حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر به یاد داشته باشید ما مدتی گزارش هایی درباره گلکسی فولد لایت یا یک گوشی تاشو ارزان سامسونگ می شنیدیم. هنوز این دستگاه معرفی نشده است. امروز گزارشی منتشر شده که می گوید گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است. براساس این گزارش، سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید تاشو است که به لحاظ قیمتی افراد بیشتری قادر به تهیه آن هستند.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ

گزارشی از SamMobile عنوان کرده است که تلفن های هوشمند تاشو در حال حاضر گران هستند، اما ممکن است این روند به زودی تغییر کند چرا که شاید یک تلفن هوشمند جدید تاشو ارزان قیمت در دست سامسونگ باشد. این سایت فاش کرد که این غول فناوری دارای یک دستگاه جدید در چنته است که با شماره مدل SM-F415 در دست توسعه بوده ولی هنوز تاریخ معرفی مشخصی ندارد.

حتما می دانید که که “F” در این شماره مدل اشاره به “تاشو” بودن دارد. این گزارش حاکی است، این روند برای تلفن های هوشمند تاشو این شرکت اتخاذ شده است.

برای مثال Galaxy Fold نسل اول دارای شماره مدل SM-F900 بود، در حالی که Galaxy Z Flip دارای شماره مدل SM-F700 است. همچنین جالب است بدانید که Galaxy Z Fold 2 جدید دارای شماره مدل SM-F916 است. با توجه به عدد 4 در ابتدای بخش عددی این مدل می توان گفت انتظار یک دستگاه میان رده را باید داشته باشید.

گذشته از شماره مدل، وب سایت همچنین مجوز Wi-Fi را برای دستگاهی با شماره مدل “SM-F415F / DS” کشف کرد. این سند نشان می دهد که دستگاه بر روی اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد. همچنین نشان می دهد که از Wi-Fi b-g /n/ac و Wi-Fi Direct دو باند بهره می برد.

نظر شما درباره گوشی تاشو ارزان سامسونگ چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

هر وقت سامسونگ حرف از چیز ارزون میزنه تن و بدن آدم میلرزه😅😂
P.n :پرچمداراش هم اشغالن چه برسه ارزوناش.

online_wireless

بنظرم ارزان قيمت از ديد سامسونگ ارزون نيست و فقط صرفا ارزونتر از نسخه موجود هست و در حقيقت بازم گرونه

Mahdi

اوه ارزون اوه پلاستیک

Taha

دوستان mi 9t pro گوشی خوبی هست؟
مثلاً داغ می‌کنه ؟ یا اینکه باتریش خوب هست؟
فکر کنم فینچ این گوشیو داره اگه میشه جواب منو بده(اگر بقیه هم جواب دادن مشکلی نیست)

The MTest MT

گرونش که اون بود ..ید وای بر ارزانش

Milad7

سامسونگ و ارزونی ؟ 😐

Milad7

به هر حال امیدوارم قیمت نسل جدید گوشی ها کاهش پیدا بکنه تا افراد بیشتری بتونن لذت استفاده از گوشی های تاشو را تجربه بکنند 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)