حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro با قابلیت نویز کنسلینگ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

امروز، در کنفرانس رونمایی از لپتاپ هواوی Matebook X 2020، هواوی همچنین هدفون جدیدش با فرم فکتور جذاب را معرفی کرد. بله، هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro با قابلیت نویز کنسلینگ رسما معرفی شده است.

طبق معرفی رسمی، هندزفری جدید هواوی طراحی بدنه ای سبک و شیک را ارایه می کند. دارای سه رنگ آبی، سبز و سفید است. قسمت باتری و کنترلر ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. طراحی مربعی با قسمت پشت گردن هدفون مطابقت دارد تا زیبایی متعادل و سه بعدی ایجاد شود.

به منظور بهبود راحتی در پوشیدن، هدفون های نویز کنسلینگ هواوی FreeLace Pro تست های ارگونومیکی زیادی را پشت سر گذاشته اند. درون جعبه با ۳ اندازه مختلف گوشی لاستیکی نرم قرار داده شده است. بدنه سبک آن حدود 34 گرم، سیم آلیاژ نیکل تیتانیوم درون خط گردن ساخته شده و ژل سیلیس مناسب برای پوشش بیرونی قرار داده شده است، بنابراین پوشیدن کاملاً راحت است.

هندزفری هواوی FreeLace Pro با قابلیت نویز کنسلینگ

در مقایسه با نسل قبلی FreeLace، هدفون های نویز کنسلینگ هواوی FreeLace Pro عملکردهای دوگانه کاهش صدا را اضافه کرده اند. از طریق دو میکروفون با حساسیت بالا که در داخل هدست تعبیه شده است، می توان با دو بار بررسی محیط از داخلی و خارجی، نویز آن را با دقت کاهش داد.

همراه با الگوریتم های کاهش نویز پایدار پیشرفته، با توجه به داده های تست آزمایشگاهی هواوی، حداکثر دامنه کاهش نویز می تواند به 40dB برسد. هوای FreeLace Pro همچنین اولین هدست است که “گواهی نویز کنسلینگ در هدفون بلوتوث” صادر شده توسط انجمن صنعت صوتی الکترونیک چین را بدست آورده است.

هندزفری نویز کنسلینگ هواوی FreeLace Pro از پخش صدای شفاف صدای محیط پشتیبانی می کند. با فشار دادن و نگه داشتن نقطه لمسی هدفون سمت چپ برای حدود ۲ ثانیه، “کاهش نویز” را می توان به حالت “انتقال شفاف” تبدیل کرد.

در مقایسه با کاهش نویز تماس تک میکروفونی، هدست بی سیم هواوی FreeLace Pro از یک سیستم تلفیقی تطبیقی ​​متشکل از ۳ میکروفون استفاده می کنند. آنها می توانند نویز محیطی یا تداخل نویز باد را تضعیف کنند، ضمن اینکه وضوح تماس را بهبود می بخشند و صدای خالص انسان را حفظ کنند.

این مصصحول با استفاده از درایورهای ۱۴ میلی متر ارایه شده است. در حقیقت، این بندرت در هدفونهای داخل گوشی مشاهده می شود. همچنین یک پوشش بزرگتر با مواد دیافراگم بهتری و یک آلیاژ منیزیم آلومینیوم با استحکام بالا وجود دارد.

هدفون نویز کنسلینگ هواوی FreeLace Pro با طراحی منحصر به فرد یک USB-C تهم دارد. همانطورکه در تصویر بالا می بینید، بنابراین می تواند از تلفن های هوشمند، رایانه های شخصی یا تبلت (دارای پشتیبانی از عملکرد OTG) برای شارژ سریع هدست در هر زمان استفاده کند. همچنین از عملکرد اتصال سریع بلوتوث پشتیبانی می کند.

تلفن های هوشمند یا تبلت های هواوی EMUI9.1 و بالاتر می توانند به صورت خودکار پنجره ای را برای سریعتر جفت شدن بلوتوث ایجاد کنند. این راحت تر از روش های جفت و شارژ سنتی بلوتوث است. هدست بی سیم Huawei FreeLace Pro از عملکرد تعویض سریع دو دستگاه پشتیبانی می کند. فقط کافی است روی دکمه پاور هدست دو بار کلیک کنید و می توانید یکپارچه به دستگاه متصل قبلی تغییر دهید.

قسمت پشت گوشها عملکرد جاذبه مغناطیسی را حفظ می کند. آنها سوئیچ داخلی دارند. حالت دوم می تواند اتصال بلوتوث را به طور خودکار قطع کرده و هنگام بسته شدن، پخش موسیقی را متوقف کند. در صورت جدا شدن، می تواند به سرعت وصل شود. می توان آن را بلافاصله روشن و خاموش کرد.

براساس داده های آزمایشگاهی هواوی، این هندزفری که دارای یک باتری لیتیوم با راندمان بالا 150mAh است، می تواند حداکثر 24 ساعت استفاده را هنگام شارژ کامل ارایه دهد. همچنین تنها ۵ دقیقه شارژ می تواند ۵ ساعت پخش موسیقی را به شما بدهد.

این هندزفری حدود ۸۷ دلار قیمت دارد که می تواند یک ارایه خوش قیمت به شمار برود. نظر شما درباره هندزفری هواوی Freelace Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

شبیه هندزفری سونی شده ولی زیباست قیمتشم با توجه به امکاناتش مناسبه

AŁɪ

قشنگه.

Mahdi

قشنگه ولی از این مدل زیاد خوشم نمیاد

Amir galaxy

۸۷ دلار عالیه…
من از هندزفری گردنی خوشم نمیاد

Milad7

آره خوش قیمته ولی نه واسه ما… داخل ایران همین 2 تومن قیمت میخوره 😐

ferysery

سرانجام دیجی کولا موجود کرد 3.5 مفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)