حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۵ و پیکسل 4a مدل 5G را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

تصاویر جدید درز شده ممکن است اولین نگاه به پیکسل ۵ و پیکسل 4a مدل 5G را ارایه کنند. تصویری که می تواند پیکسل ۵ را به رنگ سیاه و پیکسل 4A مدل 5G را به رنگ سفید نشان دهد، از یک پست حذف شده در Reddit دیده شده است. طبق اطلاعات XDA Developers، آنها همچنین شامل جزئیات مربوط به مشخصات تلفن ها هستند که به نظر می رسد با اطلاعاتی که قبلا فاش شده مطابقت دارد. اجازه بدهید پیکسل ۵ و پیکسل 4a مدل 5G را در واقعیت ببینیم. این دو دستگاه بسیار شبیه به یکدیگر و البته شبیه به پیکسل 4a هستند.

پیکسل ۵ و پیکسل 4a مدل 5G

گوگل، پیکسل 4A را در اوایل این ماه ارایه کرد و اعلام کرد که پیکسل ۵ و پیکسل 4A مدل 5G به زودی در پاییز امسال، به احتمال زیاد اوایل ماه اکتبر عرضه می شوند. هفته گذشته رندرهای پیکسل ۵ به بیرون درز کردند که یک سنسور اثر انگشت در قسمت عقب دستگاه، یک آرایه دوربین مربعی شکل با دو دوربین، یک فلش و یک دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر را نشان می دهد.

رندر قبلی Pixel 5

رندرهای پیکسل ۵ دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی را نشان می دهد

اگر تصویر جدید Reddit دارای اعتبار باشد، به نظر می رسد که آن مشخصات را نیز صحیح ارایه می کند و با شایعات قبلی موافق است که پیکسل ۵ دارای تراشه اسنپدراگون 765G است. اطلاعات جدید همچنین حاکی از داشتن یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۸ گیگابایت رم و نمایشگر ۹۰ هرتزی است. اگر این اطلاعات صحیح باشد، قاب پشت آن پلاستیکی خواهد بود و هیچ جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد. مانند پیکسل ۴، پیکسل ۵ هم باید از لنزهای با زاویه دید عریض و همچنین دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی برخوردار باشد.

پیکسل 4A مدل 5G بسیاری از مشخصات مشابه را خواهد داشت، اما با باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۶ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۶۰ هرتز و مطابق جدیدترین گزارش، جک هدفون 3.5 میلی متری را در بر می گیرد.

رندر قبلی Pixel 4a 5G

تاریخ معرفی پیکسل 4a 5G و پیکسل ۵ احتمالا ۹ مهر ۹۹ باشد

منتظر گوشی های جدید گوگل هستید؟ کدام یک برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

سنسور اثر انگشت پشت دسگاه !
مگه میشه آخه ، حداقل بغل دسگاه میزاشت

Milad7

آره متاسفانه خراب کرده دیگه دوره حسگر پشت گشی تمام شده!

aminkaabi

گوگل پیکسل عالیه. تنها گوشی که گرفتم و فوق العاده راضی نگه ام داشت. سرعت بالا و روان ، دوربین با کیفیت فوق العاده و آپدیت های سریع. با جرأت میگم بهترین گوشی ممکن در بازار هستش. مخصوصاً برای من که شکل گوشی اصلا واسم مهم نیست و تنها کاربرد و امکانات گوشی و آپدیت که در اختیارم میذاره مهمه. چیزی بهتر از این مدل پیکسل پیدا نکردم.

تنها مشکل باتری هستش که بعد از ۲ سال دیگه کیفیت اولیه و قدرت نگه داشتن شارژ از دست میده.
و گرنه همه چی عالیه و اگر ۵ اومد حتما به جیب مبارکم نگاه میندازم و بین میخرمش. الان دوتا گوشی دارم پیکسل ۲ و ایسوس زنفون ۳(همه چی حتی باتری فوق العاده است)، حتما بین زنفون ۷ و پیکسل ۵ یه نگاهی میندازم که یکی رو انتخاب کنم.

Dr.Nazer

سلام غارنشین!

Milad7

فقط عاشق دوربین پیکسل 5 هستم !!!

david2arc

به سال 2017 خوش آمدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)