حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خانواده آیفون ۱۲ از ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، شایعات

در گذشته، دانستن چیزی درباره محصول آینده اپل بسیار دشوار بود. اما اکنون، هر روز ما در مورد سری آیفون ۱۲ آتی گزارش های زیادی داریم. در واقع، ما تقریبا همه چیز را در مورد این تلفن ها می دانیم ولی هنوز ناشناخته هایی وجود دارد. امروز همراه با ارایه رندر جدیدی از این ۴ آیفون، می شنویم که قیمت خانواده آیفون ۱۲ از ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود. پیش از این نیز درباره این رده قیمتی شنیده بودیم و تقریبا شبیه به چیزی است که همین الان داریم.

قیمت خانواده آیفون ۱۲

همانطور که مشاهده می کنید، تصویر بالا ۴ مدل آیفون ۱۲ را نشان می دهد. در آیفون ۱۲ هنوز از دوربین دوگانه اصلی استفاده شده در آیفون ۱۱ استفاده شده بود. طراحی جلوی چهار آیفون ۱۲ از طراحی استاندارد شناخته شده فعلی استفاده می کند. همچنین باید توجه داشته باشیم که مساحت “ناچ” کاهش نیافته است.

در مورد ابعاد دستگاه آنطور که قاب منتسب به آیفون ۱۲ پرو مکس در کنار گلکسی نوت ۲۰ اولترا قرار داده شده است، به ما می گوید طول آیفون ۱۲ پرو مکس کوچکتر از مدل گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ است. اما عرض آن بزرگتر است و ضخامت دو گوشی مشابه است.

گفته می شود که قاب آیفون ۱۲ پرو مکس نشان می دهد که این گوشی از سه دوربین اصلی برخوردار است. این مطابق با رندر فوق و گزارش های قبلی است. سوراخ کوچک در قسمت بالا برای فلاش و سوراخ کوچک در سمت راست برای میکروفون قرار دارد. همچنین سوراخ کوچک در پایین ممکن است برای سیستم LiDAR باشد.

با توجه به شایعات، خانواده آیفون ۱۲ با تراشه اپل A14 همراه خواهد بود و با حافظه ۶ گیگابایتی همراه شده است. این گوشی از 5G پشتیبانی می کند. به غیر از سه دوربین عقب به همراه دوربنی LiDAR، نمایشگر OLED در اندازه 6.1 یا 6.7 اینچی ۶۰ هرتز نیز استفاده شده است و عمر باتری باید بسیار بهبود یابد. همچنین از شارژ بی سیم دو طرفه پشتیبانی می کند.

پیش بینی می شود اپل سری جدید آیفون ها را در ماه سپتامبر یا اکتبر منتشر کند و امروز، ما همچنین در مورد قیمت گذاری آن اطلاعات کسب کرده ایم. آیفون ۱۲ بالاخره از حداقل حافظه ۶۴ گیگابایتی به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ارتقا پیدا خواهد کرد و قیمت آن از ۷۰۰ دلار تا حداکثر ۱۴۰۰ دلار است.

نظر شما چیست؟ قیمت گذاری آیفون ۱۲ را می پنسدید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

من الان تو حسرت اون شوک قیمتی بعد از اون سیصد یورو هستم که کالایی رو که میخواستم بخرم 10 ملیون الان شده 14700 و من مجبورم یه چیز دیگه بخرم

TheFreeCritic

https://www.instagram.com/p/CEOst9AJu8g/

واردات ایفون رو هم ممنوع کردن
الهی خیر نبینن از زندیگیشون از بودجه مردم میزنن میرن سرفیس میگیرن

The MTest MT

منطقیه
منطقی تر از نوت 20 پلاستیکی 1000 دلاری

Pouya

نوت 20 واقعا ارزش خرید نداره همون میان رده هایی هم که پلاستیکی می زد وقتی میان رده های شیا رو می دیدم که شیشه ای هستن تعجب میکردم . دلیلی نداشت میان رده بزنه پلاستیکی بعد این 1000 دلاری پلاستیکی رو زد کلا شاخ در اوردم سال 2014 این همه بهش انتقاد شد بابت استفاده از پلاستیک الان اومده گوشی هزار دلاری میده پلاستیکی صفحه نمایشم که همیشه میگفتم سام بهترین بخشش نمایشگره چیز خاصی نداره 120 هرتز نیست مثلا بعد هزار دلار؟اخه ادم چرا باید بخره
کلا خراب کرده این مدت
به نظرم درخشان ترین دوره برای سام زمان اس 6 بود اون سال محشر بود گوشیاش مخصوصا از نظر طراحی من هنوز که هنوزه نظرم اینه که بهترین رنگا رو سام اون سال استفاده کرد سبزش خیلی زیبا بود تنها بخشی که اصلا خوب نبود باتری بود رزولوشن رو 2k کرده بود ولی حجم باتری کمتر که تو اس 7 اومد درست کرد خصوصا 7 اج که باتری خیلی خوبی داشت که البته اینم بخشی از سیاست شرکتاس….

Mahdi

سری ای ۲۰۱۷ فوق العاده بود

Pouya

بله درسته اون سریم خیلی خوب بود یادمه باتری فوق العادیه ام داشتن برعکس a 2016 که مشکل باتری داشتن

AŁɪ

خوبه بد نیس .

lovenokia

سلام
آقای عطایی :
در کنفرانس خبری دولت و رهبری ، رهبری از واردات ایفون انتقاد کردند .

لطفا خبرشو …. ممنونم .:)

AŁɪ

خدا لعنتشون کنه جلوی واردات گلکسی فولد و نوت بیست الترا هم بگیرید پس .‌‌‌

Taha

قیمت پایه‌های اش خوب است😎

Taha

پایه های(پایه اش)

Mahdi

نظر من اینه که قیمتتش فوق العاده عالیه

Milad7

با این شرایطی که امروز پیش اومد خواب آیفون را ببینیم… مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفته…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)