حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو نسل بعدی دوربین پریسکوپی را با زوم 85-135 میلی متر و رزلوشن ۳۲ مگاپیکسلی ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو

اوپو از نسل بعدی دوربین پریسکوپی خود خبر داد. فعلا فقط ماژول معرفی شده است اما اولین تلفن هایی که از آن استفاده می کنند نمی توانند خیلی عقب باشند. قرار است اوپو نسل بعدی دوربین پریسکوپی را با زوم 85-135 میلی متر و رزلوشن ۳۲ مگاپیکسلی ارایه کند.

نسل بعدی دوربین پریسکوپی

این ماژول دارای لنز ۷ اِلمانه است و قادر است فاصله کانونی آن را از 85 میلی متر تا 135 میلی متر تنظیم کند (در مقیاس 35 میلی متر). دیافراگم از f/ 3.3 شروع می شود و در حداکثر زوم در f/4.4 به پایان می رسد. یک درایور IC جدید با دقت بالا ۱۶ بیتی به طور دقیق دو گروه از لنزها را برای بزرگنمایی و همچنین فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر نوری حرکت می دهد.

این فقط یک لنز جدید نیست، Oppo همچنین روی حسگرها و الگوریتم های پردازش تصویر کار کرده است. سنسور “بزرگ” (هیچ ابعادی داده نشده) دارای رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی و فناوری Quad Bayer است. با استفاده از انباشت تصویر، این دوربین قادر به بزرگنمایی هیبریدی تا ۲۸۰ میلی متر است. اگر در مقیاس ۲۵ میلی متر در نظر بگیریم چیزی بالاتر از ۱۰ برابر زوم.

با فرض داشتن لنز 26 میلی متر در دوربین اصلی، این ماژول بزرگنمایی اپتیکال را از 3.3x به 5.2x ارائه می دهد، سپس بزرگنمایی ترکیبی آن را تا بزرگنمایی ۱۱ برابر می کند.

یک جانشین مشکوک برای Oppo Reno 10x در ماه گذشته با دوربین پریسکوپ به روز شده در TENAA ظاهر شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 با رفرش ریت 90 هرتز AMOLED ، اتصال 5G و باتری 3،945 میلی آمپر ساعتی دیده شده است. همچنین اوپو در حال کار بر روی فناوری شارژ 125 واتی است که برای پرچمداران آینده استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل بعدی دوربین پریسکوپی اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم 👊👊👊

Str

اینقدر این چند وقته عاشق شدی وقتی می‌بینمت یاد حبیب تو لیسانسه ها میوفتم😂😂

Mahdi

منظور از این یکی یه چیز دیگه بود

AŁɪ

عالی👌

Amir galaxy

😐🙄

Milad7

عالیه 🙂 منم که عاشق زووم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)