حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید آیفون XR و خانواده آیفون ۱۱ پرو پس از معرفی آیفون ۱۲

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل

ما به ماه سپتامبر نزدیک می شویم که اغلب اوقات خبر بزرگ بعدی را از تلفن های هوشمند اپل به ارمغان می آورد. با این حال، امسال به دلیل همه گیری کرونا، شرایط کمی متفاوت خواهد بود. این شرکت به جای برنامه معرفی معمول سپتامبر خود، سری جدید آیفون ۱۲ را به اکتبر می برد. این دستگاه ها برای علاقه مندان اپل بسیار مهم خواهند بود زیرا اولین آیفون هایی هستند که دارای اتصال 5G هستند. امروز می شنویم که توقف تولید آیفون XR خانواده آیفون ۱۱ پرو پس از معرفی آیفون ۱۲ صورت خواهد گرفت. این اقدام معمولا در جهت تمرکز بر فروش بهتر محصولات جدید است.

توقف تولید آیفون XR

گفته می شود که به محض انتشار آیفون های جدید، اپل تولید مدل های قدیمی را متوقف می کند. این بار البته منظور از «قدیمی» همین آیفون های نسل قبل است.

منبع اطلاعات جدید حساب توییتر iAppleTimes است. ظاهراً این منبع با این موضوع آشنا است و طبق این گزارش، اپل پس از عرضه آیفون ۱۲، تولید آیفون XR را متوقف خواهد کرد. طبق اطلاعات، در دسترس بودن آیفون SE قدرتمندتر، گزینه جایگزین بهتری را نسبت به XR در اختیار کاربران قرار می دهد.

این شرکت نمی خواهد قیمت XR را دیگر بیشتر از این کاهش دهد. می دانیم که در نهایت، برخی از کاربران هنوز یک XR مدرن را نسبت به آیفون SE 2020 ترجیح می دهند که به نظر می رسد مانند یک آیفون ۸ به روز شده باشد.

برای کسانی که هنوز ظاهر مدرن تری را ترجیح می دهند، منبع گفته است که آیفون ۱۱ که در واقع جانشین XR است، هنوز تولید خواهد شد. مدل سال گذشته کاهش قیمت را تجربه می کند و با قیمت 549 دلار شروع می شود. این گوشی در حال حاضر 699 دلار قیمت دارد، بنابراین در پایان، قیمت 150 دلار کاهش می یابد که بسیار عالی است. شایان ذکر است که آیفون ۱۱ تنها دستگاهی است که امسال زندگی خود را حفظ خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است که اپل به سمت توقف تولید آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس حرکت خواهد کرد. از این گذشته، با عرضه آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس این شرکت معتقد است که هیچ دلیلی در نگهداری مدل های سال گذشته وجود ندارد. اگر به یاد بیاورید ، این شرکت سال گذشته وقتی سری آیفون ۱۱ را معرفی کرد، تصمیم مشابهی گرفت. این شرکت تولید iPhone XS و iPhone XS Max را متوقف کرد. تفاوت بزرگ اینجاست که مطمئناً ۱۱ پرو و ​​۱۱ پرو مکس نسبت به مدلهای 2018 موفق تر عمل کرده اند. تنها موفق واقعی سال ۲۰۱۸ را می توان آیفون XR دانست.

هرگونه کاهش قیمت در مدل سال گذشته، واقعاً برای مشتریان جالب خواهد بود اما برای اپل نه! از این گذشته، مطمئناً آیفون ۱۲ پرو و ​​۱۲ پرو مکس از پیشینیان خود پیشی خواهند گرفت. مدل های جدید از چیپست های پیشرفته تری بهره می برند که دارای معماری 5 نانومتری و دوربین های بهبود یافته هستند. علاوه بر این ، آنها قادر به پشتیبانی از سرعت های سریع چشمگیر شبکه نسل پنجم هستند

نظر شما چیست؟ هر چند که البته با شرایط فعلی خیلی نمی توان نظر کاربر ایرانی را درباره آیفون بپرسم!

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشحال شدم

lovenokia

خب تمام موجودی آیفون در دیجی کالا ناموجود شد !

Pouya

دوستان یه سوال ممنوعیت واردات ایفون روی قیمتای گوشی های اندرویدی چه تاثیری میزاره؟

m.b

به نظر من چون اونا بالاتر میرن، جا باز میشه که پرچمدار های اندرویدی هم بالاتر برند…
همچنین بخاطر ترس از ممنوع شدن واردات پرچمدار های اندرویدی گرون هم این احتمال تقویت میشه به نظرم…
البته رو میانرده ها فکر نکنم تاثیر زیادی داشته باشه…

Pouya

واقعیتش به فکر خرید گوشی هستم اول 9 تی می خواستم بخرم به خاطر باتریش که با اپدیت ضعیف شد پشیمون شدم نوت 9 اس ام به فکرش بودم که انقدر بزرگ و بد دسته که نمی تونم با ابعادش کنار بیام غیر از این مشکل اتصال به وای فای و گرد و خاک رفتن تو دوربینش دیگه کلا قیدشو زدم خواستم نوا 5 تی بخرم اون خبر که دیگه اپدیت نمیشن دو دلم کرد که با اپدیت دادن به پی 20 و میت 8 و اینکه خود هواویم گفت اپدیت داده میشه و فون ارنا هم گفت اینو احتمالا دوباره برم سمتش فک کنم تا چند روز اینده بخرمش اس 9 رو دادمش به مادرم الان مدت هاست که یه گلکسی نوت 4 تو خونه بود با اون دارم کار می کنم که فاجعست 5 بار در روز میره شارژ از همون اولشم که معرفی شد خریدیمش دیروز علاالدین و بازار موبایل ایران قیمت کردم 8.100 و 8.250 بود البته یه جا میگفت 8.650 شما پیشنهاد دیگه ای نداری مصطفی جان؟من پردازنده خوش دستی باتری برام خیلی مهمه البته نمایشگرم برام همیشه مهم بوده ولی تو این رده ی قیمتی دیگه نباید خیلی حساس شم یه پنل ای پی اس ال سی دی فول اچ دی کافیه البته نوت 9 اس میگن روشناییش کمه خیلی حتی از نوت 8 کمتر شده

sina1111

k30 5g
4500mah
765g
120Hz
همه ی این چیزایی که گفتی رو داره

Demon

عجب منم با نوت5 دارم سکته میزنم.

Pouya

sina1111 ممنونم ازت ولی بودجم همون اندازه ی نوا 5 تی هست اصلا پولم به اون گوشی نمیرسه علاوه بر این ابعادش مثل نوت 9 اسه زیادی بزرگه برام همین نوت 4 که الان دستمه زوری تحملش کردم دست خودم نیست عصبیم میکنه هر بار میخوای بالاشو لمس کنی باید دو دستی این کارو بکنی تایپم زیاد می کنم کلا تک دستی عادت دارم کار کنم با 5 تی کار کردم خوب بود می 9 لایت چطوره به نظرتون دوستان؟اسنپ 710 کار راه بندازه؟ بعد اصلا گیر میاد؟چون جایی به چشم نخورده موجود باشه

Milad7

وای نگو نگو…. 😀 یعنی قراره ایفون 11 ارزون بشه؟ 😐

Milad7

پس تا قیمتش خوبه دیگه کم کم به فکر فروشش باشم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)