gia-ban-chinh-thuc-cua-samsung-galaxy-note-20-ultra-5g.jpg

Taha

ای کاش توش هم مثل بیرونش زیبا بود👌

نیما عرفانی

درسته اما معیار انتخابم فقط براساس فاکتورِ طراحی بود که خودت سؤال پرسیدی.منم اگه بخوام یه زمان نوت ۲۰ اولترا بگیرم قطعاً مدل اسنپشو در نظر میگیرم نه اگزینوس .

Mahdi

لامصب خیلی خوشگله ، البته منم از نظر طراحی گفتم وگرنه اگزینوس رو از همه پردازنده ها بدتر میدونم

Mahdi

خیلی رو طراحیش کار کردن

Taha

ممنون🙏

نیما عرفانی

خواهش
⁦❤️⁩🎼

AŁɪ

تا به اینجای کار همونو که گفتی دوس دارم ولی باید صبر کرد که همه پرچمدارای ۲۰۲۰ بیان تا تصمیم قطعی بگیرم .

online_wireless

اسنپ ٧٦٥ اونم با اين قيمت اصلا جذاب نيست

online_wireless

نميدونم چرا الجي جديدا داره از پردازنده هاي قديمي تو گوشي هاي بروزش استفاده ميكنه

Mahdi

خب بنظرت الجی ولوت فورجی با اسنپدراگون ۸۴۵ بهتره یا جاش یه اسنپ ۷۳۰جی میزاشت؟

online_wireless

هیچکدوم، باید از اسنپ ۸۵۵ استفاده میکرد که هم مقرون به صرفه تر و ارزونتر از ۸۶۵ هست و هم قدرتمنده.
در ضمن وقتی تونسته تو گوشی فوق العاده الجی وی ۶۰ از اسنپ ۸۶۵ استفاده کنه اونم با قیمتی نزدیک به گوشی ولوت پس اینارو هم میتونست و این نشون میده سیاست درستی انتخاب نکرده وگرنه میتونست فروش خیلی زیادی کنه چون کیفیت ساختشونم خوبه

MohammadFarhaadi

به نظر من هم واقعا نسبت به طراحی و امکاناتش قیمت مناسبی داره.اگر موتورلا یا سامسونگ این گوشی رو میزدن قیمتش رو بالای ۱۵۰۰ دلار میزدن شک نکنید.توجه کنید که لولای این گوشی واقعا خاصه و چند محورست و با چرخوندن نمایشگر پشت خودش تو جای درست قرار میگیره برای بستن هم همینطور.علاوه بر این،این رو هم در نظر بگیرید که رابط کاربری رو الجی برای این گوشی شخصی سازی و بهینه میکنه و مطمئنا تو برنامه و بازیای مختلف نمایشگر دوم را نقش مهمی رو ایفا میکنه.

Milad7

بخوای به سام و هواوی نگاه کنی پرچمدار خوش قیمتی هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)