حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A12 در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی A11 (تصویر بالا) که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد، به زودی جانشین خود را خواهد دید. سم موبایل گزارش می دهد که سامسونگ گلکسی A12 با شماره مدل SM-A125F هم اکنون در سامسونگ در حال توسعه است و ممکن است طی چند ماه آینده رونمایی شود.

گلکسی A12

گفته می شود این گوشی برای رده اقتصادی از این برند است و در مقایسه با نسخه قبلی خود تفاوت چشمگیری نخواهد داشت. با این حال، سامسونگ گلکسی A12 شاهد پیشرفت در بخش ذخیره سازی است که از 32 گیگابایتی به 64 گیگابایت می رسد. جدا از این، انتظار داریم گلکسی A12 سامسونگ با نمایشگر LCD ، دوربین های عقب سه گانه و در چهار گزینه رنگی ، مشکی ، سفید ، قرمز و آبی ارایه شود.

این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر می توانیم از آنها کسب کنیم! برای کسانی که اطلاع ندارند، سامسونگ Galaxy A11 مقرون به صرفه ترین تلفن سری A از سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است.

این گوشی در هند رونمایی نشده است، اما در سطح جهان با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی HD +و دارای سوراخ برای دوربین سلفی یا به قول سامسونگ، Infinity-O عرضه می شود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ همراه با رم ۲ گیگابایتی یا ۳ گیگابایت و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی استفاده می کند که با استفاده از کارت میکرو SD قابل ارتقا تا 512 گیگابایت است.

گلکسی A11 از باز کردن چهره و اثر انگشت برای بیومتریک برخوردار است. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین سه گانه است که به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ، در قسمت پشتی قرار شده است.

این گوشی در بخش دوربین سه گانه اصلی شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 2MP و دوربین سوم زاویه دید عریض 5MP است. در جلو، تلفن از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی استفاده می کند. یک باتری 4000 میلی آمپری با شارژ سریع 15W نیز ارایه می شود. علاوه بر این ، سامسونگ Galaxy A11 دارای OneUI مبتنی بر Android 10 از گزینه های استاندارد اتصال از قبیل 4G LTE ، پشتیبانی دو سیم کارت ، وای فای ، بلوتوث ، جک هدفون 3.5 میلیمتری و GPS بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ی گوشی مضخرف دیگه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)